امروز برابر است با ۲۰ ژوئن روز حمایت از زندانیان سیاسی در ایران

کمپین نجات هوشمند علی پور
June 21, 2019

امروز برابر است با ۲۰ ژوئن روز حمایت از زندانیان سیاسی در ایران!

صدای زندانیان سیاسی در ایران باشیم و خانواده های زندانیان سیاسی و همچنین فعالین کارگری را تنها نگذاریم.

جمهوری اسلامی مسئول حفظ جان و امنیت هریک از زندانیان سیاسی در ایران است.

اما همانطور که همگان میدانند در سیستم قضائی جمهوری اسلامی نه تنها هیچ عدالتی وجود ندارد،بلکه دستگاه قضائی خود نقض کننده همان سیستم یا قانون به اصطلاح اساسی خود هست و مسئول کلیه جرم وجنایات و کشتارهاست.

سیستم قضائی که همیشه یکطرفه  قضاوت و فعالین سیاسی و کارگری در زندان را مورد محاکمه های ناعادلانه قرار میدهد خود رای خود را به کرسی می نشاند و حکم صادر میکند.


در قوانین جمهوری اسلامی همه چیز زیر نظر و در کنترل سپاه پاسداران و اداره اطلاعات است و با لگدمال کردن حقوق اولیه و ابتدائی زندانیان در دفاع از حقوق زندانی نه تنها هیچگونه اهمیتی قائل نمی شوند بلکه مستقیما با دستور آنان زندانیان را به حبس های طولانی مدت و گاها اعدام روبه رو کرده و یا با گذاشتن وثیقه های سنگین ومیلیاردی مانع از آزادی موقت زندنیان میشوند،قتل علیرضا شیرمحمد در چند روز گذشته نمونه بارز این جنایت و نقض آشکار حقوق زندانیان سیاسی و شرایط ناامن زندانهای ایران است.


مردم آزادیخواه و برابری طلب شما هم میتوانید یکصدا در دفاع از کلیه زندانیان سیاسی از جمله هوشمند علی پور و محمد استاد قادر به دفاع از آنان برخواسته و خواهان آزادی بی قید و شرط این دو زندانی و کلیه زندانیان در زندانهای جمهوری اسلامی شوید.


در اکسیون ها و تجمعات اعتراضی جلوی سفارت خانه هاو کنسولی های جمهوری اسلامی میتوان به شکل گسترده ای اکسیونهای اعتراضی گذاشت و به جمهوری اسلامی فشار آورد. میتوان با سازمانهای حقوق بشری وبین المللی تماس گرفت و خواهان پیگیری و آزادی زندانیان سیاسی در ایران شد.


می توان به روابط دیپلماتیک و مماشات گر دولت ها اعتراض کرد وخواهان پایان دادن  این روابط و زیر فشارقرار دادن این رژیم شد.

به کمپین نجات هوشمند علی پور بپیوندید.

صدای دو زندانی سیاسی هوشمند علی پور و محمد استاد قادر باشبم.

کمپین نجات هوشمند علی پور

پنجشنبه ،   ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰ ژوئن ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com