باز هم عوامفریبی و شیادی آخوند محمد خاتمی

باز هم عوامفریبی و شیادی آخوند  محمد خاتمی

 

ابراهیم باتمانی

 خاتمی،این آخوند شیاد،از بنیان گذاران جمهوری اسلامی آدمکش، و یکی از مقامات اولیه نظام فاسد و جنایتکار اسلامی که  پست اجرائی”رئیس جمهوری” را نیز  به مدت ‌هشت سال در اختیار داشته و به هدف تداوم عم ننگین نظامش کارهای زیادی را علیه سهروندان آنجام داده از جمله نقش مستقیمی در کشتار اعتراضات و دانشجویان در ١٨ تیر بر عهده داشته اند، اکنون دوباره به هذیان گوئی عوامفریبانه افتاده است و می گوید: “ایران از نظر دمکراسی و عدالت خواهی به صد سال قبل باز گشته است”!  او همچنین تاکید کرده که  “فساد مانند سیل بنیان کن ایران و انقلاب را به خاطر میندازد”،

اما از این آخوند مرتجع شعبده باز و رئیس مجموعه ی از گله  های آخونده ها در قم و ایران باید پرسید  که تو از پشت کوه آمده اید یا خودت را به کوچه علی چپ میزنید ؟  باید از این آخوند جلاد پرسید مگر توخودت یکی از بنیان گذاران و نویسندگان قانون اساسی جمهوری اسلامی نبوده اید؟  که  چه جور روزگار زنان و بی حقوقی مطلق نیمی از آن جامعه  هشتاد میلیونی  که زنان تشکیل میدهند روزگارشان را سیاه کرده اید، این انسانهای شرافتمند را به وسیله قانون شرع و شریعت کثیفتان به بردگی کشانده اید، قانون وحوش دوهزار و دویست سال گذشته در زندگی آنها پیاده کرده اید. از کدام دمکراسی  و عدالت خواهی صحبت میکنید؟ خجالت نمی کشید؟! ای دروغگو از روز اول به قدرت رسیدن  حکومت عدل الهی تان با کشتن و زور و فریب واعدام و جنگ و خون ریزی و چپاول و دزدی و غیره  هر چیزی  که به عدالت و آزادی و انسانیت نزدیک بود سرکوبش کرده اید حالا از “عقب گرد” صحبت میکنید آخوند مکاره!

باید  از مردم آزادیخواه ایران به خصوص کارگران و زنان و جوانان  آزادیخواها و برابری طلب و انسانهای شرافتمند و مخالفین سیاسی جمهوری اسلامی پرسید که  عامل بازگشت “دمکراسی و عدالت” مورد ادعای شما به یکصد سال پیش، چیست! هشت سال رئیس جمهور ان مملکت بودید، هزاران نفر را به دستور تو و نظامی که در راسش قرار گرفته ای اعدام شدند. یادت است دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب در مقابل فشار سیاسی و اقتصادی در دولت شما اعتراص کردند، چه بلای به سرشان آوردید و چگونه  وحشیانه سرکوبشان کردید با توصل به حراست دانشگاه و اوباشان حزب لله و بسیچی و سپاه و اطلاعاتی های نظام کثیفتان. و در اوج وحشیگری انها را از پنجره دانشگاه انداختید پائین. وجود چنین نظام و آخوندها و سرمایه داران زالو صفتی که با ترورهای زنجیره ای در دوره ریاست شما  و چهل سال ترور و کشتار بی وقفه حاکمیت نظام فاسد اسلامی تان تداعی میشوند منجر گردیده  تاجامعه را به یکصد سال عقب برگرداند آقای جنایتکار نه راه ندادن یک فرد از مذهب دیگری به مجلس فاشیسم اسلامی تان! الان  دارید بعد از چهل سال جنایت  و کشت وکشتار و ترور وغارات و چپاول عوامفریبانه برای نجات حکومت بحرانی کثیفتان آمده اید مظلوم نمایی میکنید و انگشت اتهام را به جای دیگری نشانه بگیرید. نخیر! متهم اول و آخر شخص شما و کل سران و عوامل جمهوری اسلامی با همه جریانات و گرایشات درونی آن میباشد و مطمئن باشید همه تان را مجازات میکنیم!

