دو مطلب

دنیای سرمایه داری نیاز فوری به تغییرات بنیادی دارد و این جز با پیروزی انقلاب قهری کمونیستی پرولتاریای سازمانیافته امکان پذیر نیست!

پرولتاریا برای انجام این وظیفه بیش از همه چیز نیاز دارد که به صورت یک طبقه خود آگاه، طبقه ای برای خود و نه طبقه ای درخود و تولید کننده کالا برای افزایش سرمایه که بردگی اش را باز تولید می کند، درآید.
برای اینکه پرولتاریا در شرایط حاکمیت سرمایه بر همه چیز جامعه از طریق سلطه اش بر ابزار تولید و از جمله بر فرهنگ جامعه و روابط اجتماعی و خانوادگی، بتواند طبقه ای برای خود گردد، پرولتاریا – طبقه کارگر بطور کلی و نه فقط هسته اساسی یعنی کارگران صنعتی، در ارگان ها و سازمانهای توده ای طبقاتی – اقتصادی سیاسی خویش سازمان یابد.
بر طبق واقعیات جامعه طبقاتی سرمایه داری امپریالیستی، تجربیات تا کنونی مبارزه ی طبقاتی که توسط کارل مارکس، فردریش انگلس و شاگردان شان و مخصوصا لنین جمع بندی شده اند و آموزش های آنان و مخصوصا درشرایط کنونی که دولت طبقاتی طبقه حاکم، کاملا مسلح و دارای سازمانهای اطلاعاتی و امنیتی مخوف و خرفت کننده شده است، بهترین و مهمترین و اساسی ترین، سازمان – تشکل پرولتاریا حرب سیاسی اوست که اساسا توسط پرولتارهای آگاه، انقلابی و کمونیست و به شکل مخفی موجودیت می یابد، می باشد.
بنا بر این، هر فردی که به نوکر سرمایه تبدیل نشده است و جیره خواره طبقه ی سرمایه دار نیست، خود را باید ملزم بداند که به پرولتارهای آگاه یاری رساند که چنین حزبی را سازمان دهند، تا از آن بعنوان یک وسیله برای تمرکز و آماده کردن طبقه ی کارگر در کل و بویژه کارگران صنایع و خدمات تعیین کننده مانند ترانسپورت، توانیر و برق و بهداشت و آموزش و پروش و بویژه امروزه کامپیوتری و اینترنتی، برای به پیروزی رساندن چنین انقلاب سخت و طولانی و خونینی، ولی امکان پذیر آماده و مجهز به آگاهی و مسلح نماید.
نظر کارگران آگاه، انقلابی و کمونیست و فرزندان روشنفکر آنان را به فاکت زیر که پایان دهنده مانیفست حزب کمونیست که توسط کارل مارکس و فردریش انگلس در سال ۱۸۴۸ نوشته شد، جلب می کنم.

کارگران، رنجبران، زحمتکشان و محرومان استثمار شده و قتل عام گردیده، بهم آئید و متحد، متحزب و مسلح گردید.

« کمونیستها عار دارند که مقاصد و نظریات خویش را پنهان سازند. آنها آشکارا اعلام میکنند که تنها از طریق واژگون ساختن همه نظام اجتماعی موجود، از راه جبر (یعنی قهر، یعنی مسلحانه، یعنی به کار گیری خشونت و سرکوب – ، زیرا که آنها، بعد از پیروزی و شکست خونین کمون پاریس در سال ۱۸۷۱، این را اعلام کردند « پرولتارها – طبقه کارگر – نمیتواند دولت حاضر و آماده ایرا تصرف کند و از آن برای رسیدن به هدف های خود استفاده نماید.»، بنا بر این دولت کنونی را باید درهم شکند و دولت نوین ایجاد کند و دولت کنونی را نمی توان درهم شکست، مگر اینکه سازمان یافت و مسلح شد و در یک جنگ طبقاتی نیروهای نظامی و پلیسی و قوا و دستگاه های ایدئولوژیک ا ش از جمله مذهب، خانواده ، ناسیونالیسم، پارلمان و… را به شکست کشاند و در یک پروسه که دولت در آن دیکتاتوری پرولتاریای مسلح است، همه جیز موجود را واژگون و محو نمود و جامعه کاملا نوین و متفاوت ساخت.- حمید قربانی)، وصول به هدفهایشان میسر نیست. بگذار طبقات حاکمه در مقابل انقلاب کمونیستی (انقلاب قهری کمونیستی – حمید قربانی) بر خود بلرزند. پرولتارها در این میان چیزی جز زنجیر خود را از دست نمیدهند، ولی جهانی را بست خواهند آورد.

پرولتارهای سراسر جهان متحد، شوید !

حمید قربانی ۱ نوامبر ۲۰۹۲ سال اسپارتاکوسی

+++

وجدانهای بیدار…‎

من حمید قربانی – با نام اصلی حسینعلی قربانی از  تمامی وجدان های بیدار یک سوال دارم  و آن اینکه آیا امکان دارد  کسی را بدون ارائه دادن  هیچگونه  مدرکی به یکی از سازمان  های مخوف ، یعنی ساواک زمان شاه بچسپانند و بعد سکوت اختیار نمایند؟ آقای فریبرز  رییس دانا  همین کار را با من کرده است. او فقط بعنوان مدرک : نوشته است که در سال های دانشجوئی ام، من در دانشگاه ملی تهران دانشجوی او بوده ام. در صورتی که من در دهه ۱۳۵۰ بعد از گرفتن دیپلم به مدت ۲ سال در دانشکده علوم دانشگاه مشهد، بعنوان کاغذ جمع کن، در چاپخانه اش کار می کردم و از ترم مهرماه ۱۳۵۳ تا شهریور ماه  ۱۳۵۸ به نام حسینعلی قربانی، در دانشگاه تبریز دانشجو بودم و اصلا این جناب دکتر اقتصاد  که خود را پیروی فلسفه علمی کارل مارکس هم می داند، تا سال ۱۹۹۹  حضورا ندیده بودم . حال سئوال من از او این است که او فقط یک مدرک نشان  دهد که من دانشجوی دانشگاه ملی تهران  بوده و او استاد من بوده است.

مطلب زیر را در این رابطه باز تکثیر می کنم. https://eshtrak.wordpress.com/2016/06/10/%D9%85%D9%86-%D9%88-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%AD%D9%84%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A6%D9%84-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AD

+++