برای ورود امام زمان به صحنه بمب اتم و موشک میخواهند مردم برای آوردن آزادی به صحنه به چه احتیاج دارند؟‎

برای ورود امام زمان به صحنه بمب اتم و موشک میخواهند مردم برای آوردن آزادی به صحنه به چه احتیاج دارند؟‎
شیعیان معتقدند برای ورود امام زمان باید خود را به برنده ترین و مدرن ترین سلاحها برای کشتن کفار مجهز کنند، آنطور که گفته و توسط این شیعیان نوشته شده امام زمان اینقدر از کفار خواهد کشت تا زانوی اسبش را خون بگیرد برای این منظور باید بمب اتم داشت و انواع موشکهای دور برد و میان برد و قوای سرکوبگر داشت تا فاشیزم اسلامی بتواند بر کفار پیروز شود.

شاید تعدادی ساده لوح تصور کنند که آخوند قرون وسطی ای و شیعیان یک غلطی کرده اند و حرفی زده اند مگر می توانند به امیالش برسند؟

نگاهی بر قفا کافیست وقتی روشنفکران و رهبران سیاسی یک جامعه همچون دوران پهلوی تصور میکردند در کنار آخوند و اسلام و شیعه گری میشود به صلح و هم زیستی مسالمت آمیز رسید . مار در آستین پرورش میدادند، امروز با سلاح دیگری بنام آزادی مذاهب که هیچ ربطی به فاشیزم اسلامی ندارد وارد صحنه شده اند، در حالی که دیگ جوشان انواع توطئه های شیعه گری فاشیزم اسلامی که از قوانین قرون وسطی ای آنان سرچشمه میگیرد و همذات فاشیزم هیتلری است مرتب و در روند تاریخی به گذاشتن چوب در لای چرخ پیشرفت و ترقی و آزادیخواهی انجامیده و این فاشیزم اسلامی همچون جویباری لجن آلوده و متعفن در سطح تاریخ ایران جریان داشته و حرث و نسل سرزمینی را به نابودی کشانده است.

نگاهی به پروسه اسلام وشیعه گری و فاشیزم اسلامی از صدر مشروطیت تا به امروز گواه آن است که تا ریش و ریشه این تفکر با هر لباسی و با هر هیبتی از سطح جامعه و کشوری برچیده نشود در انتها همین بمب اتم و همین موشکها فرق مردم را خواهد شکافت و بنام مبارزه با کفار و عوامل بیگانه همچنان که همین امروز سران حکومت میگویند عمل خواهد کرد.

نیروهای سیاسی مبارزین آزادی! مبارزه به زبان ساده

چهل سال فاشیزم اسلامی مردم ایران و نیروهای سیاسی را بازی داده تا به بمب اتم و موشکهای دور بردش برسد تا بتواند بعنوان مثال پالایشگاه نفت عربستان را هدف قرار دهد و یا در سوریه و عراق و لبنان و افغانستان و غزه یمن و کشور های افریقائی و غیرو جنگ های نیابتی راه بیندازد و جهان را تهدید به باج خواهی بکند. و امروز با خیزش مردم این سرزمینها با سرکوب قهار نظامی امنیتی و قتل عام مردم ایران ، سوریه و عراق ،حسن نصرالله در لبنان را سر قدرت شیعه گری نگاه دارد.

روزی با سیاست استحاله رفسنجانی، روزی با سیاست گفتگوی انتقادی و گفتگوی تمدنها خاتمی در زیر پوش ۱۸ سال مخفی کاری اتمی نطنز و اراک، روزی کشیدن نیروها پشت سر حسن نصرالله دست دراز شده تروریسم و مواد مخدر اسلامی در منطقه و لبنان زیر پوش مبارزه با صهیونیسم و حمایت از فلسطین و همزمان حامی پیدا کردن برای قاسم سلیمانی و سپاه قدس و سپاه پاسداران، روزی کشاندن مردم به دنبال اصلاحات و اصلاح طلبی و جناح بازی های کشک که امروز در سرکوب خشنونت بار شش روزه اخیر و دروغ درمانی ها و چپاول حسن روحانی از سفره خالی مردم بنام سه برابر کردن قیمت بنزین و مایحتاج عمومی بوضوح آشکار شده که هدف هر دو جناح کشتار و سرکوب و اعدام و چپاول است و بس و پایان دادن به این بازی جناحی با شعار مردمی اصول گرا اصلاح طلب دیگه تمومه ماجرا تاریخا خاتمه یافته است.

