در محکومیت اقدامات تروریستی در سریلانکا

حزب كمونيست كارگرى ايران
April 24, 2019

در محکومیت اقدامات تروریستی در سریلانکا

یکشنبه ٢١ آوریل ٢٠١٩ یک روز خونین دیگر در تاریخ جهان معاصر است. بار دیگر تروریسم و گانگستریم اسلامی در یک سلسله اقدامات کور انتحاری و انفجاری انسانهای بیگناه بسیاری را در چند کلیسا و هتل در سه شهر سریلانکا به خاک و خون کشید. قربانیان این فاجعه تروریستی عادی ترین مردم عادی اند. بیش از ٣٠٠ نفر کشته و چند صد نفر زخمی نتیجه این اقدام تروریسم است. یک هدف این اقدام تروریستی وارد آوردن بیشترین تلفات و جلب بیشترین توجه جهانی قید شده است. قلب ما با بازماندگان و قربانیان این فاجعه دهشتناک تروریستی است.
تروریسم سیاستی کور، کثیف و ضد انسانی است. هیچگونه توجیهی برای این وحشگیری اسلامی قابل قبول نیست. هیچ جنایتی جنایت دیگری را توجیه نمیکند. تروریسم اسلامی کوچکترین ربطی به درد و رنج و مصائب هولناکی که بر مردم این منطقه و جهان رفته است، ندارد. مبارزه برای از میدان خارج کردن تروریسم اسلامی و کل اسلام سیاسی یک وظیفه حیاتی بشریت معاصر و یک رکن تلاش ما برای پایان دادن به مصائب توده های مردم محروم است.
حزب کمونیست کارگری این اقدامات وحشیانه تروریسم اسلامی را قویا محکوم میکند. ما تاکید میکنیم که سر منشاء و پدر خوانده تروریسم اسلامی، رژیم اسلامی حاکم در ایران است، تکلیف نهایی این جریان نیز در ایران و با پیروزی انقلاب توده های مردم تعیین خواهد شد. آن روز دور نیست!
حزب کمونیست کارگری ایران
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۳ آوریل ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com