آزادی موقت اسماعیل بخشی، خجسته و مبارک باد

سازمان فدائیان (اقلیت)
October 30, 2019

آزادی موقت اسماعیل بخشی، خجسته و مبارک باد

طبق اخبار منتشره و نیز بر اساس اطلاعیه جمعی از کارگران هفت تپه که در کانال مستقل هفت تپه درج شده است، اسماعیل بخشی، نماینده شجاع و یکی از سخنگویان کارگران هفت تپه امروز چهارشنبه هشتم آبان، با قید وثیقه سنگین ۷۵۰ میلیون تومانی به طور موقت از زندان آزاد شد. پیش از این نیز، در روز شنبه ۴ آبان مرضیه امیری و عاطفه رنگریز از بازداشت شدگان تجمع روز جهانی کارگر در تهران به همراه ساناز الهیاری، امیر امیرقلی، امیرحسین محمدی فرد، سه تن از اعضای هیئت تحریریه نشریه اینترنتی گام و سپیده قُلیان، خبرنگار و فعال کارگری که در ارتباط با اعتراضات کارگران نیشکر هفت تپه و به طور همزمان با اسماعیل بخشی دستگیر شده بود، با قید وثیقه های سنگین و به طور موقت آزاد شده بودند. این آزادی بر طبقه کارگر، خانواده های این عزیزان آزاد شده و فعالان جنبش کارگری خجسته و مبارک باد!

 

این روزها، برای طبقه کارگر ایران و تمامی فعالان جنبش کارگری ایران روزهای پرشکوهی هستند. این روزها را باید در حافظه تاریخ مبارزاتی جنبش کارگری ایران ثبت و ماندگار ساخت. ماندگاری این روزها، نه صرفا به یمن آزادی اسماعیل بخشی و دیگرانی که با برافراشتن پرچم جان در زندان های جمهوری اسلامی مقاومت کردند و حماسه آفریدند و اکنون به طور موقت از زندان آزاد شده اند، بلکه به پاس تلاش و مبارزه پیگیرانه کارگران و فعالان جنبش کارگری در دفاع همه جانبه از اسماعیل بخشی و دیگر عزیزانی که در ارتباط با پرونده هفت تپه دستگیر و شکنجه شدند، باید در تاریخ مبارزاتی جنبش کارگری ایران ثبت کرد.

 

بدون شک اگر وحدت و یکپارچگی و دفاع همه جانبه کارگران نیشکر هفت تپه برای آزادی اسماعیل بخشی نبود، ما هرگز شاهد همین آزادی موقت این نماینده شجاع کارگران هفت تپه نبودیم. از این رو جا دارد آزادی اسماعیل بخشی و دیگر عزیزانی را که این روزها به طور موقت از زندان ها و شکنجه گاه های جمهوری اسلامی  آزاد شده اند، قدر بدانیم و این آزادی را به طبقه کارگر ایران و خانواده های این عزیزان تبریک و شادباش بگوئیم و پیگیرانه برای آزادی بی قید و شرط همه زندانیان سیاسی، بویژه  ندا ناجی از بازداشت شدگان روز جهانی کارگر و عسل محمدی از اعضای هیئت تحریریه نشریه اینترنتی گام که همچنان در چنگال شکنجه گران جمهوری اسلامی اسیرند، تلاش کنیم.

 

سازمان فدائیان (اقلیت)، آزادی اسماعیل بخشی و شش تن دیگر از فعالان کارگری و اجتماعی را که این روزها به طور موقت از زندان های جمهوری اسلامی آزاد شده اند، به طبقه کارگر ایران و خانواده های آنان صمیمانه  تبریک و شادباش می گوید.

 

 سازمان فدائیان (اقلیت) ضمن ارج گذاشتن بر تلاش همه جانبه کارگران و فعالان جنبش کارگری که پیگیرانه برای آزادی اسماعیل بخشی و دیگر زندانیان کارگری تلاش کردند، بر این باور است که تنها و تنها با وحدت و یکپارچگی طبقاتی، گسترش مبارزه و عمومی کردن شعار "زندانی سیاسی آزاد باید گردد"، می توان جمهوری اسلامی را به عقب نشینی بازهم بیشتر در مسیر آزادی کامل و بی قید و شرط همه زندانیان سیاسی واداشت.

 

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی

نابود باد نظام سرمایه داری

سازمان فدائیان (اقلیت)

۸ آبان ۱۳۹۸

 

کار، نان، آزادی – حکومت شورایی

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com