حاضر خفته! نماینده امام زمان در مجلس مرتجعان

معرفى سه وزیر زن و مخالفت هاى تحقیر آمیز به حضور زنان در دولت احمدى نژاد در مجلس ابعاد تازه اى بخود گرفته است. اظهار نظر و دفاعیات احمدى نژاد از این سه کاندید وزارتش، دست کمى از تحقیر و بى حرمتى مخالفان این سه وزیر در مجلس مرتجعین ندارد.
طبق آمار احمدی نژاد" از ۳۱۳ نفر یاران اصلى امام زمان٬ از حاضرین خفته٬ که نمونه بارز آن در عکس بالا و غایبین بیدارش که در چاهى معروف و غیبى پنهانند٬ ۵۰ نفر از آنها زن هستند. قرار است این زنان در مدیریت جهان به امام زمان کمک کنند".
احمد علم الهدی امام جمعه مشهد که از حامیان احمدی نژاد است، در خطبه های نماز جمعه این روایت را زیر سئوال برد و گفت "همچین چیزی نیست" و همه روایات نشان می دهد که این ۳۱۳ نفر مرد هستند. از قرار معلوم این رشته سر درازى دارد. با توجه به ستم مضاعفى که در اسلام به زنان می رود٬ جاى خوشحالى است که فعلآ در این چاه تاریک و بى انتها زنان اسیر دست امام زمان نیستند.
امام جمعه مشهد دست بردار نیست و در اعتراض به احمدى نژاد گفت که :"شکل کار ما نباید به گونه ای باشد که یک عده فمینیست ملحد بی دین که خدا را قبول ندارند، در دنیا خوششان بیاید."
از قرار معلوم امام جمعه مشهد مدرک تحصیلیش از "دکتراى" احمدى نژاد بالاتر است٬ مطالعات ایشان در مورد "فمینیست ملحد" جاى تأمل دارد٬ که از بحث ما خارج است. اما طرح کودتا از طرف احمدى نژاد بر علیه امام زمان هنوز به قوت خود باقى است و از قرار معلوم بوى آن به مشام تیز امام جمعه مشهد نیز رسیده است. ازنظر ایشان با معرفى این سه زن که انتخابشان باعث خوشحالى "فمینیستهاى کافر" خواهد شد. و با توجه به اینکه امام دوازدهم و ۳۱۳ یاران اصلى ایشان مرد هستند٬ عملآ احمدى نژاد را دروغگو و در تقابل با نیروى مردان امام دوازدهم قرار داده است. زیاد هم تحلیل این آخوند دور از انتظار نیست٬ زیرا احمدى نژاد و دارو دسته اش در کودتا بر علیه مخالفانشان مهارت دارند.
یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان گفت که "انتخاب بانوان برای وزارتخانه ها از زوایای مختلف کاری خلاف است و با اصول اسلام همخوانی ندارد. "طباطبایی نژاد از نمایندگان مجلس خواست که "به توجیهات (رئیس جمهور) گوش ندهند و به وزیران پیشنهادی (زن) رای ندهند." این جنگ زرگرى٬ و اینکه سه وزیر نمایشى در کابینه ارتجاعى احمدى نژاد زن باشد یا مرد چه تأثیرى به حال مردم بیکار و گرسنه  و بویژه زنان در جامعه تحت ستم نظام سرمایه دارى ایران دارد؟ به نظر می رسد این سه وزیر زن پیشنهادى احمدى نژاد بیشتر از هر کسى در مضان اتهام و بى حرمتى قرار گرفته اند، یقینآ خود آنها متوجه ظلم و ستم خارج از تصورى هستند که در این نظام گندیده به زنان روا خواهد شد.
 آقای صدیقی امام جمعه جدید تهران در کمال وقاحت و در اولین خطبه هاى نماز جمعه  در توصیف "قیامت" گفت:" در قیامت هر که قصرها، باغ‌ها، گلزارها، چشمه های جاری، عسل مصفا و همسران دلپذیر دارد همه را از این دنیا فرستاده است." توجه این سه وزیر پیشنهادى را به کلمات آخر این امام مرتجع جلب میکنم که با چه ولعى از همسران دلپذیر وارسالى از این دنیا براى لذت بردن مردان روانه بهشت موعود خواهند کرد. لازم به استدال و فاکت نیست تا به عمق این بى حرمتى٬ صادرات و واردات زنان جهت خوش گذرانى امامان بهشت کذایى آنها پى برد٬ جناب امام جمعه این عشرتکده جدید مبارک شما و کابینه ۳۱۳ نفره امام دوازدهم باد. امروز دیگر شعارها٬ و اراجیف امام جمعه تهران و هم کیشانش ٬ خللى در اراده کارگران و زحمتکشان در این دنیاى پهناور با بهشت و جهنم واقعی٬ که قصر و قصور آن جهت خوش گذرانى و باغ و گلزار و جویبارهای عسل و شرابش از آن سرمایه داران و جهنم و همه بدبختی و مصیبتهایش از آن کارگران است، خللی وارد نمی کند و کسی برای آنها تره خرد نخواهد کرد.
اعتراضات توده اى اخیر و شرکت میلیونى زنان آزادیخواه در ایران، جواب دندان شکنى به سران ریز و درشت و مرتجعان و مردسالاران کهنه پرست در حاکمیت اسلامی بود. نه تتمیع حورى بهشتى٬ نه تبلیغ عسل و شیر بهشت پوشالى٬ نه زندان٬ نه تجاوز و شکنجه٬ و نه اعدام نخواهند توانست مانعى در راه اراده زنان معترض به وضع موجود ایجاد کند. خانمهاى کاندید برای پست وزارت و همکاران این جنایتکاران، نه اینکه نماینده  و سمبل  دفاع از حقوق زن براى رهایى نیستند، بلکه به دفاع از نظام مردسالار و زن ستیز اسلامی برخواسته اند. بی شک جنبش رادیکال و سوسیالیستی زنان باید آنها را از منجلابی که در آن به دام افتاده اند رها سازد. ۲۰۰۹-۰۸-۳۱