سران نظام جمهوری اسلامی، مقصر اصلی شیوع کرونا

سران نظام جمهوری اسلامی، مقصر اصلی شیوع کرونا

دادستانی کل کشورامروز بیست یکم اسفند در بیانیه ای اعلام کرد هر گونه اطلاع رسانی در باره شیوع کرونا در ایران تنها باید از طریق ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا باید انجام شود و هر اظهارنظری خارج ار روال مقرر، اقدامی خلاف مصالح ملی و امنیت ملی کشور تلقی و با مرتکب براساس قوانین مربوط بر خورد خواهد شد .

میخواهم ازجنایتکاران ادم کش دولت حسن روحانی و سران اوباش اسلامی بپرسم که اگر شما طرفدارمقررات و قانون هستید ، چرا در تاریخ ۱۰ بهمن که بیماری کرونا در شهر قم شیوع پیدا کرد شما اطلاع رسانی ننمودید تا همه از این فاجعه مطلع شوند ؟ چرا شهر قم را قرنطینه نکردید تا این بیماری به شهرهای دیگر انتقال پیدا نکند و این فاجعه برزگ را ببار نیاورد ؟ چرا شرکت هواپیمایی ماهان که متعلق به سپاه پاسداران سرکوبگر ،است در ان شرایط بحرانی پروازهای طلاب چینی را که خود مبتلا به ویروس کرونا بودند متوقف ننمودید ؟

چرا راهپیمایی بیست دو بهمن را کنسل ننمودید ؟ چرا انتخابات مضحک دوره یازدهم مجلس را ممنوع اعلام نکردید ؟ چرا تمام مدارس و دانشگاهها را تعطیل ننمودید؟ چرا زیارتگاه ها ، آن اماکن جهل و خرافات و بیماری را تعطیل نکردید ؟ چرا حسن روحانی این اخوند شیاد ،حقه باز و دروغگو در گرد همای حکومتی با اینکه میدانست بیماری کرونا شیوع پیدا کرده است حقیقت را به اطلاع مردم نرساند.

چرا خامنه ای اوباش این نماینده جهل سرمایه و قاتل جوانان ، طبق معمول حقیقت را از مردم پنهان کرد و با بیشرمی قضیه را به دشمنان نظام ربط داده و اعلام نمود که بیماری موجود مسئله بزرگی نیست وتوصیه من به مومنان این است که تا می توانید دعا کنید ، در صورتیکه خود و خانواده اش با بهترین و ورزنده ترین تیم پزشکی به ویلای خوش آب و هوایی نقل مکان نموده و در آنجا قرنطینه شده است. ای خامنه ای کفتار صفت ننگ بر تو باد .

شخص خامنه ای و سران جنایتکار حکومت عدل اسلامی، امام جمعه های فاسد و مفتخور و صدا وسیما رژیم فاسد که حقیقت را از مردم پنهان کردید در حالی که مردم ، پزشکان ، کارمندان و پرستاران شرافتمند بر اثر بیماری کرونا و کمبود امکانات پزشکی جان پر بهای خود را از دست میدادند .

ای خامنه ای قاتل مردم در طول حاکمیت ننگینتان بسیار خوب شما و حکومت کثیف عدل الهی تان را شناختند و برای حرف وشعارهای تو خالی شما تره هم خورد نمیکنند مردم ازادیخواه و سرنگونی طلب و ستم دیده در دی ماه نود شش و ابان نود هشت به شما نشان دادند که جمهوری اسلامی را نمیخواهند و برای سرنگونی حکومت به میدان امده اند اما به شیوه غیر انسانی همگی از طرف شما سرکوب و کشته شدند و هنوز هم تو و حکومت جنایتکارت جرا ت اعلام کشته شده گان و اسیران در بند را ندارد.

ای خامنه ای فاسد پرونده و عملکرد تو و دارو دسته خیانتکارت در طول این چهل و یکسال نزد همه احاد جامعه به خصوص کارگران و زنان اسلام زده سیاه است. خودتان هم به خوبی واقف هستید حکومت شما از بدو سر کار امدن وصله ناجوری برای اکثریت جامعه هشتاد و چهار میلیونی ایران بوده وهست. رژیم شما و اسلام سیاسی هیچ هم خوانی با زندگی بشر مدرن امروزی ندارد.

در اخر فراخوان من به زنان ، جوانان ازایخواه وبرابری طلب ، کارگران و رهبران و انسا نهای شرافتمند این است که در این موقعیت حساس همکاری، اتحاد و صمیمت را پیشه خود قرار داده و فقط به رهنمود ها ی پزشکی و علمی توجه نمایید. به هیچ عنوان به خرافات و یاوه گوئیهای آخوندهای مفتخور توجه ننمائید. شما باید بدون اتکا به دولت فاسد و جنایتکار جمهوری اسلامی ، خود کنترل محلات و شهرها را با یاری و همکاری یکدیگر بدست گیرید.

امیدوارم بتوانیم هر چه زودتر این بحران بزرگ کرونا ، که جمهوری اسلامی آگاهانه به جامعه ما تحمیل نموده ، با کمترین تلفات انسانی به پایان برسانیم . قدم بعدی و جنگ نهایی ما با اتحاد و موضع سیاسی طبقاتی روشن ، به پایین کشیدن کل دم ودستگاه رژیم خونخوار جمهوری اسلامی و سرنگونی آن برای همیشه به زباله دان تاریخ می باشد.

مرگ بر جمهوری اسلامی

زنده باد ازادی برابری حکومت کارگری ابراهیم باتمانی ۱۲٫۰۳٫۲۰۲۰