آیا گذاشتن سه ملیون دلار جایزه برای سر رئیس جمهور ایالات متحده رژیم اسلامی را از ورشکستگی و سقوط حتمی نجات خواهد داد ؟‎

آیا گذاشتن سه ملیون دلار جایزه برای سر رئیس جمهور ایالات متحده رژیم اسلامی را از ورشکستگی و سقوط حتمی نجات خواهد داد ؟‎


رویترز خبر داد که احمد حمزه نماینده مجلس رژیم اسلامی از کهنوج کرمان سه ملیون دلار برای سر پرزیدنت ترامپ جایزه تعین کرده است .البته جهان میداند که گذاشتن چنین لقمه ای در دهان نماینده مجلس اگر به اذن ولی فقیه صورت نگیرد آن دهان را نمایندگان ولی فقیه در وزارت اطلاعات و در مجلس اسلامی برای صاحبش به ده دهان تبدیل خواهند کرد

خبر گزاریها اعلام نکردند که نماینده کهنوج آیا از مردم منطقه خودش در کرمان نظر خواهی کرده است و مردم کرمان رای به کشتن پرزیدنت ترامپ داده اند یا ایشان یک سر و یک تنه تنها به چنین تصمیمی رسیده است؟ و این سه ملیون دلار از چه منبعی برای کشتن رئیس جمهور کشور دیگری در نظر گرفته شده در حالی که مردم بم کرمان هنور که هنور است از زلزله بم زجر میکشند که نتوانسته اند خرابی های آن دیار را سامان بدهند.

آیا نماینده کهنوج در مجلس اسلامی خبری از وضع سیل زدگان سیستان و بلوچستان دارد که بعد از دست دادن خانه و کاشانه و مزارع و احشام خود حتی آب آشامیدنی ندارند و این سه میلیون دلار بایستی خرج آن مناطق گردد.

آیا نماینده کهنوج از دولت حسن روحانی و از مجلسیان و از علی خامنه ای سئوال کرده است که چرا جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی را به آن کشور که صاحب هواپیماست پس نمیدهند و مشغول دست کاری و خرابکاری در آن هستند تا در آینده عنوان کنند که بله جعبه های سیاه دارای نقص فنی شده و باز نمیشود.

آیا نماینده کهنوج از علی خامنه ای سئوال کرده است شما که گفتید اشتباه فردی بوده که بطرف هواپیمای اوکراینی موشک شلیک کرده اید آنهم دو عدد ودستور شخص خامنه ای نبوده که هواپیما را ساقط کنند ، که جو ضد امریکائی راه بیندازند و نا بتنور مبارزات ضد امپریالیستی بچسبانند، خوب اشتباه فردی بوده پس چرا جعبه های سیاه را به کشوری که هواپیما متعلق به انجاست باز پس نمیدهید؟

رژیم ترور علی خامنه ای در چندان گرداب خفه کننده سرنگونی گرفتار آمده که اشتباه بر روی اشتباه رگ و پی این جانوران قرون و سطی را ار هم خواهد درید.

یک فاکت تاریخی : وقتی آخوند خمینی فتوای قتل سلمان رشدی را صادر کرد کلیه کشور های اروپائی سفرای خود را از ایران فراخواندند . در فتوای قتل رئیس جمهور ایالات متحده جا دارد دمکراسی اروپائی در نفی ترور دولتی علی خامنه ای سفرای خود را از ایران فرا بخواند.

اروپا باید به ایالات متحده در سفت کردن تحریم های بدور گردن اسلام ترور و خشنونت و جنگ و موشک بپیوندد بایستی با این رژیم همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید برخورد کنند مکانیزم ماشه را هر چه محکم تر بر روی رژیم ترور اسلامی فعال کنند تا منطقه و جهان و ایران را از خطر جنگ ترور و نابودی نجات بخشند ، جواب ایالات متحده و پرزیدنت ترامپ به آخوند های تروریست و اسلامیون هر چه رقیق تر باشد آنان را در ترور و اقدام بعدیشان جری تر خواهد کرد.

نوید اخگر

۲۱ ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی سوئد استکهلم