فرار رو به جلو باند فالانژیستی مهتدی از ترس حقایق برملا شده!

ناصر باباميرى
January 08, 2019

اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان زحمتکشان کردستان ایران در پاسخگوی به حزب کمونیست ایران و کومله با این ادبیات بشدت مستهجن که معرف تمام قد خود این باند است اصلا غیر منتظره نیست. این اطلاعیه تنها گوشه ای بسیار کوچک از سند هویتی این باند است . سندی هویتی در واکنش به اقدام بجای حزب کمونیست ایران و کومله و دیگر احزاب، کمونیستها و آزادیخواهان بوده که توطئه ترور مخالفان سیاسی از سوی رهبری وقت این سازمان در سال 2005 توسط «شورش خراسانه» کادرسابق آنان ماموریت ترور جمعی از کادرهای رهبری حکمتیستها را افشاء کرده، بشدت محکوم نموده اند.

اتفاقا این هجوم و لجن پراکنی ها به کمونیسم و بطور اخص حکا و کومله از سوی سازمان زحمتکشان شاخه مهتدی بیشتر بیانگر فرار رو بجلو از ترس حقایق برملا شده است. ترس از شاهدان زنده. البته اگر غیر از اینرا شاهد بودیم غیر معمول بود. هر سازمان و باند مخوفی که بنیادش بر توطئه بنیاد نهاد شده باشد، وقتی دستش رو میشود، و در مقابل هزران شاهد کمونیست و انسان آزاده قرار میگیرد، دقیقا به همین حال و روزی می افتد که اکنون سازمان زحمتکشان مهتدی گریبانگیر آن شده. از همه جوارح و منافذ این اطلاعیه و به عبارتی دقیقتر نویسندگان آن، نفرت از کمونیسم بیرون می ریزد.



هر باند با ویژگیهای فالانژیستی سازمان زحمتکشان که شیفت کرده به جناحی از حاکمیت و یکدوره بلندگوی اصلاحات رژیم بوده. هر باندی فالانژییستی که به قدمت موجودیتشان در حال نشست پشت درهای بسته با کادرهای وزارت اطلاعات این رژیم البته با وساطت اتحادیه میهنی حزب مادر بوده، تا از این سنگر معامله گرانه در همسویی با رژیم ایران، سر مبارزه چندین دهه کارگران و اقشار زحمتکش در این جامعه را زیر آب کنند. حتی در دست بوسی امثال محسن سازگارها و موسوی ها و روحانیها که از معماران و موسسین سپاه پاسداران و رژیم اسلامی بودند برای پیشبرد توطئه هایشان درنگ نکردند. هر باندی با ویژگیهای این سازمان که بعد از سرخوردگی از جا خوش کردن میان شکاف در حاکمیت، وقتی سرش به سنگ میخورد اما همان سیاست سودا گرانه را از مسیر دیگری تعقیب میکند.

هر باند دست بوس لابیگرانی نظیر نوری زاده ها که خود مهره چاکرمنش سلطنت طلبان و مشروطه خواهان بوده و لابیهای مجاهدین خلقی تا متعاقبا از این مسیر راهی بیابد جهت نائل شدن به دریوزگی پشت در هیئتهای حاکمه غربی، و توفیق دست بوسی پمپئو رئیس اسبق سازمان سیای آمریکا، تا در اگر قطعی شدن پروژه رژیم چنج سهمی برایشان در آینده تحولات در ایران به کمک دولتهای مرتجع منطقه اعم از عربستان و دیگر شرکایشان قائل باشند. هر باندی که در جهت پیشبرد اهداف فوق بی محابا عملیات ایذائی و نقشه ترور چند باره علیه احزاب کمونیستی سازمان دهد و بخشا به اجرا درآورد که اعتبار و پیشینه مبارزاتی و سنتهای کمونیستیشان کم و بیش با سراسر جامعه ایران بنوعی عجین شده.

هر باندی که همه طرح و تلاشهایش برای اینکه سر کومله را زیر آب کند ناکام ماند و نهایاتا باد درو کرد. و اکنون هم میخواهد موذیانه توطئه های افشا شده را علیه خود به جنگ روانی میان دیگر احزاب تبدیل کند!

اینها تنها گوشه ای از سند هویتی باند زحمتکشان است.

سازمانی که بعد از انشعاب از کومله و حکا این همه ویژگیها را یکجا در خود جای داده روشن است همه پتانسیلهای یک باند را نیز دارا بوده و هست به عنوان یک باند سناریو سیاه با سایر همپالگی هایشان در دیگر بخشهای جامعه ایران مخاطراتی باشند که اگر در معادلات سیاسی آتی ایران قادر به دخالتگری باشند به جامعه نیز خون بپاشند.

جای خود دارد دوباره از همه آزادیخواهان در داخل کشور و همه احزاب و سازمانهای اپوزسیون درخواست نمود در افشا و منزوی کردن این سازمان درنگ و کوتاهی نکند.

 

08.01.2019

 


 
 

        Del.icio.us Technorati Furl Digg Google Netvouz Add to Balatarin Send to Frinds by Y! Messenger Share/Save/Bookmark

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com