آرشيو مطالب سايت آزادى بيان

www.azadi-b.com

آرشيو مطالب سايت آزادى بيان

کارگران هوشیاری، سازمان یافتن و مسلح شدن!

کارگران هوشیاری، سازمان یافتن و مسلح شدن!
من دو روز قبل در باره محکومیت به اعدام های به بهانه جاسوسی برای سازمان مخوف سیا، نوشته و هشدار دادم که دارند انقلابیون را به عنوان جاسوس اعدام می کنند. کارگران باید هشیار باشند و فریب جنایت کاران حاکم را نخورند، امروز خود یکی از جلادان دهه ۱۳۶۰ – عضو کمیته ی مرگ زندانیان سیاسی سال ۱۳۶۷، این را مسئله را با گفتن اینکه ” الآن وقت تصفیه حساب است،” به باور من تأیید می کند. این جنایت کار که از دستانش خون می چکد، کسی به نام مصطفی پور محمدی است که در دولت حسن روحانی به مدت ۴ سال وزیر دادگستری بوده است، یعنی همان ماشین قصابی و جلادی انسان را رهبری کرده است.
کارگران و زحمتکشان و باورمندان واقعی به رهایی انسان از جامعه طبقاتی، باید خود را برای هر حادثه ای آماده کنند. کارگران باید بدانند که فقط آنها هستند که با متشکل شدن در ارگانهای طبقاتی – سیاسی و مخصوصا حزب کارگران آگاه، کارگران انقلابی و کمونیست، می توانند، این نظام اقتصادی اجتماعی گندیده سرمایه داری امپریالیستی و مخصوصا در ایران را با چنین جلادان پر رو و وقیح که در وقاحت لنگه ندارند را، به دار فانی فرستاده و خود و جامعه را رها نمایند.
نخست اما، آنها باید سازمان یافته و مسلح شده برخیزند تا جنگ طبقاتی که سال هاست، از طرف طبقه ی حاکمه استثمار و وحشی سرمایه دار، برعلیه طبقه کارگر شروع شده و تا کنون صدها میلیون از ما را کشته است، را به پیروزی رسانند و بدانیم که راهی جز این نداریم.
آری، رفقای کارگر به دور و برمان نگاه کنیم، آیا لاشخوران را برای دریدن و کندن گوشت و استخوانمان نمی بینیم؟ همه دارند، خود را برای جنگ بر علیه ما آماده می کنند. ما، فقط با باور به نیروی طبقاتی مان، سازمان دادن آن، مسلح شدن، قادریم که به این جلادان از ترامپ فاشیست آمریکایی گذفته تا مرکل و مکرون و پ.تین و خامنه ای و حسن روحانی و پور محمدی ها جلاد و… پاسخ دهیم و آنها و دولت هایشان را درهم شکنیم و دولت خود برای سرکوبی آنها و تار و مار کردنشان را جانشین نمائیم.
اما، ما به گفته کارل در سال ۱۸۶۴ : « برای پیروزی انقلاب اجتماعی ( انقلاب قهری کمونیستی – من) مان نه تنها در سطح کشور، بلکه در سطح جهان نیازمند به حرب مان هستیم»، نقل از ذهن- سخنرانی کارل مارکس در افتتاحیه اولین جلسه تشکیل انترناسیونال اول .
ولی یک نکته برای یاد آوری تاریخ، همه خواندیم که به نوشته محمد رضا شالگونی این کرم اپورتونیست، حسن روحانی این، جاسوس، فرد امنیتی – اطلاعاتی تمام دوران جمهوری اسلامی، “تحمیلی مردم ایران به خامنه ای بود”، لقب گرفت که گفته هایش مورد تأیید دو جریان از هم جدا شده ی و لیکن دارای یک سیاست، یعنی، ضدیت با انقلاب قهری کمونیستی کارگران و دیکتاتوری پرولتاریا – تنها دولت دوران گذار جامعه از سرمایه داری به کمونیسم و محو دولت – زوال یافتن- قرار گرفت. اکنون جریاناتی با همین راه کارگری ها و با همان سیاست به کارگران اعلام می کنند که دوست دارند، سوسیالیسم را در ایران بر پا دارند. باید کارگران به این جریانات نان به نرخ روز خور و بی پرنسیپ سیاسی و در مرداب بدبو فرو رفته نیز، ثابت نمایند، آنها جز آشغال که باید به همراه سرمایه داران و دولتیان به دور ریخته شوند، نیستند.
رفقا بر خیزیم، مسلحانه بر خیزیم، متحد شده برخیزیم که پیروزی مان و رهایی از مرگ دسته جمعی، در همین برخاستن ماست و لاغیر!
نه خدا و سرمایه دار، نه شاه و میهن، نه جلاد و ژنرال، رهایی مان بوسیله مای سازمان یافته و مسلح شده ، تضمین می شود!
حمید قربانی ۲۵ یولی ۲۰۹۲ اسپارتاکوسی.