نانو چیپ برای کنترلِ کرونا، تا ردیابی اطلاعات درجهان؟!

نانو چیپ برای کنترلِ کرونا، تا ردیابی اطلاعات درجهان؟!

عباس رحمتی

ایالات متحد آمریکا قبل از انتخاب شدن «دونالد ترامپ» در موارد زیادی  با جوامع بین الملی راحت تر کار میکرد ،خصوصن ، در اطلاع رسانی ، امما امروز پس از شیوع ویروس کرونا ،  وضعیت طوری دیگری پیش می رود. امروز دولتها،  خصوصن دولتهای غیر دموکرات نه تنها با مردم  کار نمی کنند که درجه امنیتی/ یعنی کنترل مردم  رابالا برده اند! در کشورهای دموکرات مردم علاقه زیاد تری نسبت به همکاری با دولت ها نشان میدهند امما در کشورهای درحال توسعه با وجود رژیمهای دیکتاتوری، مردم بیشتر از در مخالفت با این رژیمها در می آیند. کرونا که آمد  عملکرد رژیم ها را هم بخوبی نشان داد. رژیم هایی چون ایران و چین که هردو بیشترین أعدام  را در پرونده خود دارند از نظر امنیتی تقریبن شبیه یکدیگر عمل می کنند یعنی اینترنت کنترل شده و آهسته را در کشور به مردم ارائه میدهند. این دو نظام سعی دارند از موقعیت کنونی و شیوع ویروس کرونا، محدویت هایشان را باز هم بر مردم بیشتر کنند. اصولن رژیمهای دیکتاتور، قبل از  شیوع  ویروس کرونا ، پلیس سایبری ، و موبایل های هوشمند  سوءاستفاده کرده و می کنند. پس از آن “نانو چیپ” که از ترکیب نانو و فلز بود استفاده کردند که با میکروسکوپ هم دیده میشد، استفاده کردند. بعد از آمدن  کووید ١٩ معروف به کرونا ویروس  شرکت های بزرگ بدنبال  وارد کردن واکسن می روند و برای کنترل آدمها ،از تکنولوژی های نانومتریک یعنی چیپ های نانومتری بسیار ریز ( که اندازه دانه های عدس یا  برنج است) استفاده کرده و بیشترین سود را می برند! کمپانیهایی سود جو که تندرستی را بهانه قرار می دهند تا نانو چیپ های دیگری  را در مرحله اول چک کرده و در مراحل بعد به خط تولیدانبوه وارد کنند! این چیپ ها از طریق خون به سمت مغز میرود تا در آینده نظامهای سرکوبگر  برنامه های خود را برای کنترل مردم پیاده  کنند.برای چنین کاری به تبلیغات زیادی نیاز دارند که از این طریق، نظامها ، این نانو چیپ ها را بخرند،تا بتوانند خط راکفلرها و بیل گیتس ها را پیش ببرند. در چنین شرایطی می توان  خط و مشی نظام ها را بهتر ترسیم  کرد و شناخت. دولتهایی که پایه ای از اقتدار دارند،خود،سر عمل می کنند، مانند چین و کره جنوبی، رژیمهایی که ضعیفتر هستند، پیرو کشورهای قدرتمند دیگر می شوند.مانند ایران و عراق و… در این میان مردم دو دسته اند، یک دسته از ویروس و بیماری و مرگ هراس دارند و فوری چیپ ها را قبول می کنند ( تزریق) دسته ای دیگر تزریق نمی کنند. از آنجا که بهداشت جهانی هم به راکفلر تعلق دارد تبلیغ می کنند که هرکس تزریق نکنند مارک تروریست خواهند گرفت چون برای سایر جهانیان خطرناک است و باز عده ای را برای تزریق آماده می کنند و هیچ بعید نیست ویروس نویی را با RNA دیگری  تولید نکنند و مردم را به تزریق نانو چیپها تشویق نکنند! بدین صورت اکثر مردم را با پای خودش وارد این معرکه میکنند.

