نخست وزیر بریتانیا ( ترزا می ) در مراسم افطاری یکی از مساجد لندن!

نخست وزیر بریتانیا ( ترزا می ) در مراسم افطاری یکی از مساجد لندن!

روز ۱۳ ژوئن ترزا می به همراه هیئتی از دولت برای افطاری به یکی از مساجد لندن میرود. این خبر جای زیادی منتشر نشد اما با فیلم کمتر از یک دقیقه ای که یک نفر در مسجد از او گرفته بود

سریعا در فضای مجازی منتشر شد و بار دیگر چهره کریه سرمایه داری و نمایندگانش را در حمایت از اسلام و تروریسم بر ملا کرد.

در جای دیگری هم جرمی کوربین رهبر حزب کارگر بریتانیا برای افطاری به یکی از مساجد رفته است. قبلا این نوع مهمانی های سیاسی را زیر عنوان تکثر گرایی فرهنگی سریعا در رسانه هایشان منتشر میکردند اما بعد از بر ملا شدن اینکه بخشی از نیروهای داعش، القاعده و سایر گروههای تروریستی اسلامی از همین مساجد بریتانیا و فرانسه و سایر کشورهای اروپایی به سوریه، عراق و ….رفته اند، نیمه مخیانه این ضیافت ها را برگزار میکنند.

بریتانیا و امریکا خود اصل تروریسم و حامی اصلی اسلام سیاسی با انواعش بوده و هستند.سالانه میلیونها پوند به این مساجد زیر نام های مختلف کمک مالی میکنند. این مساجد مراکز اصلی تربیت و صادر کردن نیروهای داعش و سایر گروههای اسلامی دیگر در خاورمیانه هستند. بر کسی پوشیده نیست که بخشی از نیروهای داعش از همین مساجد بیرون آمده اند. این حرف من از سر دشمنی م با داعش، القاعده، بوکوحرا، طالبان و کل اسلام سیاسی نیست بلکه حرف خود دولتهای اروپایی است که البته با فشار سازمان های غیر دولتی حامی کودکان و جوانان و روزنامه نگاران برملایش کردند.

مستندهای زیادی در این زمینه موجود است. دیگر بر کسی پوشیده نیست که گروههای تروریستی اسلامی افغانستان را همین سیاست مداران بریتانیا و امریکا در تقابل با شوروی درست و تقویت کردند. در دعواهای انتخاباتی خود هیلاری کلینتون، دونالد ترامپ و چند مقام دیگر امریکا این موضوع مهم را علنی و بدون چون و چرافاش کردند

هنوز این حمایت ها یشان از این گروهها ادامه دارد. ائتلاف غرب بعد از نشست قطر اعلام کردند که به نیروهای مخالف بشار اسد که داعش هم جزوشان بود کمک تسلیحاتی و مالی میکنند و آنها را پیکارجو و دمکراسی خواه معرفی میکردند.

بعد از انفجارها و کشتارهای تروریستی که داعش در اروپا و امریکا و استرالیا و ….انجام داد و متاسفانه صدهها و هزاران کشته و زخمی از شهروندان بی دفاع بر جا گذاشت، این کشورها زیر فشار افکار عمومی داعش را تروریست خواندند.

از بین بردن داعش برای جنگنده های امریکا و انگلیس و فرانسه کار کمتر از یک هفته بود. آنها از جا به جایی ستون ها و کاروان های داعش کاملا با خبر بودند و اگر مایل بودند به راحتی میتوانستند که در بیابان ها و جاده ها که شهروندان سوریه ای و عراقی هم در انجا زندگی نمیکردند همه شان را از بین ببرند. اما مشخص بود که که این کار را نمیکنند و اتفاقا بر عکس کمک شان میکردند.

