هزاران نفر از جوانان در شهرهای مختلف دست به تظاهرات زدند

حزب كمونيست كارگرى ايران
May 17, 2019

هزاران نفر از جوانان در شهرهای مختلف دست به تظاهرات زدند

شامگاه پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت، بدنبال مسابقات فوتبال، هزاران نفر از جوانان در تهران، اصفهان،‌ شیراز، اراک،‌ ارومیه، مراغه، همدان، بهبهان و نسیم شهر و ... به خیابان آمدند و با شعار مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر روحانی به چهل سال فقر و گرانی و بیحقوقی و به کل نظام جنایتکار مذهبی و دزدسالار اعتراض کردند.

 

اعتراض مردم با یورش اوباش سرکوبگر حکومت روبرو شد. حکومت طبق معمول گارد ضد شورش، یگان‌های انتظامی و بسیج را به مقابله با جوانان فرستاد تا آنها را پراکنده کند و مانع گسترش این اعتراضات و پیوستن مردم بیشتری به صفوف آنان شود. نیروهای سرکوب تلاش کردند تعدادی را دستگیر کنند و جمعیت با شعار ولش کن ولش کن و نترسید نترسید ما همه با هم هستیم در مقابل سرکوبگران ایستادند و به اعتراض خود ادامه دادند.

 

تظاهرات امشب گوشه ای از جدال سیاسی وسیع مردم علیه دزدان و جنایتکاران و نظام گندیده و ضد انسانی سرمایه داری اسلامی را نشان میدهد. مردم علیرغم سرکوب و دستگیری هایی که هر روز ادامه دارد، از هر فرصتی برای تجمع و اعتراض استفاده میکنند.

 

حزب کمونیست کارگری  مردم معتراض  و آزادیخواه را فرامیخواند که در هر شهر و منطقه ای شورای سازماندهی اعتراض را شکل بدهند. شوراهای سازماندهی اعتراض ضامن تداوم و تقویت اعتراضات، پیوستن مردم هرچه بیشتر و نقشه مند شدن اعتراضات است.

 

سرنگون باد جمهوری اسلامی

زنده باد حکومت انسانی

زنده باد سوسیالیسم

 

حزب کمونیست کارگری ایران

2۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، 16 مه 2019



 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com