قتل زنان در هر کجا که باشد محکوم و جنایت به حساب می آید

قتل زنان در هر کجا که باشد محکوم و جنایت به حساب می آید
هنگامیکه من خبرهای درد ناک در مورد قتل زنان را میشنونم ، برای مدتی خواب و ارامش فکریم بهم میریزد و به شدت ناراحت میشوم. بغض گلویم را می فشارد و اشک از چشمانم جاری میشود. بخصوص مادرانی که بچه خرد سال دارند. آن فرزندان بیگناه نه تنها مادرشان را از دست داده اند بلکه خودشان هم از دست میروند. آن فرزندان برای همیشه دستان با محبت و نوازشگر مادر را کم دارد.آن فرزندان تمام آرزوها و رویاهایشان مانند خانه های شنی کنار ساحل نابود می شوند.
ای قاتلان و جنایتکاران تف به افکار پوسیده تان ، تف به مذهب ، اسلام، فرهنگ و مرد سالاریتان. نمیدانم با چه زبانی با این تفکر پوسیده هزارو چهار صد ساله شما بجنگم. ای نا انسانهای مریض و عقب افتاده ،چرا زنان را میکشید و از زندگی کردن آنها را محروم میکنید؟ عامل این همه خرافات، عقب افتادگی و مصیبت را باید در سیستم سرمایه داری و ضد بشری امروزی جستجو کرد . سیستم سرمایه داری به خاطر منافعش روزی داعش را در آستین خود می پروراند ،روزی د یگر جمهوری ضد بشری اسلامی را به جامعه ایران تحمیل میکند .روزی دیگر القاعده (سلفی ها) را به جان مردم بیگناه و انسانهای مدرن و کمونیست میندازد. روزی مکه ، مدینه ، کلیسا، قران و کتاب انجیل را مقدس معرفی میکند که بوی خون ،جنگ،کشت وکشتار ازدیوارهایشان و ورق ورق کتابهایشان میاید .
روزی میهن پرستی ، خاک پرستی و ناسیو نالیستی را علم میکند. روزی ملت پرستی را بجای هویت انسانی جار میزند . روزی شرف ومرد سالاری و ناموس و ناموس پرستی را علم میکند. این همه خرافات و جهالت فقط به خاطر سود و قدرت بیشتر میباشد. آنها با این تبلیغات و چرندیات جامعه را به فساد کشیده اند.
قاتلان زن کش، شما در این سیستم زنان را بی حرمت کرده و آنها را به قتل میرسا نید .من بعنوان یک کمونیست با صدای بلند به ان کسانی که با افکار پوسیده قرون وسطی هنوز تصفیه حساب نکرده اند میگویم زن و مرد باید از لحاظ سیاسی، اجتماعی ، حقوقی و فرهنگی با هم برابر باشند . زن ناموس هیچ کس نیست . زن برده نیست . زن شرف و وجدان هیچکس نیست .زن گوسفند نیست که خرید و فروش شود.مرد مالک زن نیست . مرد نمیتواند برای زن تصمیم بگیرد . زن صاحب تن خودش است . زن هر طوری دوست دارد باید زندگی کند .هیچ کس نمیتواند و اجازه ندارد برای زن تعیین تکلیف کند .فراخوان من به جامعه این است که جلو این جنایات را بگیرید .زن کشتن ،ننگ بزرگی برای سیستم سرمایه داری و بشریت امروزی است . باید حساس و جدی در مقابل این هولکاست ایستاد جوانان، زنان، ازادیخواهان برابری طلب و انسانهای شرافتمند در هر کجا هستید در مقابل افکار پوسیده اسلام و مرد سالاری و ناسونالیست قاطعانه بایستید و از برابری زن و مرد دفاع کنید . ما کمونیستها با تمام قدرت همراه شما هستیم . بیاید با هم و متحد شویم دست در دست هم بگذاریم و سوسیالیزم را پیاده کنیم.
بیایید جامعه ای ازاد و برابر و یک زندگی مرفه بنا کنیم .یاد ان زنانی که به هر شکل و بهانه غیر انسانی به قتل رسیده اند، گرامی باد
۰ ابراهیم باتمانی۴٫۰۴٫۲۰۱۹