تحرکات فاشیستى عوامل جمهورى اسلامى در آذربایجان محکوم به شکست است

 تحرکات فاشیستى عوامل جمهورى اسلامى در آذربایجان محکوم به شکست است

عوامل جمهورى اسلامى هرازچندگاهى با پخش اعلامیه هایى در برخى از شهرهائیکه ساکنین اش ترکیبى از مردم کرد زبان و ترک زبان هستند، اقدام به تبلیغات فاشیستى و ضد انسانى علیه کردها میکنند. نمونه اخیر اینگونه رفتارهاى فاشیستى پخش اعلامیه اى در میاندوآب یا قوشاچاى است که در آن ضمن تروریست خطاب کردن کرد ها، از بنگاه ها و مشاورین املاک خواسته شده است که در فروش خانه هاى مسکونى به کردها ‶هوشیار″ باشند.

این فاشیست ها خود را نماینده کل مردم آذرى زبان معرفى میکنند و مردم را هم با عنوان ‶ملت غیور آذربایجان″ مورد خطاب قرار میدهند.

زبان و ادبیات آنها توهین آمیز و تحریک کننده و استدلاللاشان دروغ و حرفهاى بیربط به زندگى مردمان این قرن است. آنها میخواهند انسانهاى قرن ٢١ ارتباطات خود را نه بر اساس واقعیات زندگى و نیازهاى انسانهاى قرن ٢١ بلکه بر اساس روابط طایفه ها و قبایل قرنها پیش تنطیم کنند.

ولى مردمانى که سالیان سال در کنار هم زندگى کرده اند، مراوده و داد و ستد کرده اند، روابط فامیلى و خانوادگى با هم برقرار کرده اند چشمشان به آینده است. چشمشان به هرچه بیشتر دوستانه تر و انسانى تر کردن روابطشان است.  آنها چشم به آینده بهتر دارند نه به گذشته هاى تلخ و تاریک. نسل امروز نمیخواهد و نمیتواند روابط خود را با همکلاسی ها، با همکاران، با همسایه هاى دیوار بدیوار خود بر اساس آنچه که در گذشته ها اتفاق افتاده تنظیم کند. آنها میخواهند و میتوانند در کنار هم بعنوان شهرواندان متساوى الحقوق زندگى کنند. اگر مردم، چه ترک زبان و چه کرد زبان، زندگى لایق انسان قرن ٢١ را ندارند، این بخاطر وجود نحس حکومت اسلامى است که ۴٠ سال است زندگى را به همه مردم ایران تلخ کرده است. رژیم در حال سرنگوى تلاش خواهد کرد که آخرین زهر خود را بر جامعه ایران بپاشد. تحریکات قومى و تلاش هاى عقبمانده ملت تراشى در ایران یکى از این شگرد هاى حکومت اسلامى است.

جلیل جلیلى

١٠ دسامبر ٢٠١٨