بشتابید ، سرداران اسلام نیاز به پول دارند

بشتابید ، سرداران اسلام نیاز به پول دارند  !

 

دکتر حجت الاسلام والمسلمین روحانی سه شنبه گذشته در یک سخنرانی در کرمان ، در نشست شورای اداری استان کرمان فرمودند :

” شرایط کشور عادی نیست  ” !

عادی نبودن شرایط  در کشور  ، ” در کشور عزیزمان ایران ” ، چیزی نیست که مربوط به امروز و دیروز و برجام و فرجام برجام و امسال و پارسال باشد ، چهل سال است که شرایط کشور عادی نیست ! از همان نکبت الیومی که شما ماشین قراضه ، زنگ زده دولت اسلامی ، حکومت اسلامی را به همت گوادولوپی ها جانشین ماشین نیمه مدرن سلطنت کردید ، از همان زمانیکه شما ” بسوی توحش بزرگ ” ، را جانشین  ” بسوی تمدن بزرگ ” شاه کردید ، از همان زمان تا به امروز شرایط  این کشور عادی نیست ! غیر عادی است !

حکومتی غیر عادی با قوانینی غیر عادی ، قوانینی مربوط به عصر شتر چرانی و بز چرانی و گوسفند چرانی ! و مردمانی غیر عادی !

غیر عادی بودن مردم نه از آنروست که نمیخواهند ، نمیتوانند و یا دوست ندارند عادی باشند ، بلکه از اینروست که با زور چماق و چاقو و تیز بر و اسلحه ، غیر عادی ترین شکل حکومت ، شکل دولت را به عادت مردم تبدیل کرده اند !

خوشبختانه علائم و نشانه هایی در جامعه هست که نشان میدهد اکثریت جامعه میخواهد و دوست دارد به شرایط  عادی برگردد ، زور میزند و تلاش میکند تا از این شرایط  غیر عادی خارج شود ، حداقل و دست کم مردی با پنج ، شش متر پارچه دور سر  رئیس قوه قضائیه ، رئیس جمهور و رهبر شان نباشد ، حداقل و دست کم  قوانین شریعت ناب محمدی  بر آنها حکومت نکند ، حداقل و دست کم ، حالا کاپیتالیسم که کاپیتالیسم ! خب باشه ” اشکالی ندارد ” ! حالا استثمار انسان از انسان که استثمار انسان از انسان ، باشه ” خیلی هم خوب ” ، و سر جای خودش ! اما این آخوندا ، این حجج الاسلام و سرداران اسلام و قوانین شریعت اسلامی دست شان کوتاه و بریده از سر جامعه !

 حداکثر و دست بالا ی اش هم که سئوالی است باز و میدان مانوری برای دخالتگری سوسیالیسم ، کمونیسم !

 حداقل اش را فویرباخ ، پیامبر آنتروپولوگی ، چنین فرموله میکند :

” هدف نوشته های من رهایی انسانها است ، رهایی انسانها  از خداشناسی به انسان شناسی ، رهایی از خداپرستی  به انسان پرستی ، رهایی از نماینده گان آن جهانی به دانشجویان این جهانی  ، رهایی از خادمان مذهبی و سیاسی  آسمانی و زمینی ، رهایی از مونارشی و آریستوکراسی  ،  و از آنها شهروندان خودآگاه زمینی بسازم  . ”

این حداقل پیامبر آنتروپولوگی ، فویرباخ ، برای جامعه امروز ایران است . حداقلی است که ، در آن دوره ای که فویر باخ زندگی میکرد بنظر میرسید حداکثر و ایده آلی است برای جامعه آنروزی آلمان و نیز اروپا ! بیهوده نبود که مارکس زمانی ، در آغاز کار و جوانی ، و در بازی با کلمات نوشت :

” و هیچ راه دیگری برای شما برای رسیدن به حقیقت و آزادی ، جز از راه جوی – آتش وجود ندارد . “

Und es gibt keinen andern Weg für euch zur Wahrheit und Freiheit , als durch den Feuer- bach .  

رهایی از مونارشی و آریستوکراسی ، بعلاوه رهایی از تئوکراسی و نه فقط برای ایران و ایرانیها ، بلکه برای کل منطقه !

حداقل یا حداکثر ؟ حداقل ماتریالیسم قدیمی فویرباخ یا حداکثر ماتریالیسم جدید مارکس ؟ حداقل جامعه مدنی فویرباخ یا حداکثر جامعه انسانی مارکس ؟ فویرباخ انسان شناس ، انسان دوست و دانشجوی این جهانی یا مارکس اینهمه – انسان شناس ، انسان دوست و دانشجوی این جهانی –  بعلاوه مسئله مالکیت ، بعلاوه مسئله مالکیت خصوصی و کار مزدی و لغو این دو ، و بنابراین مالکیت کمونیستی و آنتروپولوگی کمونیستی !

