تبریک برای آزادی موقت اسماعیل بخشی از زندان اوین

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران ــ خارج از کشور
October 31, 2019

تبریک برای آزادی موقت اسماعیل بخشی از زندان اوین
 
امروز چهارشنبه 8 آبان 98 اسماعیل بخشی از پیشروان مبارز و مقاوم طبقه کارگر و نماینده کارگران سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه با قرار وثیقه هفتصد و پنجاه میلیون تومان بطور موقت از زندان اوین آزاد شد. آزادی اسماعیل را به خانواده و بستگان، به سندیکای کارگران هفت تپه و جنبش کارگری و دیگر اقشار زحمتکش در ایران تبریک میگوئیم.
همانطور که در اعتراضات روزمره کارگران بارها نشان داده شده است، جای کارگران و دیگر فعالین اجتماعی که بخاطر احقاق حقوق پایمال شده دست به اعتراض زده اند زندان نیست. تا آزادی سایر فعالین کارگری زندانی و دیگر زندانیان سیاسی از جمله علی نجاتی، محمد خنیفر،عسل محمدی ، ندا ناجی ....و شکستن درهای زندان، همگام، همراه و متحد با کارگران مبارزه خواهیم نمود.
مبارزه و اعتراض علیه سرکوب، دستگیری، زندان و شکنجه جزیی اجتناب ناپذیر از مطالبات اجتماعی در ایران بوده و تا کنون دستاوردهای ارزنده ایی به همراه داشته است.
آزادی موقت اسماعیل بخشی نماینده آگاه و شجاع کارگران هفت تپه و آزادی سپیده قلیان و حامیان کارگری در نشریه گام در روزهای اخیر نمونه این دستاوردها و حاصل اعتراضات و اعتصابات کارگری بوده است. گسترش و سازمانیابی اعتراضات کارگری و اتحاد و همبستگی سراسری تنها می تواند تضمین کننده نیروی اجتماعی قوی تر بوده وبا اتکاء به آن می توان به مطالبات خود و منجمله آزادی بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی دست یافت.

زنده باد اتحاد و همبستگی طبقاتی کارگران

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران ـ خارج کشور
8 آبان 98 ـ 30 اکتبر 2019
http://nahadha.blogspot.com/ 
https://t.me/nahadhayehambastegi


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com