گزارش آکسیون اعتراضی به گسترش فضای میلیتاریستی علیه جامعه ایران

تشکيلات انگلستان حزب حکمتيست (خط رسمى)
May 19, 2019

گزارش آکسیون اعتراضی به گسترش فضای میلیتاریستی علیه جامعه ایران

لندن، اعتراض به گسترش فضای میلیتاریستی علیه جامعه  ایران

گزارش تشکیلات لندن حزب حکمتیست -خط رسمی

روز جمعه ۱۷ ماه مه ۲۰۱۹ در اعتراض به میلیتاریسم و ایجاد فضای جنگی مجدد توسط آمریکا در خاورمیانه و بهره برداری ایران از آن، تجمعی در مرکز شهر لندن، توسط تشکیلات لندن حزب حکمتیست - خط رسمی و تشکیلات های خارج کشور احزاب کمونیست کارگری کردستان و عراق، سازماندهی و برگزار گردید.

شرکت کنندگان با در دست داشتن شعارهایی در اعتراض به میلیتاریسم آمریکا، توجه و حمایت رهگذران زیادی را به خود جلب کردند. در این حرکت، علاوه سخنرانی ها و شعارها به زبان فارسی، سخنرانی به زبان انگلیسی و پخش اطلاعیه حزب به زبان انگلیسی بین رهگذران و مردم، همبستگی زیادی ایجاد کرد. بسیاری از عابرین، شرکت کنندگان در اعتراض، اهداف و خواست های آنها را مورد توجه و حمایت قرار میداند.

در این برنامه رادیو کردی" پیشه نگ" که تجمع را بصورت زنده پخش میکرد، مصاحبه ای را با رفیق بختیار پیرخصری، دبیر تشکیلات لندن حزب انجام داد.

رفیق امان کفا، مسئول تشکیلات خارج حزب و از اعضا رهبری حزب، طی سخنرانی به زبان های فارسی و انگلیسی سیاست قلدرمنشی آمریکا در جهان و در خاورمیانه، نتایج مخرب این فضای جنگی بر روی زندگی و مبارزه طبقه کارگر و مردم محروم جامعه ایران در خاورمیانه تاکید کرد. امان کفا همچنین بر این نکته تاکید کرد که این تجمع تنها شروع تحرکات ما در خارج کشور بر علیه فضای جنگی و سواستفاده جمهوری اسلامی از این فضا برای سرکوب و تحمیل فقر و فلاکت بیشتر بر روی جامعه، است.

او بعلاوه اعلام کرد که: ما همراه احزاب خواهرمان، حزب کمونیست کارگری عراق و کردستان، با برگزاری تجمعات و جلسات، نامه نگاری و ملاقات با اتحادیه های کارگری، سازمان های مترقی و پیشرو، و اقدامات مشابه، تلاش میکنیم نیروی بیشتری را علیه این فضا به میدان آوریم و در مقابل تحرک ارتجاعی - میلیتاریستی که بار دیگر خاورمیانه و مشخصا ایران را هدف قرار داده است، سد ببندیم.

طی این حرکت رفیق سونیا محمدی، از دست اندرکاران رادیو نینا، مصاحبه ای را با رفیق امان کفا انجام داد.

بعلاوه گزارش کاملی نیز به زبان انگلیسی در میدیای انگلیسی انجام پخش شد.

این تجمع پس از یک ساعت پایان یافت.

خبر این حرکت اعتراضی در فضای میدیای اجتماعی و در میان احزاب و سازمان های چپ و مترقی و بشر دوست، و اتحادیه های کارگری، با حمایت وسیعی روبرو شده است.

تشکیلات خارج از کشور حزب حکمتیست، همه مردم آزادیخواه و برابری طلب، حامیان جنبش های اعتراضی در ایران و در همه کشورها را فرا میخواند که در برنامه ها و فعالیت های حزب، شرکت کنند و از آنها حمایت کنند.

تشکیلات خارج کشور حزب حکمتیست -خط رسمی - لندن

جمعه ۱۷ مه ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com