در جواب نامه سرگشاده زنان مستند ساز

در جواب نامه سرگشاده زنان مستند ساز

مخاطبین  نامه ی مستند سازان خودشان تحت تعقیب هستند!

حجاب اسلامی فقط یک پوشش اجباری نیست. پرچم آپارتاید جنسیست !

در تنش های  اجتماعی ، جهش ها و دوران انقلاب مفاهیم مختلف و کلمات تغییر میکنند و معانی دیگری می یابند. این تعاریف با جریانات دخیل در انقلاب، طبقات درگیر و طیف هایی که میخواهند به هر نوعی تغییر حاصل شود تداعی میشوند.

این روزها نامه ای از طرف  زنان مستندساز به رئیس قوای مقتنه و مجریه و قضاییه و نمایندگان مجلس  منتشر شده است  که در آن به خشونت قانون به دختران خیابان انقلاب اعتراض شده است .

این دوستان مستند ساز زن  در  نامه  بعد از اشاره به مشکلات خود ( که معلوم نیست چه مشکلاتی است) می نویسند “.. اکنون به شدت از رفتارهای خشونت‌آمیزِ اِعمال‌شده بر زنانی که به شکلی مسالمت‌آمیز خواهان حجاب اختیاری و حق انتخاب پوشش هستند، خشمگین و آزرده‌خاطر هستیم.”

دوستان گرامی اگر هنوز متوجه نشده اید که شده اید، زنان خیابان انقلاب و مردم از جنایات جمهوری اسلامی جانشان به لب آماده است. آیا واقعا شما تا اکنون متوجه خشونت جمهوری اسلامی نشده اید.؟ مگر از اول نامه نمیگوئید خودتان هم مشکل دارید؟ چرا این مشکلات را نام نمی برید؟ چرا نام مشکلاتی که همه اش ناشی از وجود این رژیم و دار و دسته اش است اسم نمی برید و آبروی اینها را بیش از بیش نمی برید؟ شما که مستند ساز هستید، امکانات دارید. چرا استناد جنایات رژیم را در اختیار مردم قرار نمی دهید؟

شما که مسئولین قوای  مملکتی  را مورد خطاب قرار داده اید به اضافه ” نمایندگان منتخب مردم” مگر خبر ندارید که همه ی این جنابان به خاطر جرم و جنایت و دزدی تحت تعقیب هستند؟ آیا واقعا بی خبرید و یا خود را به بی خبری میزنید. دم از قانون میزنید؟ کدام قانون ؟ قانون آپارتاید جنسی در ایران؟ قانون شریعه اسلام؟  خوب دختران خیابان انقلاب به همین معترضند. به قوانین ضد زن، به سیستمی که مدام مورد تحقیر و ستم قرارشان میدهد. حقوق انسانی شان را پایمال کرده و حتی اجازه ندارند لباس خود را خود انتخاب کنند. حجاب اسلامی فقط یک پوشش اجباری نیست که اختیاری شود. حجاب اسلامی بیرق و علم سرکوب زنان در ایران است. پرچم بی حقوقی و علیه انسان است. نصف جامعه را با همین به بند کشیده اند. به نام زن و علیه زن جامعه را صدها سال به عقب رانده اند. میلیون ها کودک دختر را از دوران کودکیشان محروم کرده اند و در ۹ سالگی بلوغ شریعی شان  اعلام میکنند و بنام ازدواج به آنها تجاوز میشود. با همان قانونی که شما هنوز از آن دفاع میکنید.

مینویسید” در زمانی که وجوب پوشش موی سر مورد اجماع علمای دین نیست و بسیاری از آن‌ها اجبار در این امر را مغایر با دستوراتِ اسلام می‌دانند، این‌گونه رفتارهای خشونت‌آمیز و غیرمدنی در برابر اعتراض مسالمت‌آمیز و صلح‌طلبانۀ دختران خیابان انقلاب، قبل از هر چیز اعتبار شما را در صحنه‌های داخلی و بین‌المللی زیر سؤال خواهد برد.”

این ” اجماع علمای دین ” که شما نام می برید که اجبار را مغایر با دستورات اسلام میدانند همان مرتجعینی هستند که میخواهند اسلام در خطر قرار گرفته را نجات دهند.  چرا آخوند شده اید؟  این دقیقا عین اسلام است. اسلام یعنی اجبار، اطاعت بیقید و شرط از خدا.

این دست و پا زدن شما برای یافتن شاهد مثل همان ضرب المثل سگ زرد برادر شغاله استُ میباشد. اگر برای نجات اسلام لازم باشد این دزدان و جنایتگران  حاضر به هر چرخشی هستند. حاضرند آیه و حدیث بیاورند و حاضرا سر ببرند ،  دست زنان معترض را بشکنند و یا گروه گروه مخالفان خود را در زندان ها کشتار کنند و یا خودکشی شان  کنند. اتفاقا این شما هستید که میخواهید اسلام را با کمی رنگ عوض کردن دوباره به خورد مردم بدهید. میخواهید اسلام را نجات دهید.

این نامه، نامه به یک عده دزد و قاتل و جنایتکار است که خود تحت تعقیب هستند. نه این نامه و نه صدها نامه و پند و اندرز فایده ای ندارد. برای این رژیم جنایتکار بیش از این وقت نخرید. سینه نزنید.  تاریخ مصرف اینها برای مردم ایران همان وقت تمام شد که سرکار آمدند. این رژیم با جنایت و به فقر کشاندن مردم دوام آورده است. وقت آن است که تمام این بنیاد پوسیده را خراب کرد.

 پایان

.