” شرایط کشور عادی نیست ” یعنی چی ؟ در این شرایط غیر عادی سرنوشت پادوان داخلی و بخصوص پادوان خارج کشوری ( در اینجا مشخصآ سایتهای حکومتی هفته و تدارک منظور است ) ، که خیلی عرق تئوریک ریختند تا نشان دهند حکومت اسلامی عادی است ، متعارف است ، در حال متعارف شدن است چه میشود ؟

 وضعیت زار و ذلیل این تزها ، این تئوریها خیلی شبیه به ذلیلی و زاری خود حکومت ، و خیلی شبیه به لایحه دو فوریتی تحریم شرکت ها و شخصیت های آمریکایی در مجلس وحوش میباشد ! کسی میداند سرنوشت آن تحریمها چی شد !

حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی در همانجا فرمودند :

” بدون پول که نمیشود کاری کرد ، بالاخره به یک منبع مالی نیاز است . ” ، و افزودند : ” تصور کنید به اندازه لازم در خزانه ریال داریم ” !

جناب پرزیدنت با اونا ، شنیدی ! حکومت اسلامی برای حوضه های عملیه و ” علمیه ”  ، برای موتور سواران چاقو کش ، برای برادران سپاه و بسیج ، برای امامان جمعه ، برای نگهداری بیت رهبری و کل آپارات دولتی نیاز به پول دارد ! حالا نمیشه یکبار دیگر شبانه و دزدانه ، گونی ، گونی دلار بار هواپیما کنی و بدست حجج اسلام و سرداران سپاه برسانی ! شما که هم به بازار سیاه و هم به بازار سفید آشنایی ” کامل ” داری ، در راه تحقق تصورات دکتر حجت الاسلام و المسلمین روحانی به اندازه لازم ( و نه زیادی ) به ” خزانه ” حکومت اسلامی دلار تزریق کنی – اونا خودشون بعدآ به ریال تبدیل میکنند ! – بیچاره ها پول ندارند ها ! دارند از بی پولی میمیرند !

همشیره موگرینی تو چی ، شنیدی  ! سرداران اسلام  نیاز به پول دارند ، و آنهم فوری ! پس این اینستکس و تلاش شبانه روزی برای بازار سیاه دور زدن تحریمها چی شد ؟ کی قرار است شروع بکار کند ؟ قرار است چه وقت در راه تحقق تصورات حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی به اندازه لازم ( و نه زیادی ، حالا زیادی هم اشکالی ندارد ) یورو به خزانه حکومت اسلامی تزریق کند ؟ بیچاره ها پول ندارند !

دکتر حجت الاسلام والمسلمین روحانی ، ” رئیس قوه مجریه ” اضافه کرد :

” اینکه پول نفت را کجا مصرف کنیم بحث دیگری است . اما کشور چگونه باید اداره شود وقتی اداره کشور به ریال نیاز دارد . ” !

آره ! دقیقآ ! اینکه پول نفت کجا مصرف شود ! اینکه مصرف عتابات عالیه کنیم ، مصرف گله امامان جمعه کنیم ، مصرف گله موتورسواران چاقو کش کنیم ، مصرف گله وحوش مجلس کنیم ، مصرف دفتر و دستک وزرا کنیم ، مصرف بیت رهبری کنیم یا مصرف حزب الله و حوثی و جهاد اسلامی ، این دیگر  بحثی  است داخلی و مربوط به خودمان و ربطی به رعایا ندارد !

شاید هیچ چیز دیگر به اندازه آن تابلوی انتخاباتی روحانی و همین عنوان ” دکتر حجت الاسلام و المسلمین روحانی ” این جهان پَست و حقیر  پُست مدرنیسم را بنمایش نگذارد !

و شما کارگران و زحمتکشان ایران چی ، شنیدید ! سرداران اسلام نیاز به پول دارند و ” شرایط کشور عادی نیست ” ! حتمآ شنیده اید ، خیلی پیشتر از آنکه دیگران بشنوند ، شمایی که  با گوشت و پوست و استخوان ، با حقوقهای حقیر و پرداخت نشده صدای بی پولی سرداران اسلام و شرایط کشور عادی نیست را شنیده اید ، و همین فرصتی فراهم میکند تا رعایا بشتابند برای برگرداندن شرایط عادی به کشور ، بشتابند برای چگونگی اداره کشور و دست به کاری غیر عادی بزنند ! یکبار و برای همیشه با این عادات زشت و پلیدی که حکومت اسلامی با زور و سرنیزه به آنها تحمیل کرده وداع کنند ، کاری غیر عادی کنند یعنی اینکه انقلاب کنند و حکومت اسلامی را بزیر کشند  ، که اینهم خود البته عادت مبارزه طبقاتی در تاریخ بوده است . شرایط کشور آماده برای همه چیز است !

اژدر امیری  :  ۱۸٫۱۱٫۲۰۱۹