گستاخی علیه کارگران پاسخ محکمی خواهد گرفت!

حزب كمونيست كارگرى ايران
March 06, 2019

گستاخی علیه کارگران پاسخ محکمی خواهد گرفت!

 

در حالیکه اعتراضات و اعتصابات قدرتمند کارگران، معلمان و بازنشستگان ادامه دارد، به گفته محمدعلی جداری فروغی وکیل جعفر عظیم زاده،  او به جرم غیبت از زندان به سی ضربه شلاق محکوم شده است. این حکم بیش از هرچیز تقلای مذبوحانه حکومت برای چنگ و دندان نشان دادن در مقابل جامعه است و پاسخ محکم و درخوری از سوی کارگران خواهد گرفت.

 

جمهوری اسلامی میخواهد جامعه را عقب براند اما به چشم خویش می بیند که پاسخش را کارگران و معلمان و بازنشستگان و دانشجویان هر روز صریحتر و با قدرت بیشتری میدهند و داده اند. شکنجه اسماعیل بخشی با به مصاف طلبیدن وزیر اطلاعات توسط بخشی و ناتوانی حکومت از مناظره با او مواجه شد. مستند سازی رسوای "طراحی سوخته" اش با شعار کوبنده "مستند شکنجه دیگر اثر ندارد" از جانب بازنشستگان جواب گرفت. دستگیری فعالین کارگری و معلمان زندانی نیز با پاسخ دندان شکن معلمان و اعتراض به امنیتی کردن اعتراضات مواجه شد. همین اعتراضات سه روزه اخیر معلمان در تمام استانها و در بیش از صد شهر پاسخی به این تلاشهای کثیف حکومت است.  

 

حکم شنیع شلاق علیه یک فعال کارگری محبوب قطعا خشم و نفرت کارگران و مردم از این حکومت را بیشتر خواهد کرد و جز ابراز انزجار و نفرت بیشتر از حکومت اسلامی دستاورد و نتیجه ای برای حاکمین نخواهد داشت. حکومت اسلامی چنان در بحران دست و پا میزند که این احکام حتی صفوف خودش را هم  بیشتر به هم میریزد و بخش قابل توجهی از خود حکومت و ماموران و مزدورانش هم توان و شهامت دفاع از آنرا ندارند.

 

اما نفس صادر کردن چنین حکم وحشیانه ای باید پاسخ محکم و درخوری از جانب جامعه بگیرد و با اعتراض همه مردم مواجه شود. به احکام سنگسار پایان دادیم به شلاق و اعدام و شکنجه و قوانین قرون وسطایی قصاص و حاکمیت مشتی دزد و فاسد وجنایتکار هم پایان خواهیم داد. دوره این احکام مدتها است به سر آمده است.

 

حزب کمونیست کارگری حکم شلاق علیه جعفر عظیم زاده و سایر فعالین را شدیدا محکوم میکند و از کارگران و معلمان و کلیه مردم آزاده میخواهد که به این حکم شدیدا اعتراض کنند. حزب از کلیه سازمان های کارگری و سازمان های مدافع حقوق انسان در سطح بین المللی نیز میخواهد به این حکم اعتراض کنند و جمهوری اسلامی را هرچه بیشتر برای آزادی فوری و بی قید و شرط عظیم زاده و سایر کارگران و فعالین زندانی و کلیه زندانیان سیاسی تحت فشار قرار دهند.

 

حزب کمونیست کارگری ایران

۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۶ مارس ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com