نظامی که در مقابل سپیده جوان به زانو در آمده است!

حزب حکمتيست(خط رسمى)
July 30, 2019

نظامی که در مقابل سپیده جوان به زانو در آمده است!

سپیده قلیان جزو چندین زندانی سیاسی و مدنی است که در دوره اخیر بدلایل مختلف دست به اعتصاب غذا زده است. سپیده که با پخش اخبار اعتصابات هفت تپه و فولاد از حقوق کارگران دفاع کرده، تا کنون بارها محل بازداشت و زندان او را تغییر داده و اخیرا به زندان قرچک ورامین که از بدترین زندانهای رژیم با شرایط ترسناک زندان ، خطر تهدید زندانبانان، عدم امنیت جانی و محرومیت از حداقل نیازهای بهداشتی...، منتقل شده است.

سپیده قلیان از اول مرداد ماه در اعتراض به بی حقوقی و بی قانونی و قلدری دستگاه قضایی و امنیتی دست به اعتصاب غذا خشک زده است و اکنون بر اثر عوارض آن به بیماستان منتقل و سلامت و جان او در خطر است.

دستگاه های عریض و طویل قضایی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی با وجود همه تمهیدات و تهدیدات و شکنجه های جسمی و روحی سپیده وخانواده او، نتوانسته اند سپیده جوان را به زانو در آورد، اما خود به زانو در آمده اند.

طبقه کارگر ایران این دوست جوان و دلسوز و انساندوست خود را تنها نمی گذارد. سندیکاهای کارگری؛ نهادها و کانونهای مدنی و انساندوست، کانون وکلا، کانون معلمان و بازنشستگان، معلمان عدالتخواه، کانونهای زنان، دانشجویان مبارز و استادان شرافتمند و همه آزادیخواهان و مخالفان ظلم و ستم، استبداد و سرکوب وبی عدالتی، می توانند در یک صف واحد و هماهنگ اعتراض شان را با صدای بلند و رسا علیه خطری که جان سپیده قلیان را تهدید می کند، اعلام کنند . دولت روحانی، مجلس شورای اسلامی و دستگاه قضایی رژیم بعنوان دستگاه های سرکوب و ستم و تبعیض و نابرابری مسئول مستقیم سلامت و امنیت جانی و هرگونه خطری که سپیده قلیان را تهدید می کند، هستند. سپیده قلیان و همه زندانیان سیاسی که بخشا در اعتصاب غذا بسر می برند باید فورا آزاد شوند.

سپیده قلیان باید به محلی امن منتقل و به وکیل و خانواده خود دسترسی داشته و از حق انسانی دفاع از خود برخوردار شود. سیاست بیشرمانه و زبونانه دستگاه قضایی که حتی قبل از دادگاهی فرمایشی سپیده و دیگر زندانیان، آنها را از حق داشتن وکیل محروم و تحت فشارهای گوناگون و تهدید و مخاطرات جانی تا حد اعتصاب غذا قرار میدهند، تنها زبونی و قلدری و لمپنیسم یک نظام مستبد و غیر مشروع را به نمایش می گذارند.

کارگران، معلمان، وکلا، زنان، دانشجویان

دفاع از امنیت و سلامت و جان سپیده قلیان، دفاع از آزادی و انسانیت کل جامعه است. جمهوری اسلامی که در مقابل سپیده، به زانو در آمده است در مقابل قدرت و اراده و صدای حق طلبانه شما تاب مقاومت ندارد. اسرای خود را از چنگ دشمنان قسم خورده ازادی و انسانیت رها سازید. سپیده قلیان و دیگر همسرنوشتانش را تنها نگذارید. درب نظام دولت و مجلس و دستگاه قضایی و زندانهای رژیم را از پاشنه بکنید و تا آزادی فرزندان خود از پای ننشینید. سپیده مبارز و انساندوست و طرفدار حقوق کارگر و انسانیت را که یک تنه در مقابل زور و ستم و قلدری بیشرمانه دستگاه سرکوب اطلاعاتی و امنیتی و قضایی ایستاده است را تنها نگذارید.

حزب کمونیست کارگری حکمتیست(خط رسمی)

۶ مرداد ۹۸ (۲۸ ژوئیه ۲۰۱۹)




 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com