به بهانه کشتن خاشقچی !

به بهانه کشتن خاشقچی !


جمال خاشقچی، روزنامه نگار بود ، گرین کارت آمریکا را داشت و همین در رسانه ای شدن جنایت نقش داشت. و ترامپ را تحت منگنه گذاشته است. و برای رهایی از این رسوایی دستور روشن شدن واقعه را داده و عربستان را به تحریم تهدید کرده است. عوامفریبی!

حکومت اسلامی ناب محمدی عربستان هم تهدید مقابل کرده که اگر تحریم شود ، با ایران آشتی میکند. چیزی که گویای این حقیقت است که این دو حکومت حتی اگر با هم سرجنگ داشته باشند در دشمنی با آزادی و انسانیت در یک جبهه اند . هر دو مرتجع و جنابت کارند یکی شان نوع شیعه است و دیگری سنی . وقتش برسد روی زانوی یکدیگر می نشینند.

خاشقچی اپوزسیون حکومت عربستان بود که ماموران ارسالی سعودی او را به داخل سفارت عربستان در ترکیه، برده ،اره کرده اند( صدا و تصویر فیلم این جنایت در اختیار ترکیه است).

آدمکشان حکومت اسلامی عربستان در سفارت شان در ترکیه، خاشقچی را تکه تکه میکنند،

برای این که بتوانند جنازه اش را از کشور ترکیه خارج کنند.

دو حکومت اسلامی ایران و عربستان با قاطی کردن دیکتاتوری و ادیان ابراهیمی ناب اسلامی میتوانند اینطوری ماشین جنایت تولید کنند.

آن یکی دار میزند و زندانی را به خودکشی کردن می کشد (، کما اینکه در کمتر از ده ماه ۴۷۵ نفر در ایران حکومت روحانی و عظما قصابی شده اند) واین یکی اکیپ اره کردن مخالفین را به کشور دیگر می فرستد .

و اما آنچه لازم توجه است اینکه ، ترامپ با چه جنایت پیشه هایی مراوده و معامله میکند.

از طرف دیگر این توحش تکاندهنده افشاگرانه است. و آنهم افشای احزاب اپوزیسیون مفلوک ایرانی ، چه مجاهد و چه احزاب قوم پرست کردی که از این آدمکشان اسلامی حکومت عربستان کمک و سفارش میگیرند و عملیات و سیاست سفارشی و نیابتی میگیرند.

این مشاهده ای دیگر و نمونه بسیار گویایی است برای شناخت آنها که چون کفایت کار سیاسی آگاهگرانه و خود سازمانیابی مردمی و رهایی متکی به خود مردم را ندارند به چه هیولاهایی امید بسته اند.

شاخص خوبی است که بدانیم و بشناسیم این جریانات سیاسی ای که برای رسیدن به اهداف شان چه ظرفیتی برای لگد مال کردن جان انسان و همکاسه شدن با آدمکشان دارند.

آیا اینها میتوانند رکنی از پلورالیزم سیاسی فردا در ایران باشند؟ آیا اینها جای اعتماد هستند؟

حاشا حاشا!