پیام به رفیق پویا محمدی

به چند سایت انترنتی آزادی بیان، اتحاد کارگری و مبارزان کمونیست
رفقای گرامی
با سلام و امید تندرستی و موفقیتتان در کار و زندگی، خواهشمندم پیام زیر را هر چند شخصی است، اما بدلیل اینکه من آدرس ای مایل رفیق را ندارم، آنرا به رفیق پویا محمدی برسانید.

با سپاسهای فراوان
۱ نوامبر ۲۰۱۹

——————————————————————————————–

رفیق پویا محمدی
با سلام و آرزوی تندرستی و موفقیتتان در پروسه کار و زندگی تان.
من هر دو بخش نقد شما تحت عنوان «درخواست از ناتو، پاسخی به رفیق…» مطالعه کردم و حتما در این زمینه من هم دوباره نظرات خود را خواهم گفت.
اما به دلیل وضعیت مقداری ویژه ای که در آن قرار دارم تا یک ماه آینده ، امکان کار سیاسی که وقت گیر باشد را واقعا ندارم. به همین دلیل، همین حالا ، نمیتوانم (بدلیل چند مسئله ی دیگر) روی این موضوعات مورد پلمیک بین ما متمرکز شوم.
میخواستم این توقف موقتی در بحث را از سوی خود را به اطلاعتان برسانم. تا در این سه چهار هفته منتظر نمانید، لازم دیدم که این پیام را رسانه ای کرده و به اطلاعتان برسانم.
چون منهم می فهمم که کسی که درگیر بحث و پلمیکی باشد، حساسیتش در رابطه با اظهار نظرات مختلف از سوی محیط پیرامونی بیشتر می شود. و احترام به شما و نظراتتان باعث شد که این یادداشت را به اطلاعتان برسانم تا هیمن امروز و فردا منتظر پاسخ من نشوید. اما بعدا حتما من نظرات خود در مورد این بخش مقاله تان «درخواست از ناتو…» را خواهم نوشت.
با آرزوی تندرستی و موفقیتتان در زندگی و کار
بهروز ناصری
۱ نوامبر ۲۰۱۹