حمله تروریستی فاشیستها در نیوزلند قویا محکوم است!

ناصر باباميرى
March 17, 2019

حمله تروریستی فاشیستها در نیوزلند قویا محکوم است!

دیروز 15 مارس طیفی از فاشیستها در پی عملیاتی تروریستی سازمانیافته دو مسجد شهر کرایست چرچ نیوزلند را آماج حملات سبعانه قرار داده و 49 نفر انسان بی گناه زیر رگبار گلوله قتل و عام نموده و دهها تن دیگر را نیز زخمی کرده اند.
حملات تروریستی فاشیستها تحت هر بهانه ای که در گوشه و کنار جهان جنایت میافریند روی دیگر سکه تروریسم اسلامی است و زاده مناسبات کنونی اند و هر دو مایه ننگ بشریت اند بدون شک باید هر انسان آزادیخواهی آنرا محکوم وعلیه اش بایستد.دو قطب تروریستی که سازمانیافته امنیت و زندگی بشریت را در جای جای جهان به شنیع ترین و سخیفانه ترین شیوه با تهدید جدی روبرو ساخته اند.
بر کسی پوشیده نمانده سرمایه داری جهانی که بنیادش بر پایه استثمار و نابرابری و گستراندن شکاف و تبعیض میان انسانها استوار است، اشاعه این تبعیض و نابرابری را مضاف بر عرصه اقتصادی در روبنای سیاسی و اجتماعی نیز بواسطه تبعیض نژادی، ملیتی، مذهبی، جنسیتی و غیرو تولید و باز تولید میکند. اما طی چند دهه اخیر سرمایه داری افسار گسیخته تر از همیشه در پی مطامع سودجویانه خود میدان را برای دست راستی ترین و افراطی ترین گرایشات خوش کرده تا جنایت بیافرینند. مناسبات کنونی از همیشه بیشتر بطور اخص گرایشات راست را از هویت انسانی تهی نموده و به سطح جامعه پرتاب کرده تا بواسطه آنان به جامعه خون بپاشد. متاسفانه قربانیان اصلی دو سوی این تروریسم کور در اکثر نقاط جهان انسانهای بی گناه هستند. باید جنبش کمونیستی و جنبش کارگری در راس دیگر جنبش های آزادیخواهانه و برابری طلبانه در سراسر جهان علیه این اقدامات قطبهای تروریستی از همیشه محکمتر بایستند. 16.03.2019


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com