این اخوند پتیاره میگوید فساد مانند سیل بنیان کن ایران و انقلاب را به خطر میندازد، مگر از آخوند مفت خور و از نظام اسلامی و حاکمیت سیاه جمهوری اسلامی فاسد تر وجود دارد؟ شما از “سیل بنیان کن فساد”ی که مبنای شکل گیری حاکمیت تان است نمیترسید! وجود این نوع از فساد اتفاقا مبنای بقای حاکمیت چهل ساله تان بوده و هست! برعکس شما از خروش خشمگین طبقه کارگر و زنان و جوانانی میترسید که دقیقا با همین فساد و موجودیت فاسد شماها مشکل بنیادی دارند، به هراس افتاده اید. این است شماها را به حرف و انتقاد و آه ناله در قبال همدیگر کشانده و مانند آسبها در سر بالائی از همدیگر به گاز گرفتن افتاده اید. اکنون میخواهید با “لبخند” دوباره کلاه سر جامعه بگذارید؟ نه! مجرم و فاسد و عامل هر عقب گردی در ایران خودت و خودتان هستید! شما نه به جامعه  ایران و نه به انقلاب ۵٧ ربطی نداشتید و ندارید. چه اصلاح طلب به سرگردکی شما و چه  اصولگرایان زیر نظر رهبر معظم تان همه سر و ته یک پیاز هستید. نگاه عملکرد قوه قضایه کنید همه دزد و فاسد و رشوه خوار و دروغگو و ادام کش هستند. باید اسمش گذاشت بنگاه فاسد.نگاه زندگی و عملکرد امامان جمعه تان کنید، صبح تا غروب دروغ و جهالت تحویل آن جامعه اسلام زده میدهند. نگاه  ترویج جهالت آقای طوسی قاری قران و عامل تجاوز به بچه ها بخت برگشته ان مملکت کنید . نگاه زندگی خدای مجلس خبرگان کنید، یک مشت فاسد و بیسواد و قرون وسطی که همه زندگی خصوصی و سرمایه آن مملکت را به تملک خود در آورده اند و به کسی هم جوابگو  نیستند. نگاه زندگی و قدرت و اختیارات نماینده خدا، اقای خامنه ای تان کنید، طبق اسناد  به دست امده این  نماینده ویژه خدا نه صد میلیارد دلار سرمایه در بانکهایی خارجی دارد. جدا از پول های امامزاده ها و قبر خمینی و قدس رضوی و ضیغه کردن یک ساعته و یک روزه این بنگاه فحشا اسلامی- قانونی  و جریمه و  وثیغه چند ملیونی گرفن از زندانیان بیشمار و به اضافه پولهای که با هماهنگی سران قوه سه گانه و بیت رهبری به سپاه پاسداران ماموریت داده میشود مواد مخدر تولید و به فروش برسانند. همه اینها  به حساب  بیت رهبر معظم اقای خامنه ای میرود و هیچ حساب و کتابی ندارد و به کس هم جوابگو نیست.

بله شیاد خاتمی! اینها گوشه ای از فساد و دزدی و جنایت سازمان یافته حکومت عدل الهی تان است وچهل سال است این شغل شریفتان بوده  و شماهم شریک همه این دزدیها و جنایت و فساد بوده اید و هستید. ولی با پر روی می آئید دروغ تحویل مردم میدهید .اما خودت و سران حکومتتان خوب میدانید مردم خشمگین به خصوص کارگران  و ستم دیده گان و زنان و ازادیخواهان دیگر فریب وعده وعید شماها را نمیخورند و تره برای حرفهای شماها خورد نمیکنند. اگر میخواهید مثل سرهنگ قضافی بتون نکنند استعفا بدهید و بیشتر از این خون جوانان ان مملکت را نریزید. خودتان  را تسلیم حزب سوسیالیست انقلابی ایران کنید ما شماها را اعدام نمیکنیم و هر جنایتی مرتکب شده اید بطور علنی دادگاهی میشوید .

