برپائی دادگاه فرمایشی و غیرعلنی پرونده هفت تپه را محکوم می‌کنیم

سازمان فدائیان (اقلیت)
August 05, 2019

برپائی دادگاه فرمایشی و غیرعلنی پرونده هفت تپه را محکوم می‌کنیم

 

 

 جمهوری اسلامی این رژیم سیاسی رسوای پاسدار منافع سرمایه‌داران، دزدان و غارتگران حاکم بر ایران ، کارگران و فعالان سوسیالیست جنبش کارگری را به جرم دفاع از منافع و خواست‌های کارگران به محاکمه کشیده است. محاکمه اسماعیل بخشی، سپیده قلیان، سانازالهیاری، امیرحسین محمدی فرد و امیر امیرقلی، پس از ۷ ماه اسارت و شکنجه به همراه عسل محمدی و علی نجاتی که به قید وثیقه تا برپائی بی دادگاه  آزادشده بودند، از ۱۲ مرداد در یک دادگاه فرمایشی، پشت درهای بسته، به ریاست جلاد و آدم کش شهره رژیم، مقیسه، آغازشده است. این فقط محاکمه اسماعیل بخشی، علی نجاتی و تعدادی از فعالان سوسیالیست جنبش کارگری نیست، بلکه محاکمه کارگران هفت‌تپه است که برای تحقق مطالبات برحق خود قهرمانانه مبارزه کردند و ایستادند. محاکمه میلیون‌ها کارگری است که به مبارزه علیه نظم ستمگرانه سرمایه‌داری برخاسته‌اند. این محاکمه، ده‌ها میلیون انسانی است که برای کار، نان، آزادی مبارزه می‌کنند.

 

دستگاه پلیسی- امنیتی رژیم استبدادی که از حمایت و پشتیبانی گسترده مردم ایران، از این قهرمانان دربند به وحشت مرگباری دچار شده است، روز گذشته روز ۱۲ مرداد، تجمع گروهی از خانواده‌های زندانیان و مردمی که به برپائی این دادگاه معترض هستند و خواستار آزادی بی‌قیدوشرط دستگیرشدگان پرونده هفت هستند، مورد یورش قرارداد و تعدادی را بازداشت کرد. تاکنون اسامی رهام یگانه ،هیراد پیربداغی، فرید لطف آبادی  و سحر شهرابی فراهانی از بازداشت‌شدگان مشخص‌شده است.

 

در جلسه محاکمه روز ۱۳ مرداد نیز عسل محمدی بازداشت و به زندان انتقال یافت.

 

وحشی‌گری جمهوری اسلامی نمی‌تواند رژیمی را که غرق در بحران و فساد است و ده‌ها میلیون تن از مردم ایران خواستار برافتادن آن هستند، نجات دهد. این رژیم بر خواهد افتاد.

 

سازمان فدائیان(اقلیت) یک‌بار دیگر ضمن محکوم کردن این دادگاه فرمایشی ارتجاع حاکم بر ایران، خواستار آزادی بی‌قیدوشرط بازداشت‌شدگان پرونده هفت‌تپه و تمام دستگیرشدگان مرتبط با این پرونده است.

 

 

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی- برقرار باد حکومت شورایی

نابود باد نظام سرمایه‌داری

زنده‌باد آزادی – زنده‌باد سوسیالیسم

سازمان فدائیان (اقلیت)

۱۳ مردادماه ١٣٩۸

 

کار – نان – آزادی – حکومت شورایی



 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com