گزارش ملاقات‌ از طرف كمپين نجات هوشمند علی پور و محمد استاد قادر با امنستى انترنشنال،تورونتو

کمپین نجات هوشمند علی پور
October 19, 2019

گزارش ملاقات‌ از طرف كمپين نجات هوشمند علی پور و محمد استاد قادر با امنستى انترنشنال،تورونتو!

جمعه، ٢٦ مهر ماه ١٣٩٨،

برابر با ١٨ اكتبر ٢٠١٩،

تورنتو كانادا


 روز جمعه به‌ تاریخ ۲۶ مهر ماه ۱۳۹۸ هیأتی به نمايندگی از كمپين نجات هوشمند علی پور و محمد استاد قادر هه ژار علی پور، محمود احمدى به نمایندگی از حزب کمونیست کارگری ایران - شرق کانادا و همچنين سحر تيام از جانب كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى با فرح خان، مسئول عفو بين الملل در رابطه مسايل مربوط به ايران نشستى در رابطه با دادگاه آتى هوشمند علی پور و محمد استاد قادر داشتند.

 

در اين جلسه نمايندگان حاضر، نگرانى عميق خود را در رابطه با روند ناعادلانه و ظالمانه در زمان بازجوئی ها در بازپرسی شهر سقز و سنندج و دادگاه اين دو زندانى سياسى ابراز داشتند و متذكر شدند كه به اكتساب اعتراف گيری های زير شكنجه و پخش مستندی از اعترافات اجباری گرفته شده در تاریخ ۱۶ مرداد ۹۷، سال گذشته که در سیمای جمهوری اسلامی پخش شد ، تمام آنچه كه بي دادگاه جمهورى اسلامى بر آن تكيه داده، «اتهام بغی» براى اين دو زندانى سیاسی رقم زده است، بى پايه و اساس ميباشد و باید هرچه زودتر ملغى شود.


همچنین در این نشست از طرف هیأت ملاقات کننده درخواست اكشن اضطرارى از عفو بين الملل براى اين دو زندانى سياسى كرد كه خانمِ خان متعهد شد اين درخواست را به مسئولين امر برساند. خانم خان پيشنهاد يك طوفان توئيترى براى نجات جان هوشمند علی پور و محمد استاد قادر را داد كه از طرف كمپين با آن موافقت شد.

در نهايت جلسه با آرزوى آزادى اين دو زندانى مبارز سياسى خاتمه پيدا كرد.


از طرف کمپین نجات هوشمند علی پور از این دوستان تشکر میکنیم که در این جلسه شرکت داشتند و همچنین مردم در کردستان، ایران و سراسر دنیا را یکبار دیگر فرا می خوانیم تا در دفاع از دو زندانی سیاسی هوشمند علی پور و محمد استاد قادر در کنار این کمپین، حمایت خود را از کارزار جهانی نجات این دو زندانی سیاسی اعلام دارند و صدای این دو زندانی سیاسی را به سازمان‌های بین‌المللی و نهادهای مدافع حقوق بشر برسانید و تا لغو مجازات اسلامی از این کارزار حمایت کنید.

کمپین نجات هوشمند علی پور

جمعه ۲۶ مهرماه ۱۳۹۸ ، ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com