نامه خطاب به نیروهایی که وابستگی سیاسی، تشکیلاتی و نظامی با چهار حزب کوردی در کردستان ایران را دارند

نامه ابراهیم باتمانی

خطاب به نیروهایی که وابستگی سیاسی، تشکیلاتی و نظامی با چهار حزب کوردی در کردستان ایران را دارند

باسلام و درود به شما عزیزان

همانطور که اطلاع پیدا کرده اید ، حدود یک سال و نیم پیش در کشور نروژ( اسلو )به واسطه یک ارگا ن قانونی و دولتی نروژ به احزاب کوردی خارج از کشور فراخوان مذاکره با جمهوری اسلامی داده شد. در این نشست دو شاخه از حزب دمکرات کردستان ایران ، دو شاخه از سازمان زحمت کشان به اصطلاح کومله ، با نمایندگان جنایتکار، آدمکش ،دزد وفاسد جمهوری اسلامی مذاکره داشتند.

سوال من از شما این است : مگر شما جزو فعالین ان تشکیلات نیستید ؟ بس چرا رهبری حزبتان بدون اطلاع شما با جمهوری اسلامی وارد مذاکره شده بود، از همه مهم تر چرا به مردم کردستان که چهل سال است به وسیله این رژیم کثیف که عامل مستقیم سرکوب ، زندان ، ترور ، اعدام ، تحقیر، اذیت و ازار مردم بوده است ،خبر نداده اند .

ایا این تصمیم و حرکت این چهار حزب کوردی را بی حرمتی و دهن کجی به خود و مردم کردستان نمی دانید ؟.

چرا این احزاب با یک اعلامیه رسمی به جامعه ایران اعلام نمی کنند که ، با جمهوری اسلامی این دشمن چهل ساله کارگران و محرومان مذاکره کرده ا ند؟ شما و مردم کردستان باید بدانند که در این مذاکره مخفی و دزدکی چه گذشته است .

در مورد چه خواستها یی و مباحث سیاسی بحث شده ،چه امتیازی گرفته اند و چه امتیازی داده شده است . آنها باید اعلام کنند که نتیجه این مذاکرات به کجا ختم شده است.

دوستان از من کمونیست بشنوید این احزابی که شما در ان فعالیت میکنید،هیچ ربطی به رفع ستم ملی و منافع کارگران محرومان و زنان اسلا م زده در کردستان ندارد .اینها در طول تاریخشان به دنبال معامله و سازش با رژیم جمهوری اسلامی بوده و هستند .اینها همیشه دست گدایی به سوی مسئولین اروپا، امریکا و کشورهای مرتجع منطقه دراز کرده اند ، تا شاید سهم کوچکی برای خود و نه دفاع از خواستهای بر حق مردم کردستان ، شاملشان شود. اینها آزوی یک نوع حکومت کوردی در کردستان عراق را در مغز خود میپرورانند که مردم کردستان شاهد این نوع حکومت مافیایی کوردی هستند . دهها همسنگر شما در زیر سایه این حکومت کوردی ترور شده اند و یا به دولتهای ایران و ترکیه تحویل داده شده اند .

دوستان من میدانم نود و نوه در صد شما خواهان سرنگونی جمهوری اسلامی هستید و هیچ توهمی هم نسبت به این رژیم ادم کش ندارید چون در عمل جنایات و ظلم و زور این رژیم را شاهد بوده و هستید. این رژیم قابل اصلاح نیست . اما رهبران شما هدف و مشغله دیگر دارند دنبال معامله و مذاکره هستند ان هم در شرایطی که مردم ایران و کوردستان به هیچ عنوان این رژیم را قبول ندارند مگر انهای که در این حکومت منافع مادی داشته باشند.

دوستان صفوف این احزاب کوردی را ترک کنید و با افتخار سرتان را بالا بگیرید و بر علیه جمهوری اسلامی به مبارزه ادامه بدهید .

من به عنوان یک کمونیست سازش ناپذیر و سرنگونی طلب به شما پیشنهاد میکنم که به صف احزاب کمونیست و جنبش کمونیزم کارگری که چهل سال است بدون توهم و سازش در مقابل جمهوری اسلامی قاطعا نه ایستاده اند و تاریخ روشن و سیاست طبقاتی روشن را در عمل پشت سر خود دارند.، بپیوندید.

دوستان این احزاب دنبال بدست آوردن سهم و قدرت برای خود هستند و هیچ ربطی به مبارزه بر حق زنان و کارگران ومحرومان ایران و کوردستان ندارند بلکه مانع آنها هم هستند .

انتخاب سیاسی هر انسانی در اختیار خودش است اما تاریخ این را ثابت کرده مبارزه با احساسات و سکتاریسم و کورکورانه به جایی نمی رسد بلکه با آکاهی سیاسی روشن و طبقاتی جهت درست میتوان به اهداف خود فاق شوید. اما پیشنهاد دلسوزانه من را جدی گرفته و به آن فکر کنید و راه درست را انتخاب کنید.

مردم کردستان نیز در این شرایط باید بسیار حساس باشند و اجازه ندهند هیچ حزب و گروهی از طرف آنها با جمهوری اسلامی مذاکره کنند.

خواست مردم کردستان و ایران سرنگونی کل جمهوری اسلامی است .

زنده باد ازادی برابری

مرگ بر سازش کار