پدیده نازه فاجعه بار! و چند نکته دیگر

پدیده نازه فاجعه بار!

و چند نکته دیگر.

در ایران تحت حاکمیت حکومت اسلامی ، این کله فندقی ها، پدیده تاره ای زنده ماندن مردم و نه حتی زندگی شان را تهدید میکند. این فرو ریزی و گودال شدن زمین است.

به قول زمین شناسان در چهل سال اخیر به اندازه هزار سال اخیر آبهای زیر زمینی استفاده شده است.

این وضع باعث شده که زمین بی آب و خاک و توده ای اسفنج خشک میشود که فرو میریزد.

تاوان دیگر بی کفایتی و نبودن مدیریت در این حاکمیت.

چیزی که خود را در شکل استفاده بی رویه از قناتها و منابع آبی زیر زمینی نشان میدهد.

در همین حال خامنه ای دستور از سرگیری ساخت صد و نود هزار” سو” سانتریفوژ میدهد و علاوه بر این شکنجه گران اش فعالان محیط زیست را زیر شکنجه ” خود کش” میکنند .

********

نوچه های رهبر راه افتادند تا دم در ویلای دوازده هزار متری فرمانده کل سپاه پاسداران برادر فیروز آبادی تا پا روی شکمش بگذارند که ویلا را به آقا پس بده ، شاید آقا میخواهد تو چشم مردم خاک بپاشد که گویا او از تجمل فرمانده ها خوشش نمی آید. شاید آقا آلزایمر گرفته یادش رفته که همه میدانند که او خودش” مرد” نود و پنج میلیارد دلاری است.

نکنه آقا میخواهد ویلا را به ویژه در آستانه تهدید های نتان یاهو به “خیلی خودی ها “بدهد .

***********

بعد از بیرون رفتن ترامپ از برجام ، حاج حسن آغا روحانی پیش پوتین رفت و ظریف اش را هم به درگاه دول اروپایی فرستاد، ظریف برگشت دست خالی، گفت اروپا قول آنچنانی که عظما میخواست که ضمانت بدهند . از این خبرها نیست.

از پوتین رانده شد ، پوتین عکس اش را با نتان یاهو نشان حاج حسن داد ، و حاجی هم متوجه شد که پیش چشم پوتین اسراییل فرماندهان سپاه را لت و پار کرد، و با بمباران کمکشان کرد که شهید راه فاطمییون و زنبییون بشند. و حالی شد که پوتین معامله کرده .

از آن جا رانده رفت پیش چینی ها که آنها را با ترامپ شاخ به شاخ کند ، طرف چینی دستش را خواند و گفت نه توقع زیادی از ما مکروه!! است. و یواشکی در گوش اش گفت ” حاجی حسن برای خودمان هم “

از آن جا هم رانده به نزد آقا بر گشت . و بعد به ظریف و عراقچی گفتند حالا خالی ببندید و تهدید کنید که از برجام می پریم بیرون.

*************

اروپا میخواست در مقابل آمریکا برای حفظ برجام پافشاری کند ، هر سه، ترزای، مرکل و طرف فرانسوی به آمریکا سفر کردند تا آنها را به ماندن در برجام توصیه کنند.

بعد از شنیدن نه ، نه، و نه برگشتند.

عربستان مرسدس بنز را به تحریم تهدید کرد ، دیروز خانم مرکل ۳۶۰ درجه چرخید و گفت برای مسئله موشکهای ایران باید چاره عملی پیدا کنیم. و او حالا دیگر نگرانی همسایه ها را درک میکند.

************

آمریکا از کمیته حقوق بشر سازمان ملل متحد بیرون رفت. چرا؟ گفتند آخر سازمان ملل دارد به اسراییل برای کشتار غزه گیر میده که ما از این بابت ناراحت ایم.

ترامپ و خانم هیلی و تیم شان علنی تر از این نمی توانند بگویند که حقوق بشر کشک است، محیط زیست و یونسکو این سازمان هم همینطور و کلا هر نوع قانون بین‌المللی را دست و پا گیر میدانند.

حالا بیایید به اپوزیسیون ایرانی که فکر میکنند و یا دارند سر مردم شیره میمالند که خانم هیلی و آقای پمپئو دوست مردم ایران اند ، فکر کنید که تا چه اندازه میتوانند به منافع ملی و عمومی مردم ایران مسئولیت دارند