خوب تا به اینجای کار رژیم توانسته از غفلت سیاسی نیروهای سیاسی ایران و جامعه جهانی استفاده کند و از سیاست مماشات و باج دهی به بیگانه خودش را در عراق و افغانستان و لبنان و یمن و سوریه و بعضی کشور ها در افریقا و امریکای جنوبی جا بیندازد بلی برای زمینه سازی و آوردن امام زمان به جنین دست آویز هائی احتیاج داشته .

سئوال اینستکه

سازمانهای سیاسی و بخشی از مردم ایران در مقابل این تهاجم فاشیزم اسلامی هنوز دارند دنبال رفرندام و اصلاحات و اعتراضات مدنی و گوشی شما اسلحه شما و غیرو میگردند که جزعی از همان پروژه اصلاحات تاریخ مصرف گذشته است. در صورتی که فاز این برنامه ها گذشته است. در حالی که تمام موشکها و بمب های رژیم و مخرب ترین حملات فاشیستی روزانه مردم را قلع و قمع میکند بطرف آنان شلیک میکند و بطرف آنان نشانه رفته است آیا باز هم میتوان اصلاح طلب بود و ساده لوح و همکار آخوند و فاشیزم اسلامی در زیر پرده نبود؟

باز هم میتوان وقتی با شلیک مستقیم خیابانی روبرو میشویم به شعار حرکت های مدنی آویز شویم و در مقابل رگبار مسلسل ها گوشی را از جیب خارج کرده چند شات قشنگ و هنری بگیریم که مطبوعات را خشنود کند مطبوعاتی که در تمام دنیا بدتر از زمان اوباما زبان در کام لال مانده اند و هیچ دولتی قطره اشکی هم برای این سرکوب خونین فاشیزم اسلام بر گونه نلغزانده ما مدعی سلاح ما گوشی ما بشویم؟.

تاریخ مصرف این سیاست شاه سلطان حسینی گذشته است تحلیل مشخص از شرایط مشخص این نیست، رژیم اسلامی آماده است که اگر سلاح کاربردی در سرکوب توده ها موثر واقع نشد، مستقیم از موشکهایش در شهر ها استفاده کند و حتی اگر بمب اتم داشت لحظه از استفاده آن بر علیه مردم درنگ نمیکرد.دیگر نمیشود آویز حمایت از آزادی مذاهب( منظور آزادی فاشیزم اسلامی است) بر خلاف کشور های حوزه دریای خزر که به ممنوعیت اسلام و آخوند و مسجد و قرآن رای داده اند و مردم ایران در پارلمان خیابانی ده ها مسجد و حوزه علمیه و هزاران قرآن منفور را در کف خیابانها به آتش کشیده اند، پیامی مردمی تر از این آیا تا بحال از طرف مردمی دیده اید؟ در تحلیل نهائی باید گفت مسلمن در حرکت آینده انقلابی، سوزاندن این حوزه های فاشیزم اسلامی و حوزوی همراه با آخوند و خشم توده ها همراه خواهد بود چه ما بخواهیم و چه نخواهیم هدف ، اسلام آخوند و قرآن است بنزین فقط بهانه است.

ما چه بخواهیم و چه نخواهیم با پایان یافتن اصلاحات بازی و منشعبات آن نظیر اسلحه ما گوشی ماست و یا با اعتراضات مدنی و یا رفرندام زیر قبای رژیم این رژیم فاشیستی مردم وقتی متوجه بشوند که گوشی شان سلاح کار بردی نیست آنرا تبدیل به سلاح کاربردی برای مقابله با دشمن در سطح خیابانها میکنند و فاز قدیمی را پشت سر نهاده و وارد فاز جدیدی میشوند که تحلیل مشخص از شرایط مشخص نام دارد. مردم را به سلاح روز تئوریک و عنملی مجهز کنیم خامنه ای و پاسداران خونخوارش باید جواب تاریخی خود را در کف خیابانها بگیرند مردم را دست خالی به نبرد با مسلسل های علی خامنه ای فرستادن یک عمل ضد انقلابی است مرگ یکبار شیون یکبار این رژیم آدمخوار که از زمان محمد علی و حسین تا ادامه اینها تا امروز و خمینی و خامنه ای و روحانی جلادانی خونخوار و ضد ایرانی بوده و هستند و باید از ایران بیرون ریخته شوند با قرآنشان سنتشان و با آخوندشان و امامانشان تحقیر و توهین بمردم ایران دیگر بس است دیگر مردم ایران با آتش کشیدن مساجد و حوزه های آخوندی و مصلا ها و قرآنها این پیام را به سراسر جهان مخابره کرده اند

نوید اخگر
۲۶ ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی سوئد استکهلم