قرارداد همکاری بین امارات متحده عربی و دولت اسرائیل یک ضربه کاری و استراتژیک به نظام پوسیده ولایت فقیه است.

قرارداد همکاری بین امارات متحده عربی و دولت اسرائیل یک ضربه کاری و استراتژیک به نظام پوسیده ولایت فقیه است.

آنچه که نظام فاسد و ضد انسانی ولایت فقیه را بر سر پا نگه میدارد ایجاد ترور جنگ در خاورمیانه و جهان و نیز غارت اموال مردم ایران است . قاچاق سلاح قاچاق مواد مخدر و ایجاد آشوب و چند دستگی در کشور های خاورمیانه و جهان استراتژی آخوند و اسلام است و نیز حمایت از گروه های ترور فعالیتی حکومتی است که خود به ناکار آمدی زمانی و مکانی خویش اذعان دارد.

۴۱ سال قفل خونریزی بی خانمان جنگ و ترور در خاورمیانه با یک کلید و با یک رمز باز میشود صلح بین اعراب و اسرائیل و تحریم گسترده سیاسی اقتصادی نظامی و فرهنگی و حتی ورزشی اسلام ولی فقیه در ایران است.

حال بگذار لابی های رژیم از گروه های مزدور نایاک تا مذاکره جویان کرد و فارس و ….. و حتی آنهائی که با نام چپ سنگ برداشتن تحریم های مهم اقتصادی از روی نظام ترور را به سینه میزنند و برای آخوند دزد و غارتگر اشک تمساح میرزند بیشتر از پیش به میدان بیایند وقتی صدای شکستن کمر اربابشان را در عراق و لبنان و سوریه و یمن و کشورهای عربی به وضوح میشنوند

پیروزی توافق بین امارات متحده عربی و اسرائیل شعله ای است که دامان تک تک کشورهای عربی را در آینده نزدیک خواهد گرفت و روزانه به انزوای بیش از پیش اسلام کشتارگر فقاهتی در ایران خواهد افزود

این قدم موثر تاریخی در بستن دستهای ترور اسلام علی خامنه ای در سوریه در لبنان در عراق در یمن در عربستان و کشورهای دیگر خاورمیانه زنگهای سرنگونی اسلام فقاهتی را در ایران به گوش جهانیان خواهد رساند.

فروش دریای خزر و خلیج فارس و جزایر آن به دول روس و چین از زور بی پولی و در انزوای کامل بین المللی آخرین نفسهای اسلامیست که جز مردم فروشی فروش زنان و دختران ایرانی کودک فرشی کثیف ترین بخش تاریخ ایران را به خود اختصاص داده است. این رژیم در مقابله با صلح بعنوان پاد زهر اسلام کشتار گر باید به گور سپرده شود . اتحاد بین کشورهای عربی و اسرائیل پیام مرگ جنگ طلبان خاورمیانه را بهمراه دارد تبریک برای برداشتن این قدم بزرگ برای همه کشورهای درگیر صلح و همکاری بین المللی.

نوید اخگر
۱۴ ماه آگوست سال ۲۰۲۰ میلادی سوئد استکهلم