امروز در جهان ناظر هستیم، کشورهایی مانند اسرائیل و یا روسیه می خواهند تمامی قوه های اجرایی را تمام و کمال در اختیار دولت (خود )قراردهند.دولت اسرائیل  ابتداء علی البدل  بود و بعد بتدریج قوه ی مجریه راهم مال خود کرد! باید گفت؛ رژیمها  در قرن بیستم ،  با همه ی تمامیت خواهی دولت ها، امما نتوانستند و یا نخواسته زیر پوست انسان نفوذ کنند. امروز ولی در قرن بیست و یکم به جایی رسیده ایم که همه چیز شدنی است ، درست است که ویروس کرونایی با RNA ساختگی وجود دارد امما متاسفانه  این بهانه ای  شد که بر همه چیز انسان نفوذ کردند و حالا باید قبول کرد همه چیز شدنی است، نفوذ در خون انسانها! دیروز با کار گذاشتن چیپ های نانوفلزی در زیر پوست انسان به بهانه گم شدن بچه ها و حالا هم به بهانه ویروس کرونا می خواهند با اکثر مردم این کار را با نانوچیپهای بسیار هوشمند انجام دهند،با این سیستم  تا جایی پیش میروند  که می توانند درجه خشونت و  اعصاب و اخلاق انسان را اندازه گیری  و کنترل کنند!سیستم بردگى مدرن/نانوبرده که قوی تر از سیستم حیاتی است ، چون این سیستم Sky net است که وارد خون انسانها می شود و نمی توان براحتی از آن خارج شد. با این سیستم می توان تمام جامعه جهانی را کنترل کرد حتا پول تبدیل به بیت کوین/Bitcoin(BTC( پول دیجیتالی) می شود و همه چیز قابل کنترل است، می گویند؛ قابلیت کشتن هم دارد( سکته مغزی و یا قلبی ) یک ایدئولوژی بدون جنگ!  درست است که جنگ نظامی در این روند نیست، ازطرفی می گویند صلح می خواهیم  ولی همه جهان را کنترل می کنند. در واقع همان بردگى مدرن است ،همان خطی که کمیته ٣٠٠ اینتلجنت سرویس است که می خواست درصد رشد جمعیت را کنترل کند. بقول فلیسوفی، امروز هنوز زود است که همه ابعاد جریان ضد انسانی  را بفهمیم، زود است که  بفهمیم ، چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است؟ امروز هنوز نمی توانیم تمام زوایای قضیه را ببینیم ولی در آینده همه چیز  برای اکثر مردم روشن خواهد شد! از موضوع رژیم ها دور شدیم.

چه باید کرد؟

دو نوع  رژیم ، دو نوع برخورد: در شرایط بحرانی کنونی دو نوع رژیم ، وجود دارد. ١- برخورد رژیمهای تمامیت خواه واقتدارگر،که شأن انسان برای شان أهمیتی ندارد، زمانی که  مردم نیازمند کمک هستند برخوردشان با مردم خصمانه است و سرکوب می کنند و احتمال سرکوب بیشتر هم میرود.خصوصن وقتی تکنولوژی هایی را مانند نانوچیپ به آنها ارائه دهند.

٢- رژیم های مردم سالار، نه تمام قد، امما  شاید هم کمی به فکر به مردم باشند. در مورد جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شاهد بودیم (کره جنوبی )از جابجایی انسانها تا نفس کشیدن همه چیز را دنبال می کردند تا بتوانند به مردم کمک کنند . منتها سوال اینجاست این کمک هارا با دستگاههای  دیژیتالی تا کجا باید  کنترل  کنند و  با چه قیمتی ؟!باید گفت ؛ نظارت بر مردم شدنی است، امما همانطور که در بالا آمد، در چنین موقعیتی راه حلهایی را ابداع می کنند که فردای آن برای انسان خطرناک است! دستگاههای دیژیتالی با چیپ های «نانومتریک»که کنترل از راه دور رابرای آنها آسان می کند دوربینهای نا مرئی ، دستبندهای الکتریکی و ساعتهای بیومتریک و APP های جورواجورشان… تا جایی که می توانند تب و نبض و ضربان قلب و حتا درجه عصبی بودن فرد را هم کنترل و ثبت کنند، اینها، تا چقدر قابل اعتماد است؟! باید گفت، این فناورى ها خوب هستند امما اگر در دست رژیمهای نوع اول( تمامیتخواه وسرکوبگر) بیفتد می تواند بسیار خطرناک باشد.