فراخوان من به تمام کارگران و رهبران کارگری و زنان مبارز و کمونیست و انقلابی و صف ازادیخواهان و انسانهای شرافتمند ان جامعه  این است در این شرایط حساس خیلی هوشیارانه عمل نمایند و توجه ای به چرندیات خاتمی و دیگر عوامل جمهوری اسلام  نکنید و دنبال این جنایتکاران تاریخ نروید!.تلاش کنید صف طبقاتی خود راحفظ کنید و نشوید نیروی پیاده نظم نیروها و احزابهای راست و بورژوازی دیگر مثل سلطنت طلبها و مجاهدین خلق ایران و ملی اسلامیها وناسیونالیستها و قوم پرستان. شما را فرامیخوانیم  تنها برای هدف آزادیخواهانه، برابری طلبانه و سوسیالیستی متحد شوید و به میدان بیائید . نیروها و جنبشهای که اشاره کردم  مورد تائید غرب و امریکا هستند و در این مدت دعوتشان کرده اند پول و مدیا در اختیارشان گذاشته اند.غرب و امریکا میخواهند اینها را مثل سال ۵٧ که خمینی جلاد را برای شکست دادن صدای آزادیخواهی و کارگری و چپ با زور به ما تحمیل کردند اینها را  نیز به عنوان آلترناتیو تحویل شما بدهند. اینها ربطی به منافع نود در صد جامعه ایران ندارند. باید خیلی مواظب باشید در انتخاب الترناتیو در ایران.  و در ضمن سعی کنید متحد شویددر هر شکلی برایتان امکان پذیر است. متشکل شوید و با ما در تماس باشید. سعی کنید حول خواستهای آزادیخواهانه سیاسی، اقتصادی و غیره تظاهراتهای ادامه دار راه بیندازید. حرکتهای محلی را تبدیل به همبستگی سراسری کنید و پیشا پیش برای آن تلاس نمائید.اعتصابهای بزرگ وسراسری راه بیندازید، شعار نویسی کنید. از جمله بنویسد: زنده باد آزادی برابری حکومت کارگر، زنده باد سوسیالسم، زنده باد حزب سوسیالیست انقلابی ایران، بنویسید ما خواهان برابری زن و مرد هستیم، زنده  باد آزادی بی قید و شرط سیاسی، حکم جنایتکارانه اعدام لغو گردد، جدای مذهب از دولت و آموزش و پروش، افزایش دستمزد کارگران و حق وبدون قید و شرط تشکلیابی آنها، بنویسید جنایت علیه کودکان فوری پایان داده شود، و غیره. همه جا اعلام کنید و بنویسید الترناتیو ما حزب سوسیالیست انقلابی ایران و نظام سوسیالیستی است.

 

حزب سوسیالیست انقلابی ایران با تمام توان و قدرت همراه و همسنگر  شما برای رسیدن به این اهداف و سرنگونی جمهوری اسلامی، انحلال کلیه دستگاهای جنایتکار این نظام با اتکا به قیام کارگری و توده ای و قدرت متشکل و مسلح خودمان میباشد، حزب به همراه شما و برای رسیدن به اهداف آزادیخواهانه با تمام قدرت علیه موانعها و دشمنان مان که دوباره در قالب  دروغین “دوست” از جانب امثال ترامپ و هیئت حاکمه امریکا و نیروهای طرفدار سرمایه داران و شکل دیگری از استبداد و نابرابری در سایه پول و تفنگ و مدیایی دولتهای ضد انقلابی امپریالیستی و منطقه ای در صدد تکرار سناریو سال ۵٧ هستند، به مقابله قاطع بر خواهد خواست.

مرگ بر جمهوری اسلامی زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

 

 

منبع: شماره ۵٧ نشریه سوسیالیسم امروز

٢٣ تیر ١٣٩٧

١۴-٧-٢٠١٨