به مناسبت اطلاعیه اخیر سازمان زحمتکشان مهتدی!

به مناسبت اطلاعیه اخیر سازمان زحمتکشان مهتدی!

اطلاعیه در پایین ضمیمه شده است.

تمام کسانی که در این نوع بحث و لایو ها شرکت میکنند ، بر خلاف اطلاعیه، حق بدون قید و شرط خودشان است که خود را بدون هیچ ملاحظه و سانسوری بیان کنند. و نه اینکه برای آن از کدخدایی و یا حاکم شرع و شهری مجوز بگیرند.

این اطلاعیه، به لحاظ فرهنگی به شدت عقب افتاده است ،

چرا ؟

به این دلیل که در نگاه ناظر بر آن، کردستان را دهی ، روستا و ملک شخصی میداند . مردم و توده تشکیلات رعیت اندو خود کدخدا.

علاوه بر این نمی گوید ، که چگونه و به چه دلیل نباید این مسئله طرح شود و چرا؟

به لحاظ سیاسی این اطلاعیه، دیکتاتور مابانه است ، و تلاش برای ایجاد جو رعب و وحشت است.

از زاویه اجتماعی هم تحقیر آمیز است ، چنین حقیر به مردم و صف خود نگاه میکند که آنها را صغیر و ناقص العقل میداند. نه مردم و نه صف خود ، در این دیدگاه بلوغ فکری برای تشخیص شرکت در بحث ها را ندارند و باید از نویسنده این اطلاعیه اجازه بگیرند و کنترل شوند.

نویسندگان این بلاهت و تهدید نامه ، جامعه کردستان را با مجلس شورای اسلامی و سلسله مراتب تشخیص مصلحت و ارگانهای استصوابی عوضی گرفته اند.

سئوال این است که چرا این سازمان از طرح چرایی جنگ دمکرات علیه کومله و بعد تا آنجا که به کومله برمیگردد که در تقابل، خط جنگ جنگ تا پیروزی را پیشه کرد ، خطی که خود مهتدی طراح و مدافع آن بود ، هراس دارد؟

اگر چه این خط حرص رقابت و کینه جویی و لجاجت در مقابل حزب دمکرات، مجبور به عقب نشینی شد .

هراس از این است، که افشا ی این واقعیات مانع شود که مهتدی به طور سمبولیک بتواند جای قاسملو را بگیرد

بویژه که در حال حاضر آمریکا دوان دوان دنبال چلبی ها برای ایران و کردستان گشت می زند.

تظاهر کردن به داشتن کفایت در ایفای این نقش برای مقبول شدن در پروژه احتمالی پمپئو برای آینده ایران مطرح ، مهم و لازم است.

سال دو هزار مهتدی چپ کردستان را تهدید و قصد حمله نظامی به اردوگاه کومله را کرد ، اگر چه ناکام ماند و در این رابطه برای بسیج نیروی خودی گفته مشهوری دارد. که نقل به معنی آن چنین است:

” بهتر است امروز چند صد نفر شان را بکشیم تا اینکه مجبور شویم در آینده چند هزار شان را”

اطلاعیه اخیر ادامه همان سیاست است.

هم تئوری و هم تجربه نشان داده اند که احزاب و اشخاصی که بخواهند با روش تبانی و لابی گری و همکاران کسانی چون پمپئو و بن سلمان باشند و به اتکا آنها قدرت بچاپند و سر کار بیایند ، روش هایشان هم نسبت به حقوق شهروندی سرکوبگرانه خواهد بود . خمینی و شاه دو نمونه غیر قابل انکار اند.

وجه تشابه این اطلاعیه با اطلاعیه های جمهوری اسلامی در این است که هر دو به بهانه “دشمن “آزادی بیان را خفه میکنند . و به بهانه ” نه یاران” رعب و وحشت ایجاد میکنند.

در این راستا ، آن یکی بهانه تشویش افکار عمومی و اینها ” که ش و هه وا ی نادروست ” را توجیه میکنند.

و اما هواداران شرافتمند این تشکیلات و هر انسان امروز ی باید این را شرم آور بدانند که در سال ۲۰۱۸ اینگونه خوار و تحقیر میشوند و باید با اعتراض از کرامت و حریم شخصی شان دفاع کنند.

وجه عمده صحنه سیاسی در کردستان با سکولاریسم ، عدالتخواهی، خود آگاهی و خود مدیریتی مردم قابل تعریف است و همین مردم هم سیستم ولایت فقیهی و زندانهایش را روی سرش ویران میکنند و اجازه نمی دهند که این روشهای ارتجاعی و فقاهتی یکبار دیگر، اینبار از طرف کسانی با صورت های چند تیغه کرده و کراوات فوکولی ولی به شدت عقب مانده هم از نظر سیاسی ، هم اجتماعی و دست آخر فرهنگی، زندانبان و شکنجه گر ان آینده ما بشوند.

زنده باد آزادی بیان