افزایش قیمت بنزین فورا باید متوقف گردد

انجمن صنفی کارگران برق و فلز کار کرمانشاه
November 15, 2019

افزایش قیمت بنزین فورا باید متوقف گردد.

تصمیمی که سرانجام مسئولان حکومت برای غرق کردن مردم در فقر و فلاکت بیشتر و سنگین تر کردن بار گرانی بر گرده اکثریت جامعه گرفته بودند، بامداد امروز یکباره عملی گردید و نظم زندگی مردم را بیشتر از پیش به هم ریخت.

افزایش یکباره 300 درصدی قیمت بنزین فقط یک عدد نیست. مابه ازای این افزایش، ایجاد تورمی بالای سیصد درصد است که اکثریت مردم باید با زدن از بخش های دیگری از داشته های اندک کنونی خود آن را تحمل کنند.

دولت و حکومت برای برون رفت از بحرانها و بن بستهایی که خود عاملان آنه هستند، همواره به سفره مردم هجوم برده اند.

کسانی چنین اعمال ضد انسانی ای را به توده های فقیر و محروم و بیکار بکار می گیرند که هیچ‌وقت حاضر به پذیرش حتی یک لحظه شرایط زندگی فقر زده مردم نبوده اند. هیچ چپاولگری حتی در چنین وضعیتی لحظه ای از فکر چپاول بیرون نیامده و همیشه تنور غارتگری خود را در ازای تحمیل فقر، گرانی، بیکاری بر مردم و سرکیسه کردنشان داغ نگه داشته اند.

مردم سالهاست که به واقعیات مذکور واقف گشته اند و براه افتادن اعتراضات توده ای علیه افزایش قیمت بنزین از اولین دقایق صبح امروز در خیلی از پمپ بنزین ها و بویژه اعتراض مردم اهواز در خیابان نادری، گواه آگاهی توده های مردم نسبت به سیاست ها و اعمال ضد منافع اکثریت انسانهای جامعه است که توسط حاکمان و کار بدستان بکار گرفته می شوند.

رفاه، ارزانی، کار و امنیت زندگی حق ابتدایی مردم است و همچنین اعتراض مردم به سیاست‌ها و عملکردهای حاکمین که مخل امنیت زندگی، تحمیل فقر و گرانی و بیکاری باشند، از حقوق مسلم آنان است.

باید به طور سراسری و متحدانه نسبت به افزایش قیمت بنزین اعتراض کرد و خواهان توقف فوری آن شد.

انجمن صنفی کارگران برق و فلزکار کرمانشاه

24/8/1398

@anjomanbfk


 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com