در قرن بیستم مردم از تکنولوژی های ساخته شده با دست خودشان رژیمهای سوسیالیستی و لیبرالی و أسلامیِ فاشیستی سرکوبگر ساختند حال در این قرن ( بیست و یکم) با بیشرفت دستگاهها و تکنولوژی های بیومتریک باید منتظر چه حادثه ای باشیم؟!

راه حل !

این سیستم ها باید زیر نظر جامعه بین الملی باشد ، مثلن در اسرائیل  مسائلی مانند همجنس گرایی و ترنس بودن( دو جنسی /Trans Woman) و… را اجازه ندارند کنترل کنند!سابقه  افراد را  نظامهای دیکتاتور نمی توانند، تحت کنترل داشته باشند. در آمریکا و استرالیا و برزیل  به بهانه گم نشدن بچه ها و کنترل آنها  تا نصب چیپ های زیر پرستی جلو رفته اند و امروز  بعد از شیوع ویروس ترس بوجود می آورند و صحبت از ویروس دوم می کنند  و بعد از  کشف واکسن می گویند بچه ها را واکسن بزنید و در قرن ٢١ می گویند ؛ کسانی که واکسن نزنید خواهند گفت ،؛ بچه هایتان خواهند مُرد! این بار با نصب «نانو چیپ» ( به اندازه دانه های برنج یا عدس)  در بدن ، مردم  را با آنها که از سیستم چینی ها هم پیشرفته اند به کنترل خود در می آورند! یعنی قانون عذاب و پاداش می گذارند  یعنی شما حق دارید این کار را بکنید تا  کنترل ویروس کرونا راحت تر باشد بدین ترتیب ، بهانه های دیگری در آینده کاری را برای کنترل انسان نیز بکار می برند!مردم باید به اینگونه کنترل به بهانه کنترل ویروس جواب منفی بدهند.

خلاصه اینکه با تیغ جراحی می توان جراحی کرد و جان بیمار را نجات داد ولی با همان تیغ هم می توان در شکم  کسی  فرو کرد و حتا او را از بین برد. با سیستم کنونی می توان با دستگاه های پیشرفته خیلی اطلاعات از مردم بدست آورد و مشکلاتشان را حل کرد! ولی در جایی که رهبران  و رژیمهای سرکوبگر هم می توانند با استفاده از تکنولوژی بیشرفته  کشورها ی اروپایی مردم را کنترل کنند.چرا باید اینگونه سیستم ها را در اختیار رژیمهای سرکوبگر قرار داد؟ برای مثال به رژیم کنونی ایران دوربینهایی را برای کنترل ترافیک ، راهنمایى و رانندگی و خلافهای رانندگی و… می فروشند ولی آنها برای کنترل فعالین سیاسی و معترضین در کوچه و خیابان هم بکار می برند! اتفاقن به نظر نگارنده،از این گونه تکنولوژیهای پیشرفته باید برای  کنترل  نظامهای  دیکتاتور، ساخت و بکار برد. اینگونه تکنولوژی ها باید به سازمانها و جوامع  بین الملی و  حقوق بشری  تحویل داده شود تا بتوانند رهبران دیوانه ای همچون خامنه ای و کیم جون اون ( کره شمالی ) و … را کنترل کنند! برای مثال دروغهائی که  روحانی در جریان مذاکرات اتمی با جهانیان گفت ( به گفته خودش) و یا رابطه  ترامپ و پوتین در جریان  اسکاندال ( ماجراجویی ) انتخاباتی و اطلاعاتی بین هم رد و بدل کرده بودند. چنین رژیم هایی را می توان کنترل کرد، اگر سیستم تحت کنترل سازمانهای بین الملی باشد ، دیگر امکان کنترل مسائل امنیتی مردم امکان پذیر نیست و یا حداقل بسیار کمتر است.

