سران جمهوری اسلامی از چه میترسند

سران جمهوری اسلامی از چه میترسند

من قصد دارم به دو موضوع واقعی و طبقاتی براساس اوضاع سیاسی و اقتصادی امروزکه در جامعه ایران در جریان است اشاره نمایم. همانظور که همه شاهد هستیم ،اپوزیسیون راست و ناسیونالیستها چه در خارج و چه در داخل ایران شب و روز برای سیاستهای ترامپ رئیس جمهور امریکا تبلیغ میکنند که گویا ترامپ میخواهد با فشار محاصره اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی را به زانو در بیاورد و اپوزیسیون نیز از این موضع طبقاتی به مردم وعده و وعید میدهد. در ضمن خود اپوزسیون هم اماده است که بعد از سرنگونی جمهوری اسلامی به مقام و جایگاهی برای خود برسد. به قول آنها این اپوزیسیونهای راست ، فریبکار و ضد کارگر تمام سیاست و امیدشان را به دولت امریکا بسته اند چون اپوزیسیونها پیرو سیاستهای ضد بشری امریکا بوده و از آنها پول.

. و امکانات دریافت می نمایند.دولت فعلی امریکا نیز این سیاستها ی غلط را را به وسیله مدیا مطرح می سازد.

همانطورکه چهل سال پیش جیمی کارتر رئیس جمهور وقت امریکا و دولت های غربی با پشتوانه مالی و مدیا به خصوص رادیو بی بی سی توانستند ، انقلاب بر حق مردم ایران که بر علیه شاه دیکتاتور و دزد به پا خواسته بود به وسیله خمینی کپک زده به بیراهه بکشند . انها خمینی را به اسم رهبر انقلاب و سمبل ازادی انتخاب و به ان جامعه قالب کردند . کل داستان امریکا و غرب این بود که مبادا کمونیستها در ایران به قدرت برسند .

اگر دقت کرده باشید تمامی سران حکومت با دروغ و ریاکاری به عوام فریبی و یاوه گویی پرداخته که گویا تمام فقر ، نداری، سرکوب و اعدام نتیجه محاصره اقتصادی امریکا است. البته فشارهای امریکا مسلما تاثیر زیادی دارد اما این کل داستان نیست ، بلکه چهل سال است که مردم ایران بخصوص زنان ستم دیده ، کارگران، محرومان ، ازادیخواهان برابری طلب ، معلمان و انسانهای شرافتمند مورد ضرب و شتم ، شلاق ،توهین و بی حرمتی ، اعدام و زندان قرار گرفته اند .این حکومت ضد بشری برای بقای خود از هیچ جنایتی دریغ نکرده و نمیکند . همچنانکه اطلاع دارید جمهوری ضد بشری نیروها ی سرکوبگر و مرتجع حشد الشعبی و فاطمیون و زینبیون را به بهانه کمک به سیل زدگان وارد کشور ایران کرده و مردم معترض را سرکوب می نماید.

.

براستی حکومت ملایان با زور، سرکوب و قوانین کپک زده اسلام می خواهند انسانها را به عصر حجر برگردانند و

این با دنیای واقعی درتضاد است . ترسی که سران جنایتکار جمهوری اسلامی را به وحشت انداخته امریکا نیست بلکه آنها می دانند که اسلام سیاسی شکست خورده است. امروز دین اسلام و سران جمهوری اسلامی و اخوندهای فریبکار و مفت خور از همه دورانها بی ابروتر شده و اکثریت مردم جامعه آنها را قبول ندارند. وحشت و ترس حکومت جمهوری کپک زده از کارگران متشکل و اگاه ، از معلمان مبارز و دانشجویان ازادیخواه ،از نه گفتن زنان شجاع به حجاب اجباری ، از به سخره کشیدن خامنه ای و سران حکومت و دهها فاکتور دیگر که همه و همه ضد این رژیم و سیاست این حکومت می باشند ،است ، .

یک روز قبل از یازدهم اردیبهشت (روز جهانی کارگر)حکومت تمام تلاش خود را برای گرفتن و زندانی کردن رهبران کارگری بکار بست اما نتوانست جلوی این روز جهانی رابگیرد و با اعتراضات معلمان و دانشجویان و اقشار ناراضی مردم روبرو شد.

.

ترس رژیم ایران نه از امریکا بوده وهست بلکه ترس از خواست طبقه کارگر و نسل رهبران جدید میباشد. چون واقعا اگر جمهوری اسلامی احساس کند که امریکا میخواهد سرنگونش کند، خامنه ای بدون معطلی جام زهر را نوش جان میکند. جمهوری اسلامی تجربه خمینی دیکتاتور را دارد که در جنگ ایران و عراق وقتی متوجه شد توان مقاومت در برابر ارتش صدام حسین را ندارد و شکست خورده بلا فاصله خمینی جام زهررا نوش جانش کرد . رژیم جمهوری اسلامی میداند که نه غرب و نه امریکا خواهان سرنگونی جمهوری اسلامی نبوده و نیست چون خود ترامپ چندین بار این را تکرار کرده و گفته من خواهان سرنگونی جمهوری اسلامی نیستم بلکه بدینوسیله می خواهم رژیم ایران خود را اصلاح کند و در امر داخلی کشورهای دیگر دخالت ننماید

.

فراخوان من به کارگران ، کمونیستها ، معلمان دانشجویان ، محرومان و انسانهای شرافتمند ان جامعه به خصوص زنان این است که اتحاد و یک پارچگی خود را در مقابل رژیم ضد بشری جمهوری اسلامی حفظ نمایند. کارگران باید خود را صاحب جامعه بدانند و اعتراضات را با اگاهی سیاسی و موضع طبقاتی شفاف و روشن به پیش ببرید . باید سیاستهای عوامفریبانه اپوزسیون راست و ناسیونالیستهای رنگارنگ و سلطنت طلبهای امتحان پس داده را افشا نمایند. نباید اجازه بدهید که نیروی سرنگونی طلب تبدیل به نیروی پیاده نظام دست نشانده امریکا بشوند. باید هوشیار باشید فریب وعده وعید و یاوه گو یهای سران حکومت را نخوردید اینها از بچگی نافشان با دروغ و حیله گیری بریده شده است

.صف جنبش کمونیست کارگری و کمونیستها را تقویت کنید . ما و شما یک پیکر و یک هدف مشترک با هم داریم . ما کارگران و کمونیستها باید جمهوری اسلامی را سرنگون و به زباله دان تاریخ بیندازیم . ما باید یک جامعه برابر و ازاد برای همیشه در ایران بنا نهیم .پیش به سوی هر چه زودتر سرنگونی جمهوری اسلامی.

زنده باد ازادی برابری حکومت کارگری

۴٫۵٫۲۰۱۹

ابراهیم باتمانی .

.