حشمت الله رئیسی، نوچهٔ امید داناست! ‎

حشمت الله رئیسی، نوچهٔ امید داناست! ‎


یکی از سربازان بدنام امام زمان در خارج کشور ، موجودی است به اسم امید دانا که از طریق کانال رودست و در راستای سیاستهای سپاه پاسداران، بویژه سپاه قدس تلاش و فعالیت می کند. امید دانا یکی از شاگردان پاسدار حسن عباسی است. در اصل وظیفهٔ امید دانا اینست که افراد مستعد برای همکاری با جمهوری اسلامی را در خارج کشور شناسایی و به خدمت خویش در آورد و‌در این مسیر نیز تا حدودی موفق بوده است!

بطور مثال، یکی از نوچه های کهنه کار امید دانا، شخصی است به اسم حشمت الله رئیسی که قبلا عضو سازمان فداییان اکثریت بوده است ولی بخاطر اختلافاتی که با فرخ نگهدار معروف پیدا کرده بود به جرگهٔ طرفداران و دوستداران پر و پا قرص شاهزادهٔ پاسدار نشان رضا پهلوی پیوست و از طریق تلویزیون میهن تی وی به مالکیت سعید بهبهانی (معروف به شهشهانی)، برای خاندان پهلوی تبلیغ و ترویج می کرد.

اما وی بعد از مدتی از سعید بهبهانی و ایرج مصداقی جدا شد و به مستقیما به صف هواداران جمهوری اسلامی پیوست.

لازم به یادآوریست که یکی‌دیگر از همکاران میهن تی وی، به اسم‌ فرامرز دادرس (معروف به فرامرز بازرس)، نیز در حدود ۲سال پیش از سعید بهبهانی و ایرج مصداقی جدا شد و به امید دانا پیوست! جالب اینجاست که بعد از جدایی ایرج و فرامرز از یکدیگر، ایرج مقصداقی شاهدوست و ساواک پرست، فرامرز دادرس را “ستوان سوراخی” خطاب می کند تا اعصاب او را در هم بریزد!

جالب اینجاست که بیشتر کسانی که از تلویزیون میهن تی وی جدا می شوند مستقیما به کانال اینترنتی رودست به ریاست امید دانا وصل می شوند تا با شدت و حدت هر چه بیشتری خشم و نفرت خود را نثار مجاهدین خلق و نیروهای چپ و کمونیست کنند! اما از حق نباید گذشت که تلویزیون میهن تی وی در این زمینه، دست امید دانا و کانال رودست را از پشت بسته است!

خب داشتم از ملحق شدن حشمت الله رئیسی به امید دانا صحبت می کردم! حشمت نیز بمانند دانا از طرفداران سرسخت شاهزاده رضا پهلوی بود و فکر می کرد شاهرضا می تواند رژیم اسلامی خمینی را بیندازد و در یک ادارهٔ دولتی شغل و منصبی به او بدهد، ولی هنگامیکه در ادامه از عشق و علاقهٔ والاحضرت آریامهری، به سپاه پاسداران و نیروهای بسیج و سربازان بدنام امام زمان مطلع شد، بمانند یک سیاست باز کارگشته و پیرمرد ۷۳ ساله، به خودش گفت:«مگه من خرم، گاو نرم که بخواهم غیر مستقیم و از طریق شاهزاده به رژیم خدمت کنم، بهتر آنست که مستقیما به جرگهٔ پیشمرگان فکری و معنوی خامنه ای و سپاه قدس در آیم»!!! و بدین طریق با زدن کانال کنکاش و همکاری با امید دانای بدنام، به بلندگوی تبلیغاتی خامنه ای و ابراهیم رئیسی تبدیل شد.

هم اکنون، حشمت رئیسی مقیم آلمان فدرال، بعنوان یکی از همدستان ابراهیم رئیسی، سرکردهٔ قوهٔ قضاییه جمهوری اسلامی و یک اکثریتی مخوف و باسابقه، در دفاع از پوتین و چین و خامنه ای و حزب الله لبنان سنگ تمام گذاشته است! او رسما در گفتگو‌ با امید دانا اعلام‌کرد:« من پوتین را دوست می دارم»!

منتها همین حشمت الله حاضر نیست در روسیهٔ پوتین زندگی کند! چون می داند در روسیه تزاری به ریاست ولادیمیر‌ پوتین خبری از ایجاد کانال اینترنتی کنکاش نیست و همه چیز بایستی از مسیر سازمان امنیت و سرکوب پوتین ملی گرا بگذرد!

آشغال امید دانا هم به این مسأله آگاهست!

در خارج کشور تا دلتان بخواهد از این دوستداران ولایت و لات و لوتهای سپاه و بسیج فراوان است. متنها، یکی از کانالهایی که با تمام قدرت در خدمت رژیم قرار گرفته است، همانا کانال میهن تی وی است که هر از گاهی نیز بعضی از همکاران خود را به سوی کانال رودست و امید دانا می فرستد!

سیامک‌دهقانی