دو مطلب کوتاه … کوتاه و موجز … من مخالف اعدام انسان در هر شرایطی هستم!

کوتاه و موجز!

محاکمه واعدام سلطان سکه در خفا بدلیل این است که ماجرای دزدی ونابودی اقتصادجامعه بدست حاکمان فاشیست برملانشود. حاکمیت فاشیسم اسلامی بانی وعامل اصلی نابودی اقتصای سیاسی و روابط اجتماعی در جامعه است. تنها نابودی فاشیسم اسلامی میتواند دله دزد هارا وکلان دزدهاراازجامعه پاک کند. امر نابودی فاشیسم اسلامی تنها با اتحاد و همبستگی مبارزاتی و اعتصاب سراسری در کل جامعه ممکن میشود. اعتراضات جسته گریخته و یا هر صنفی و مجتمعی برای خود کمتر موثر خواهد بود.

زنده با مبارزات کارگران و مردم مبارز ایران برای جامعه ای برابر و عاری از استثمار .

+++

من مخالف اعدام انسان در هر شرایطی هستم!

اعدام غیر انسانی ترین و شنیع ترین عملی است که در جامعه امروز اجرا میشود. جالب اینجاست که دم و دستگاه عریض و طویلی را بنام پلیس وکیل ودادگاه راه انداخته اند تا به این حرکت غیر انسانی نام اجرای قانون و عدالت بدهند.

 شنیعتر از آن، و به حکم همین دادگاهها کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال را به پای چوبه دار میبرند و توضیح شان این است که میخواهند درس عبرت به جامعه بدهند. میخواهند نسل آینده را تربیت کنند که به قوانین احترام بگذارند. میخواهند حق را به حقدار بدهند و از امنیت انسانها حمایت میکنند. عجب دنیای وارونه ای است!؟

 باید بشریت مدرن و انسانهای آزاده به این حرکت و عمل غیر انسانی یعنی اعدام انسان نه بگویند و باید تلاش کنیم که حکم اعدام در همه جای دنیا لغو شود. طبق آمار و ارقام موجود در دنیا سالانه دهها هزار نفر اعدام میشوند و بنام اجرای  قانون زندگیشان را نابود میکنند. از این تعداد هزاران نفرشان را افراد زیر ۱۸ سال تشکیل میدهند.

باید به این بربریت و توحش در جامعه پایان داده شود. و این ما هستیم که میتوانیم با اتحاد و همبستگی و دفاع از حرمت انسان به این توحش افسار گسیخته در جامعه پایان دهیم.

اسماعیل مولودی