مذهب و کنترل اکو سیستم :

در چنین شرایطی نظامها بدنبال درمان  و پیدا کردن واکسینه و یا داروی مورد نظر هستند ، مراکز دینی  در همه جا بسته می شود در آسرائیل و در ایران وآسیا  اروپا و آمریکا وآفریقاو… ولی آیا در آینده هم چنین خواهد شد؟ همین بال و پر دادن به مذهب در سراسر جهان بود که پررنگتر از همیشه شده بود ولی بتدریج اعتماد مردم کمرنگتر شد آیا این روند ادامه پیدا می کند؟! آیا در پسا کرونا، اگر مردم به مسجد و یا کلیسا نرفتند رژیمهای تمامیت خواه أجازه خواهند یافت با تکنولوژی های دیجیتالی مردم را کنترل کنند؟

کووید ١٩ دست انداز کوچکی نیست این موضوع مهمی است که به تاریخ رویدادها خواهد پیوست و همانطوریکه بهداشت جهانی گفته است ممکن است این ویروس هم مانند إیدز همیشه  همچون مهمان دائمی بماند! مردم ، تحول دنیا را خیلی سریع تر از آنکه تصور می کنند خواهند دید این بزرگترین آن بود که  دنیا رااز حرکت عادی اش باز داشت (ایست مقطعی). از طرفی اقتصاد را چنان فلج کرد که بزرگترین کمپانی های ورشکسته شدند! اکوسیستم طبیعت را متحول کرد نفس تازه در او دمید و بالاخره رویدادهای دیگر را هم  شاید تجربه کنیم  حتا بزرگتر از بحران ویروس کرونا! ما انسانها ( من و شما) ایرادهای زیادی داشته ایم و در آینده هم خواهیم داشت ولی باید به انسانیت  و اکوسیستم بیشتر فکر کرد.باید به رویدادهای دیگری که  در انتظار  انسان است بیشتر اندیشید. نباید ترسید و عاملین این وضع را به حال خودشان رها کرد جوامع بین المل دراین میان نقش اصلی را دارند که می تواند هم به انسان و هم به اآینده بشریت کمک کند! باید فکری برای آینده کرد که انسان با در اختیارداشتن   چنین  تکنولوژی ها پیشرفته ای بتواند  رژیمهای دیکتاتور  را کنترل کند که به انسان و جهان اکوسیستم  کمتر آسیب برساند؟پیام پسا کرونا برای انسان این است که همه چیز زیر نظر نهادهای بین الملی و مستقل باشد و نه نظامهای پلیسی و توتالیتر ، باید نگاهی  به گذشته داشته باشیم ، چگونه به اینجا رسیده ایم و دگم های بشر در کجا بوده است ؟ جوامع بین الملل باید آن دگم ها را بشکند! به این بیاندیشیم ، آیا کووید ١٩ یک دست انداز کوچک است ، یا موضوع مهمی است که  پیامدهای سیاسی و اقتصادی داشت؟ و سوال آخر اینکه چرا رژیم های توتالیتر را در این مقطع مجهز به تکنولوژیهای پیشرفته می کنند تا به جای کمک به مردم فشار را برآنها بیشتر کنند؟ کشورهای قدرتمند دیکتاتورها را کمک می کنند ولی آنها بدون مشورت مردم را سرکوب می کنند. چرا سازمانهای بین الملی  و حقوق بشری  و عفو بین الملل خود را به خواب خرگوشی زده اند؟