حاکمیت طِراح طراحی سوخته را رسوا تر کنیم ‎

حاکمیت طِراح طراحی سوخته را رسوا تر کنیم ‎

حاکمیت جهل و جنایت اسلامی بار دیگر مثل همیشه شخصیتهای کارگری موئثر را زیر فشار و شکنجه و ابزارهای مخوف که باعث می شوند انسان از روح و روان خودش بی خبر بماند به اعتراف های غیر واقعی وا داشته است.

حاکمیت و قوانین جهل و اهل حجری هیچگونه احساس مسئولیتی در قبال شهروندانش ندارد . کارگر کار می کند اما حق و حقوق بخور ونمیرش پرداخت نمی شود ،برای دریافت حقش اعتراض می کند حاکمیت دستگیر و زندانی و شکنجه اش می کند.

 برایشان  سناریو می سازند به سیاستهای برجام و اسرائیل و احزاب کمونیستی کارگری ربط می دهند تا که شکنجه گران و ماموران واقف شوند وتفهیم شوند بدون واهمه بزنند شکنجه کنند .

اما خیلی وقته اکثریت مردم ایران با ترفندها ی جنایت کارانه حاکمیت و اطلاعات سپاه علیه فعالین سیاسی ،فرهنگی آشنا می باشند .

 بغیراز مزدوران وکاسه لیسان حاکمیت کسی این گونه اعترافات را نه تنها برسمیت نمی شناسند بلکه محکوم می کنند قبیح و جنایت کارانه می دانند.

 سران حاکمیت به جای خود اما ماموران شکنجه واعتراف گیرندگان را باعکس و مشخصات شناسایی کنید. دور نیست  تاوان چهل سال حاکمیت نکبت و مخوخ ،چهل سال حاکمیت خشن حاکمیت کشتار وزندانی و شکنجه  هزاران شخصیت مفید و موئثر جامعه ایران باید پس بدهند .

 کسی از این عزیزان شکنجه شده و آسیب دیده روحی روانی دلخور نمیشود کسی باورش نمیشه که این شخصیتها همان شخصیتهای هستند که موقع اعتراضات در دفاع از حق و حقوق خود و هم طبقه یشان سر صاحب کاران و حاکمیتشان ننگینشان داد زدند .توفیق پیرخضری ۲۰ ژانویه ۲۰۱۹