پیام سلام زیجی به  مناسبت اول مه ی، روز جهانی کارگران

پیام سلام زیجی به  مناسبت اول مه ی، روز جهانی کارگران

 رفقا و همرزمان!

فرا رسیدن روز جهانی طبقه کارگر را به همه شما کارگران و انسانهای آزادیخواه و برابری طلب تبریک میگویم. به این امید، در کنار ضرورت عبور کم مشقتر از ویروس کرونا، با تلاش و مبارزه متحد کارگری و سوسیالیستی بتوانیم سال جاری را به سال بهتر ی برای خود و جامعه تبدیل کرده و بیش این اجازه به تعرض لجام گسیخته سرمایه داران و دولت فاشیست و ضد کارگری جمهوری اسلامی داده نشود. به این امید جامعه با تمام قدرت از اول مه و از مبارزه طبقه کارگر حمایت کند.

 در روز جهانی کارگر، کمونیستها و کارگران به همراه مردم آزادیخوەاه و برابری طلب متحدانه به میدان میآیند تا یکبار دیگر شرط اول دستیابی به آزادی، رفاه، برابری، سعادت، و خوشبختی انسان، و همچنین شرط اول پایان دادن به تروریسم و تحمیل جنگهای ویرانگر و کشتار جنایتکارانه مردم و پایان دادن به استثمار وحشیانه کار مزدی را تنها با پایان دادن به عمر فاسد نظام حاکم سرمایه داری و تمام ارکان ایدئولوژیکی، فرهنگی، اخلاقی، وخرافی آن را اعلام کنند.

 در این روز اعلام میکنیم که تنها با پیروزی طبقه کارگر و کمونیسم این هدف متحقق خواهد گردید. در روز جهانی کارگر با صدایی رساتر اعلام خواهیم کرد که برای تحقق این اهداف والای انسانی کل طبقه کارگر و صف آزادیخواهان باید متحدانه به میدان بیایند و در حزب سوسیالیستی و کارگری واقعی خود متحزب شوند و پرچم کمونیستی مارکس را بیش از پیش بر افراشته تر نگاهدارند.

 انسانها باید و حق دارند از امنیت، رفاه و همه آزادیهای سیاسی و اجتماعی برخوردار باشند. برای اینکه بتوان امنیت، آزادی، رفاه همگانی و در شان انسان را متحقق کنیم باید نظام اجتماعی حاکم، و نظامی که با آزادی و برابری و رفاه ‌همگانی در تناقض قرار دارد و با فلسفه وجودی آن همخوانی ندارد با انقلاب کمونیستی و با قهر قیام کارگری و ارتش سرخ آزادی به زیر کشیده شود!

گرامی باید یاد عزیز همه کارگران جانباخته در میدانهای غیر انسانی کارمزدی نظام مرگ و جنون جمهوری اسلامی و سرمایه داران انگل!

درود های کارگری و انقلابی میفرستم برای همه فعالین عزیز در بند و خواهان تلاش گسترده برای آزادی فوری آنها هستیم!

 دست همه فعالین و رهبران دلسوز و سوسیالیست جنبشمان را به گرمی میفشارم، و آرزومندیم بیش از پیش برای امر سرنوشت ساز تامین اتحاد طبقاتی و سوسیالیستی و تشکل یابی توده ای  طبقه و جنبشمان  تلاش نمایند!

مرگ به سرمایه داری!،مرگ بر جمهوری اسلامی!، زنده باد سوسیالیسم!

اول ادریبهشت ١٣٩٩-٢٠ آوریل ٢٠٢٠