از کارزار جهانی نجات هوشمند علی پور و محمد استاد قادر حمایت کنیم!

کمپین نجات هوشمند علی پور
September 10, 2019

از کارزار جهانی نجات هوشمند علی پور و محمد استاد قادر حمایت کنیم!

در حمایت از دو زندانی سیاسی #هوشمند_علیپور و #محمداستادقادر  از کارزار جهانی نجات این دو زندانی سیاسی حمایت کنید.
شکنجه های پیاپی و عدم توجه به شرایط جسمانی و روحی این دو زندانی سیاسی که در زیر شدیدترین شکنجه ها و فشارهای روحی و جسمی هوشمند و محمد را مجبور به اعترافات اجباری کرده اند تکرار رفتارهای شنیع و ضدانسانی حکومت قضایی و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی است که علیه کلیه زندانیان سیاسی و کارگران زندانی در ایران صورت می‌گیرد و متعاقب آن احکام سنگين قضایی، حبس‌های طولانی مدت و یا خطر اعدام را برای بسیاری از دستگیر شدگان به اجرا در می‌آورند.

در چند روز گذشته شاهد عملکرد دستگاه قضایی جمهوری اسلامی و صدور احکام سنگین شلاق و حبس برای فعالین کارگری شرکت نیشکر هفت تپه منجمله #اسماعیل_بخشی، #محمد_حنیفر، #سپيده_قلیان، #عسل_محمدی و چند تن از فعالین سیاسی و کارگری دیگر به اجرا گذاشته شد.

اتهامات وارده علیه فعالان سیاسی و کارگری در اقدام علیه امنیت ملی پوچ و بی‌اعتبار میباشد و باید آنها را خنثی کرد. تنها اتهام این فعالان خواست مطالبات اولیه و برحق کارگران نسبت به عدم‌پرداخت دستمزدهای معوقه و دفاع از حقوق کارگران بوده است و این یک بی‌عدالتی و لکه ننگی دیگر بر کارنامه سیاه نظام جمهوری و دستگاه‌های قضایی و امنیتی این رژیم میباشد که جواب خواسته های حقطلبانه و بیحقوقی های مردم ستمدیده ایران را با شلاق، شکنجه، زندان و اعدام می‌دهد.

مردم آزادیخواه و برابری طلب ایران متحدانه علیه این توحش و بربریت به میدان بیائید و به احکام ظالمانه حبس و زندان و شلاق جمهوری اسلامی علیه کارگران زندانی و زندانیان سیاسی اعتراض کنیم و خواهان آزادی فوری کلیه زندانیان سیاسی و کارگران زندانی در ایران باشیم.

جان دو زندانی سیاسی هوشمند علی پور و محمد استاد قادر کماکان در خطر جدی میباشد و نباید اجازه داد جمهوری اسلامی آنان را به اعدام محکوم کند. ما از همه انسانهای شریف در داخل و خارج دعوت می‌کنیم برای نجات هوشمند علی پور و محمد استاد قادر به کمپین نجات هوشمند علی پور بپیوندید و به هر شکل ممکن از آنان حمایت کنید.

از همین جا از طرف کمپین نجات هوشمند علی پور از همه کسانیکه تا به امروز در حمایت از هوشمند و محمد فعالیت داشته‌اند تشکر میکنیم و این کارزار با حمایت‌های همه جانبه شما آزادیخواهان می‌تواند جان این دو زندانی سیاسی را نجات دهد.
کمپین نجات هوشمند علی پور
 دوشنبه ۹ سپتامبر ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com