حملات توپخانە ای و هوایئ نیروهای سرکوبگر سپاە بە مردم غیرە نظامی و نیروهای اپوزیسیون را محکوم میکنیم!

كميته كردستان حزب كمونيست كارگرى ايران
July 11, 2019

حملات توپخانە ای و هوایئ نیروهای سرکوبگر سپاە بە مردم غیرە نظامی و مقرات نیروهای اپوزیسیون در خاک اقلیم کردستان را محکوم میکنیم!

بر پایه اخبار منتشر شدە، امروز چهارشنبە ١٩ تیرماە ١٣٩٨، ساعت ٩ نیم صبح هلی کوپتر ها و هواپیماهای بدون سرنشین سپاە پاسداران، مقرها و سنگرهای پیشمرگان احزاب ناسیونالیست  کرد  درمناطق " حاجی ئومەران" "بەردە سۆران، تالانە، دۆڵی رۆت" در مرز ایران و عراق (دامنه قندیل ) را مورد حملە قراردادە و بعد از آن دوبارە درساعت ١٢/٢٠ ظهر با حملات توپخانە ای " دۆڵە مەیدان" را در منطقە پیرانشهر به بهانە حملە به مقرات آنها  مورد آماج کاتیوشا و خمپارە قرار دادە است.

منطقه وسیعی از مزارع ، باغها و پوشش جنگلی این نواحی طعمەی حریق شدە و در آتش سوختە اند. همچنین در روستای " تەلان" دختر جوانی بە نام "زیتون قادر" ١٨ سالە و دو برادر دیگرش بە نامهای سیروان ٢٣ سالە و اسماعیل ١٤ سالە زخمی شدەاند.

گفته میشود رژیم جمهوری اسلامی بە بهانە کشتە شدن سە تن از مزدوران محلی سپاە در پیرانشهر بە این حملات دست زدە و مردم این منطقە را با خطر کشتە و زخمی شدن و همچنین از بین رفتن باغ و مراتع و مزارع روبرو کردە است .

 

در شرایطی این حملات و بمبارانها اتفاق میفتد که همین احزاب مستقر در مرز گفته اند چانی زنی آنها با رژیم ادامه دارد. آنها دور از چشم جامعه و تشکیلات خودشان مشغول بند وبست با  رژیمی هستند، که به وحشیانه ترین شیوه زندگی و محل ممر معاش مردم را مورد حمله زمینی و هوایی قرار میدهدد و  با بمب و هواپیما مردم ساکن این منطقه و نیروهای همین احزاب را زیر ضرب گرفته است. این شاید اولین نتایج توهم به جمهوری اسلامی است که  همین احزاب مرتجع شاهدش هستند.

 

کمیتە کردستان حزب کمونیست کارگری حملات سپاە پاسداران حکومت اسلامی بە مردم عادی و مقرات نیروهای احزاب ناسیونالیست  کرد را محکوم می کند.

 

سرنگون باد رژیم سرکوبگر اسلامی

 

کمیتە کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

١٩ تیرماە ١٣٩٨

١١ ژوئن ٢٠١٩



 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com