آقای خامنه ای ما مردم رنجدیده تا کی باید تاوان بی لیاقتی و جنایت شماها را بدهیم؟

آقای خامنه ای ما مردم رنجدیده تا کی باید تاوان بی لیاقتی و جنایت شماها را بدهیم؟

 

مینا تهرانی

طی این روزهای پر از التهاب و رعب وحشت به عنوان یک سوسیالیست هر لحظه از خودم میپرسم به چه جرمی ما باید هروز شاهد صحنه های خونین واخبار ناگوار از مبارزات مردم محرومی باشیم  که خواهان پایان دادن به استبداد و فساد و بیعدالتی اند و به دنبال  حق خواهی و یک زنگدی و آینده بهتری هستند.

با گران کردن بنزین شوک بزرگی به زندگی پر مشقت و زیستن در زیر خط فقر اکثریت جامعه وارد کردند که عکس العملی غیر از آنچه اتفاق افتاد نمیشد پیش بینی کرد. این عکس العمل کاملا به حقی بود که باید آنرا علیه این نظام بانی فقر و جنایت ادامه داد. تمام دنیا از این برخورد غیر انسانی عاملین حکومت با مردمی که به اشکال کوناگون از مدتها قبل از تجمع فرهنگیان و بازنشستگان  وکارگران ودانشجویان در شهرهای  ومال باختگان، با اکسیون های اعتراضی نسبت به گرانی ومعیشت خود وپایین بودن حقوق و نپرداختن دستمزد های معوقه خود بطور روتین وهمزمان اعتراض خود را به گوش حاکمان بی گوش و ظالم و دزد در ایران و جهان رساندن، چرا کسی جواب این همه اعتراض نداد؟ چرا حال باید آنرا به بیگانگان چسپاند تا بیش از این خون این همه حق لب را  بریزید و باز هم کشتار کنید؟ آقای خامنه ای ما مردم رنجدیده تا کی باید تاوان بی لیاقتی و جنایت و زورگوئی شما را بدهیم؟، ننگ و مرگ بر شما! شما باید گورتان را گم کنید تا ما به حداقلهای حق انسانی خود دست رسی پیدا کنیم.

 بازتاب این گزارشات در جوامع بین الملل موجب خشم ونگرانی جهانی وحمایت از مردم ایران بود، بطوری که در اخبار ومدیا شاهد تجمعات در مقابل سفارتخانه های ایران در کشورهای مختلف نیز بودیم و خواستار سرنگونی و حمایت همه جانبه از مردم واعتراضاتشان بودند.  حتی نهادهای به اصطلاح مدافع حقوق بشری  سازمان عفو بین الملل وسازمان ملل نیز ناچارا به تکاپو و اعتراض کردن افتاده اند.

وضع نابسامان اقتصادی و اجتماعی و مشکلات عدیده ای که طی سالیان سال در پی حاکمیت یک نظام مستبد سود جو و حامی سرمایه داران، به دلیل فساد حاکم و گسترش فاصله طبقاتی  که بوجود آمده  اکنون به جای رسیده بقا و حاکمیت این نظام برای همگان زیر سوال رفته است و این واقعیت موجب پریشانی  خامنه ای و کل دستگاه حاکمیت شده است. اینها هزارها اینسان بی دفاع را کشته و مجروح کردن در این ظند روز که اعتراض بالا گرفت. مگر میشود س=در این ابعاد جنایت کرد و بعد بتوان بر زصم عمیق همین جامعه حاکمیت ادامه داد؟، یا کی؟؟

در همه مکانهای عمومی در ایران شاهد نارضایتی وگله وشکایت از وضع موجود هستیم. مردم از اینهمه فشار و تبعیض وگرانی واقعا به ستوه آمده اند .در هر کوی ومحفلی صحبت از گرانی و بیکاری جوانان تحصیل کرده و اعتیاد ومشکلات کوناگونی که زندگی را به کام مردم تلخ کرده است. چند روز پیش درتاکسی خانمی   ناآگاه یا از حامیان رژیم میگفت همه این شورش ها تقصیر معلمان ودانشجویان است، یا در جای دیگر مردم گریزان از مذهب تمام این مشکلات را ناشی از قوانین دست وپا گیر وسنتی میدانند و یا بخشا رشد بی رویه جمعیت در کلان شهرها وآلودگی موجب بهم ریختگی وترافیک وبی نظمی در کشور شده، خلاصه در هرج ومرج کامل از همه جهات بسر میبریم. در ایران دنیا فقط بکام عده ای اندک است که همه دارائی های کشور را بلعیده اند و یا دستشان در دست رژیم و از حامیان حکومت  ضد بشری جمهوری اسلامی به رهبری خامنه ای جلاد هستند.

 اما اعتراضات اخیر نیز نشان داد در صورتی به میدان آمدن اکثریت کارگران و مردم محروم شده به آسانی میتوان دنیا را به کام آن اندک مفت خور و حکومتشان تلخ نمود. به امید برقراری آزادی وبرابری وعدالت اجتماعی، به امید سرنگونی جمهوری اسلامی. زنده باد آزادی وبرابری،زنده و برقرار باد جامعه  سوسالیستی در ایران!