سازمان بهداشت جهانی تحت اوامر امپریالیسم آمریکا این پدرخوانده نظام سرمایه‌داری-امپریالیستی است!

سازمان بهداشت جهانی تحت اوامر امپریالیسم آمریکا این پدرخوانده نظام سرمایه‌داری-امپریالیستی است!

سازمان بهداشت جهانی در روز سه‌شنبه ۱۱ مارس اعلام کرد که کروناویروس به یک معضل جهانی(پندامیک) تبدیل‌شده است و ” شیوع کرونا به مرحله همه‌گیری جهانی رسیده است”، حال‌آنکه هفته‌ها بود که این معضل همه‌گیری جهانی شده بود و اعلام این مسئله را سازمان بهداشت جهانی به‌عنوان یکی از مؤسسات سرمایه‌داری امپریالیستی به تعویق انداخته شده بود. زیرا سازمان بهداشت جهانی باید برای اعلام این نظر از پدرخوانده نظام سرمایه‌داری امپریالیستی به رهبری دولت فاشیست ترامپ-پنس اجازه می‌گرفت! زمانیکه دیگر در مورد گسترش کروناویروس در بیش از ۲۴ ایالت آمریکا رژیم فاشیست ترامپ/پنس نمی‌توانست سکوت کند، با دروغپردازی بیشرمانه اعلام کند که همه چیز تحت کنترل است و آنرا به‌عنوان یک مشکل  خارجی جا بزند، مجبور به عقب‌نشینی شد و اعلام کرد که برای مدت ۳۰ روز کلیه پروازها از اروپا به آمریکا متوقف می‌شود و کلیه گردهمایی‌ها از جمله مسابقات بسکتبال و  برخی از مدارس و دانشگاه‌ها و غیره لغو و تعطیل می‌شود!

بیخود نیست درحالی‌که طی هفته‌‌های گذشته (نزدیک به بیش از یک‌ماه) که هزاران هزار نفر از بشریت در سراسر جهان، از چین تا ایتالیا، آلمان، ایران، کره جنوبی و غیره توسط این ویروس مهلک کشته شدند، سازمان بهداشت جهانی در مورد اعلام همه‌گیری جهانی‌شدن کرونا ویروس سکوت اختیار کرده بود! و باز تصادفی نیست که اعلام همه‌گیری جهانی‌شدن از طرف سازمان بهداشت جهانی مصادف است با شیوع این ویروس در ۲۴ ایالت آمریکا!

سازمان بهداشت جهانی با به تعویق انداختن اعلام همه‌گیری جهانی ویروس کرونا(کوید-۱۹) نشان داد که یک سازمان مردم سالار نیست که به فکر منافع و جان بشریت در سراسر جهان باشد، و تحت اوامر امپریالیسم آمریکا به عنوان سرکرده جهان سرمایه‌داری امپریالیستی جهانی است و منافع این نظام ضد بشری برایش از اولویت اولیه و بالایی برخوردار است و در این جهت حرکت و اعلام موضع می‌کند!

منافع اساسی بشریت مهم‌تر از هر چیز دیگر است ، و باید از اولویت اولیه و بالایی برخوردار باشد. اما در جهان تحت حاکمیت نظام جهانی ضد بشری سرمایه‌داری -امپریالیستی منافع سرمایه‌داران و مؤسسات بزرگ ، بانک‌ها و شرکت‌های داروسازی، در اولویت قرار دارد جان بشریت برای حاکمان این نظام در کشورهای مختلف پشیزی ارزش ندارد.

جان مردم آمریکا مهمتر و ارزشمندتر از جان دیگر مردم در سراسر جهان نیست!

منافع بشریت مقدم بر هر چیز است!

برهان عظیمی

۲۱ اسفند ۱۳۹۸ مصادف با ۱۱ مارس ۲۰۲۰