تجمع اعتراضی بازنشستگان در مقابل صندوق بازنشستگی

حزب كمونيست كارگرى ايران
July 03, 2019

تجمع اعتراضی بازنشستگان در مقابل صندوق بازنشستگی

غارت صندوقها را پایان دهید و اموال ما را بازگردانید

امروز چهارشنبه ١٢ تیر بدنبال فراخوانی از قبل اعلام شده جمعی از بازنشستگان کشوری در مقابل "صندوق بازنشستگی کشور" واقع در میدان فاطمی تهران تجمع کردند. گروههای مختلف بازنشستگان از این فراخوان اعلام حمایت کرده اند. هزینه های کلان برای برگزاری همایش ها، دزدی ها و اختلاس ها و نپرداختن مطالبات بازنشستگان و هزینه کلان درمان که به زندگی بازنشستگان فشار وارد میکند، از موضوعات مهم این تجمع اعتراضی بود.

در این تجمع اعتراضی بازنشستگان با بنر "غارت صندوقها را پایان دهید و اموال ما را برگردانید" صدای اعتراض خود را به بساط دزدسالاری حاکم و محرومیت خود از درمان رایگان و سطح نازل مستمری هایشان اعلام داشتند. در این تجمع همچنین بنرهایی با خواست "درمان رایگان حق مسلم ماست" و "ایجاد تسهیلات رفاهی" توجه ها را بخود جلب میکرد.

اعتراض بازنشستگان به زندگی زیر خط فقر و تبعیضات فاحش طبقاتی در سطح جامعه است. در تجمع  ٢٨ خرداد در مقابل مجلس اسلامی بازنشستگان با شعار "جنگ افروزی را رها کن فکری به حال ما کن"، اعتراض خود به کل بساط حاکم اعلام داشتند. افزایش حقوقها به بالای خط فقر ٧ میلیونی، درمان رایگان برای همه، تحصیل رایگان برای تمام کودکان و داشتن یک زندگی انسانی ، خواستهای فوری بازنشستگان و همه مردم است. مبارزات و خواستهای بازنشستگان شایسته وسیعترین حمایت هاست.

 

پیش بسوی اعتصابات سراسری

حزب کمونیست کارگری ایران

١٢ تیر ٩٨، ٣ ژوئیه ٢٠١۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com