دهها و صدهها بسته تسلیحاتی و کمکی را با هواپیما به مناطق تحت سیطره داعش ریختند و زمانی که نیروهای کرد روژآوا زودتر از نیروهای داعش به بسته ها دست یافتند و ازش فیلم گرفتند که گفتند این کمک ها برای داعش فرستاده میشود، نیروهای امریکایی در رسانه هایشان وانمود کردند که اشتباه صورت گرفته و این بسته ها قرار بوده به دست کردهایی که با داعش می جنگند برسد!

اگر حمله به ویتنام و بمباران اتمی هیروشیما و ….و دهها و صدهها کودتا، ترور و جنایت دیگر امریکا و انگلیس و حامیان شان در جهان را در رسانه هایشان منعکس نمیکردند و بخش زیادی از مردم جهان از آن خبر نداشتند و یا خبر پیدا میکردند اما با تبلیغات منحرف کننده به آسانی از کنارش رد میشدند اما در زمان حمله به افغانستان و عراق و بعدها در جنگ در لیبی و سوریه و ….و با رشد علم و تکنولوژی و در دسترس بودن اینترنت و موبایل و روشنگری های کمونیستها برای بسیاری از مردم روشن شد که تروریست اصلی خود این ناجیان دروغین و قلابی دمکراسی هستند.

مشخص شد که زمانی منافع سرمایه داری به میان بیاد حاضرند با تانک ها و هواپیما هایشان از روی هزاران کودک و پیر و جوان رد شوند و روی سر مدرسه ها و بیمارستان ها بمب خوشه ای و ….بریزند.

اگر قبلا برای بخش زیادی از مردم جهان روشن نبود که خود سرمایه داری و نمایندگانش عامل ناامنی و و حامی و موسس اصلی طالبان و القاعده برای نا امن کردن خاورمیانه و کل جهان است که با این تاکتیک ناامن کردن منطقه مخفیانه میلیارد میلیارد دلار اسلحه و مهمات جدید را به کشورهای عربی و …بفروشد و در بحران بوجود آمده نفت و سوخت و …. را ارزان بدست آورند و همچنین شرکت هایی که زیر مجموعه خود این دولتها هستند را برای بازسازی مناطق جنگ زده به عراق، افغانستان، سوریه . ….بفرستند، اما الان برای بخش زیادی از مردم این سیاست های غیر انسانی سرمایه داری و نمایندگانشان که غرب و حکومت هایی مثل جمهوری اسلامی، ترکیه، عربستان و ….هستند روشن شده است.

اگر قبلا مساجد و کلیساهها پر بود از مردمی که مذاهب را به ارث برده بودند و چشم بسته از آن پیروی میکردند، در قرن بیست و یک برای صدهها میلیون و حتی جمعیت میلیاردی مردم و نسل جدید روشن شده است که صنعت مذهب همیشه و در طول تاریخ پشتیبان اصلی حکومت ها و سرمایه داری برای تحمیق توده ها و کسب سود بیشتر و گرفتن مالیات و …. بوده است.

به همین دلیل است که پاپ “کافر” وجود جهنم را دروغ خواند و به رشد علم و تکنولوژی اقرار کرد. انجیل، تورات و قرآن را قدیمی خوانده و گفت که با توجه به پیشرفت و دست آوردهای بشریت ادیان و قرآن و انجیل و … هم باید رشد و تغییر کنند و منطبق با این پیشرفتها و علم امروز به روز شوند!

بی دلیل نیست که این ضیافت افطاری مقامات بریتانیا مثل چند سال پیش انعکاس خبری نداشت و نمیه مخفیانه برگزارش کردند. چون چهره کریه و غیر انسانی سرمایه داری و مذهب که نمایندگانش حکومت های امریکا، انگلیس و حامیان غربی شان و جمهوری اسلامی ، ترکیه و کشورهای عربی هستند برای بخش زیادی از مردم جهان آشکار شده است.

ننگ به این ناجیان دروغین دمکراسی

زنده باز آزادیخواهی و برابری طلبی

بختیار پیرخضری

سیزدهم ژوئن ۲۰۱۸