فراخوان به مردم کردستان علیه ساخت و پاخت احزاب ناسیونالیست با حکومت

حزب كمونيست كارگرى ايران
July 26, 2019

فراخوان به مردم کردستان علیه ساخت و پاخت احزاب ناسیونالیست با حکومت


مردم مبارز کردستان،

حتما در جریان هستید که چهار حزب ناسیونالیست کرد یعنی حزب دمکرات کردستان ایران، حزب دمکرات کردستان، سازمان زحمتکشان و سازمان انقلابی زحمتکشان با نمایندگانی از جمهوری اسلامی دیدارهایی مخفی داشته اند که جرات نکرده اند جزییات آنرا به مردم توضیح دهند چون میدانند با چه نفرتی از جانب مردم مواجه خواهند شد. حتی اعضا و کادرهای این چهار سازمان هم در جریان این نشست های مخفیانه نبوده اند. بعد از اینکه این نشست ها لو رفت مسئولین این احزاب خیلی سربسته اعتراف کردند که مخفیانه با نمایندگان جمهوری اسلامی نشست داشته و قرار است این نشست ها و در واقع بند و بست ها، ادامه پیدا کند. در مقابل این اقدام سازشکارانه و ضد مردمی، سیلی از نفرت و افشاگری علیه این جریانات براه افتاده و آنها را هرچه بیشتر بی آبرو کرده است.

اینها به زبان شما حرف میزنند اما علیه شما توطئه میکنند. تاریخ شما سرشار از عدالتخواهی و آزادیخواهی و سازش ناپذیری در مقابل حکومت و باندهای مختلف آن است و عملکرد امروز و تاریخ گذشته این احزاب پر از زد و بند و نزدیکی با ارتجاعی ترین محافل و دولتها است. اینها نماینده بخشی از سرمایه داران کرد هستند و هیچ قرابتی با مبارزات آزادیخواهانه شما و خواست های حق طلبانه و برابری طلبانه شما علیه تبعیض و نابرابری و کل حکومت مذهبی و اقتصاد مافیایی حاکم ندارند. دلمشغولی های این جریانات، سیاست ها و شیوه های فعالیت آنها، دوستان و محافل نزدیک به آنان و ساخت و پاختشان با حکومت، همگی بیگانگی آنها با مبارزات هر روزه شما مردم زحمتکش، شما کارگران و معلمان، جوانان و زنان و خانواده های زندانیان، و اعتصابات و اعتراضات هرروزه شما و کارزارهای اعتراضی تان در کردستان و در سراسر کشور را نشان میدهد. اینها تعلقی به مردمی که با شعار اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمامه ماجرا در دیماه ۹۶ در سراسر کشور به میدان آمدند، ندارند، برعکس پیشروی مبارزات شما و فضای مدرن و ضد مذهبی و به چپ چرخیدن هر روزه جامعه را مانع سیاست های عقب مانده خود میدانند. در حالیکه شما خود را هم سرنوشت بقیه مردم در سراسر کشور میدانید و مبارزه شما پیوند عمیق و تنگاتنگی با مبارزات مردم در سراسر کشور دارد اینها به فکر دور کردن شما از مردم در سایر نقاط کشور و در آرزوی سناریوی اقلیم کردستان عراق اند.  اینها یک روز توسط دولت های عربستان و ترامپ به بازی گرفته میشوند و همین که سرشان به سنگ میخورد با یکی از وحشی ترن و جنایتکارترین حکومت ها یعنی جمهوری اسلامی وارد ساخت و پاخت میشوند. تاریخچه این سازمان ها نیز پر از توطئه و اقدامات تروریستی علیه مخالفین شان بوده است. اینها بر خلاف آنچه ادعا میکنند به اصطلاح "احزاب کردی" نیستند، بلکه متعلق به یک قشر کوچک سرمایه دار و مرتجع کرد و علیه اکثریت مردم کردستان هستند. اینها چیزی شبیه به احزاب حاکم در کردستان عراقند که حکومتی فاسد و عقب مانده را به مردم تحمیل کرده و کردستان عراق را به قهقرای کامل برده اند و زن کشی را مرسوم کرده اند.

امروز در حالیکه اکثریت عظیم مردم در کردستان و در سراسر کشور یکپارچه خواهان سرنگونی جمهوری اسلامی هستند و حکومت را به بن بست و تنگنای عمیقی کشانده اند، اینها وقیحانه مشغول سازش و بند و بست با چنین حکومتی میشوند و فردا اگر امکان پیدا کنند حاضرند بخاطر کوچکترین امتیازی برای منافع حقیر خود دست به هر توطُئه ای علیه مردم بزنند. چهل سال مقاومت و مبارزه درخشان و شجاعانه شما علیه جمهوری اسلامی و تسلیم ناپذیری شما در مقابل آن، در عین حال به معنی دست رد بر سینه هر جریانی است که بخواهد با جمهوری اسلامی سازش کند. جمهوری اسلامی راهی جز سرنگونی ندارد و این جریانات نیز رسوای خاص و عام شده اند و بیش از این رسوا خواهند شد.

مردم مبارز و آزادیخواه کردستان

ساخت و پاخت این جریانات با رژیم را محکوم کنید. با صدای بلند اعلام کنید که اینها نه نماینده شما که در صف مقابل شما هستند. چند صد نفر از فرزندان شما که بدون شناخت واقعی از این جریانات در صف آنها قرار گرفته اند را تشویق کنید صفوف آنها را ترک کنند و به جریانات سرنگونی طلب و آزادیخواه بپیوندند. مبارزات خود علیه جمهوری اسلامی را تشدید کنید و همبستگی تان با مردم در سراسر کشور را تقویت کنید.

رهایی شما و مردم سراسر کشور از ستم و اسثتمار و تبعیض در گرو قدرتمند شدن جبهه چپ و آزادیخواهی و همبستگی با خواست ها و مبارزات عادلانه مردم در سراسر کشور و عقب راندن ناسیونالیسم و افشای سیاستهای ارتجاعی و تفرقه افکنانه این جریانات است. ما همه شما مردم کردستان را فرا می خوانیم که برای تقویت این صف هر چه وسیعتر به حزب کمونیست کارگری ایران بپیوندید.

حزب کمونیست کارگری ایران

۳ مرداد ۱۳۹8، ۲۵ ژوئیه ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com