تبریک به درایت و آگاهی و شجاعت مردم کردستان

درودهای بی پایان به اراده وشجاعت بی نظیرمردم کردستان بخاطر موفقیت بزرگی که امروز چهار شنبه ۲۱ شهریور در مقابل توحش حاکمیت کسب کردید .

مردم همیشه در صحنه حق طلبی .جامعه برابری طلب شما شایسته بهترین ارج گذاریها هستید .شما لایق هر گونه پاداش از طرف جامعه جهانی هستید ، چرا که در مقابل جهل و جنایت و ترور بی صدا نیستید. .اعتصاب عمومی شما در سراسر کردستان به گوش جهانیان رسید ،حتی رسانه های غربی به عناوین گونا گون اعتصاب عمومی کردستان را منعکس کردند.

اگر چه رسانه های همچون بی بی سی فراخوان دهندگان این اعتصاب عمومی را به جریاناتی نسبت داده اند که نبوند ومی خواهند با معرفی برخی جریانات ناسیونالیستی ارتجاعی حقایق اعتصاب عمومی و خواستهای برحق مردم کردستان را به بیراه ببرند ، اما نه بی بی سی و نه ان جریانات مورد شان و نه هیچ شخص و جریان دیگری محق نیستند با ا راده آهنین و آگاهی کم نظیر مردم کردستان معامله کنند .

درست است که برای پیشبرد همچنین حرکت بزرگ و سراسری هماهنگی و هدایت لازم بوده و چند جریان سیاسی چپ وچندین شخصیت کمونیست و سکولار ،فرهنگی این فراخوان صادر کردند اما اراده و آمادگی مردم کردستان همچنین شرایطی را مهیا کرده است که جواب مثبت به فراخوان شخصیتها ی کمونیست و سکولار و احزاب چپ داده شد .

گرنه برهمه عیان است صدها حزب و صدها شخصیت چپ وراست نمی توانند در دیگر بخشهای ایران همچنین اوضاعی را فراهم نمایند، چرا که متاسفانه مردم دیگر بخشها همچنین آمادگی و تجاربی را ندارند .

پیام و فراخوان فردی من تنها خطاب به مردم کردستان نبود بلکه به مه مردم شهر های ایران بود از نیروهای سیاسی چپ و شخصیتها درخواست نموده بودم که فراخوان سراسری باشد .یکی از دلائل من این است که تاریخ ثبت نماید جامعه کردستان مشکلی با هیچ بخش دیگر ایران ندارد متاسفانه بخشهای دیگر ایران نسبت به جامعه کردستان به جنایاتی که روزمره از طرف حاکمیت علیه مردم کردستان صورت می گیرد یا سکوت کرده اند و یا بی تفاوت می باشند.

بخواهیم و نخواهیم هنوز کردستان بخشی از ایران محصوب می شود بنا براین برای آینده و برای رسیدن به خواستهای بر حق مردم کردستان و رهایی از ظلم و ستم از دست حاکمیتهای مرکزی برای آمادگی ذهنی و عینی مردم دیگر بخشهای ایران به همچنین پیامهای نیازداریم .

باید هوشیار باشیم و نگذاریم شخصیتها و فعالین سیاسی مدنی از طرف حاکمت دست گیرو زندانی شوند، امروز چند نفر از فعالین مدنی را دست گیر کردند برای آزدی بی قید وشرط دست گیرشدگان نباید غفلت کرد .

توفیق پیرخضری ۲۱ شهریور ۹۷