مبارزات ضد صهیونیستی ضد امپریالیستی چریکهای هپروتی

مبارزات ضد صهیونیستی ضد امپریالیستی چریکهای هپروتی

چهل سال از استقرار فاشیزم اسلامی در ایران میگذرد و تعداد انگشت شماری که در اروپا و امریکا جا خوش کرده و زیر سایه مجاهدین ارتزاق میکنند و خود را هنوز چریک میدانند یکباره این روزها که یقه قاسم سلیمانی و علی خامنه ای توسط جامعه جهانی برای جنگ های ضد صهیونیستی و ضد امپریالیستیشان گرفته شده فیلشان یاد هندوستان کرده و سری هم به مبارزات ضد صهیونیستی و ضد امپریالیستی متاخرین زده اند.

چریکهای هپروتی (چریک هپروتی توهین نیست یک ترم علمی در پروسه عملی این گروه است) درست است که مایل هستند از خون دلاوران و مبارزینی همچون جزنی و احمد زاده و سلطان پور و ……بخورند و بیاشامند اما گویا فراموش کاری یکی از خصیصه های اینان گشته است هر چند هر روزه در جشنهای مجاهدین و مریم رجوی برای انبوهی از همکاران پرزیدنت ترامپ (به گفته خودشان ترامپ پوپولیست فاشیست امیدوارم این حرفها به گوش پرزیدنت ترامپ و همکارانش نرسید که چوب لای چرخ اینان و مجاهدین خواهند گذاشت.) کف ضد امپریالیستی و ضد صهیونیستی میزنند امروز در وانفسای گیر کردن های قاسم سلیمانی در گازانبر جامعه جهانی به میدان ضد صهیونیستی و ضد امپریالیستی پریده و با فحش و فضیحت به پرزیدنت ترامپ و اسرائیل خونخوار در صدد کسب وجههء ضد امپریالیستی صهیونیستی هستند.

چند سال قبل هم همین چریکهای هپروتی به میدان پریده بودند و در حمایت از شیرین عبادی زیر بلیط مجاهدین و به گفته آقای مهدی سامع رهبر این گروه شیرین عبادی را جزو اصلاح طلبان غیر قلابی معرفی میکرد .

مهدی سامع دوان دوان به فرودگاه فرانسه میرفت و گل در بغل این گیرنده جایزه صلح فرو میکرد و خانم عبادی هم گلها را آنطرف مرز تقدیم بانو خاتمی مینمود و جایزه اش را هم پیشکش ایشان.

به مقاله زیر که در سال ۲۰۰۳ یعنی ۱۵ سال قبل به آقای سامع نوشتم توجه کنید

http://oldrowzane.wpinewsroom.com/000_maqalat/2310/31015Navid_Mehdi.htm

البته شیرین عبادی نه در حمایت از زندانیان ایران که در حمایت از زندانیان گوانتانمو و حمایت از مجلس اسلامی آنزمان ید طولانی داشت. آقای مهدی سامع هم در حمایت از اصلاح طلبان و در حمایت از رفرندام در ایران البته زیر سایه سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات سنگ رفرندام را عرقریزان به سینه میکوبید و شعار میداد رفرندام رفرندام این است شعار مردم.

ما همیشه از خودمان که معتقد بوده و هستیم که جمهوری اسلامی بایستی بایکوت بشود و با ایران بایستی همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید رفتار شود سئوال میکردیم که آخر نگاه دیپلماتیک به مسائل سیاسی ایران را از چه کسی باید انتظار داشت وقتی سازمانی به بنام چریکهای فدائی خلق به جای تعهد به انقلاب و حرکت انقلابی پای رفرندام میرود و زمین بوس سیاست های اصلاح طلبی اوبامائی برای شیرین عبادی و آخوند ها و مماشات های اروپا میگردد. این درد را به که باید گفت؟

به این مقاله که در سال ۲۰۰۶ نوشته ام یعنی چندین سال بعد از رفع رفرندام مجاهدین و چریکهای هپروتی از سر مردم توجه کنید

http://ettelaat.net/06-04/news.asp?id=13606

زینت میرهاشمی از مسئولین سازمان چریکهای فدائی خلق ایران با …

ettelaat.net

زینت میرهاشمی از مسئولین سازمان چریکهای فدائی خلق ایران با قلابی خواندن شیرین عبادی تز …

سیاست مماشات اروپا و امریکا با رژیم اسلامی شکست خورد تهدیدات اتمی و موشکی و دخالت رژیم اسلامی در جنگ سوریه لبنان یمن افغانستان عراق و ورود پرزیدنت ترامپ به صحنه را چرخاند

حتی تصمیمات چندین سال قبل مجلس سنای امریکا در تغیر محل سفارت ایالات متحده به اورشلیم که توسط حسین اوباما مختل شده بود توسط پرزیدنت ترامپ اکتیو شد و گفته شد این تغیر محل سفارت ربطی به مسائل مرزی بین اسرائیل و فلسطین ندارد.

همین امر باعث شد که چریکهای هپروتی کف زدنهایشان را برای نمایندگان امپریالیزم خونخوار در جلسات مریم رجوی از یاد ببرند به میدان ضد صهیونیستی و ضد امپریالیستی قدم بگذارند و بنویسند سیتات” چون فراماسیون اقتصادی در امریکا و اسرائیل تغیر نکرده اینان بر سر مواضع گذشته ضد امپریالیستی خود هنوز هستند”، گویا فراماسیون اقتصادی امریکای اوبامائی چنان تغیر کرده بود که چریکهای هپروتی را وادار کرده بود به حمایت شیرین عبادی برخیزند و سنگ رفرندام به سینه بکوبند.

ما در اینکه کسی ضد امپریالیست و ضد صهیونیست باشد اشکالی نمیبینیم و آنرا حق گروه یا فرد میدانیم ولی استفاده ضد مردمی و ضد انقلابی از این ترم ها را در کنار رژیم جمهوری اسلامی و در حمایت از تروریسم اسلامی و قاسم سلیمانی را خیانت به آرمان آزادی مردم ایران میدانیم و با آن مبارزه میکنیم

در زمانی که کلیه کشور های عربی و اروپا و امریکا یکصدا به سیاست با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید برخورد کنید پیوسته اند و چراغها همه بر روی قاسم سلیمانی و تروریسم اسلامی در منطقه و بر روی علی خامنه ای روشن شده است چریکهای هپروتی چراغ هایشان را روی مبارزات ضد صهیونیستی و ضد امپریالیستی روشن میکنند و میخواهند نظر جامعه جهانی را بطرف فلسطین و اسرائیل معطوف کنند. هم از آخور مریم رجوی و کف زدن های ضد امپریالیستی آنها برای همکاران پرزیدنت ترامپ سود میجویند هم میخواهند سری در بین نیروهای مسلمان داعشی ضد اروپا و امریکائی در آورند و پای بندی خود را نه به برخوردهای دیپلماتیک قرن حاضر که به ناف مبارزات ضد امپریالیستی و ضد صهیونیستی ارتجاع هار اسلامی گره بزنند.

فرض را بر این بگیرید که رژیم بیفتد و غرب مجاهدین را با چریکهای هپروتی به قدرت برساند فکر میکنید اینها کمتر از قاسم سلیمانی و علی خامنه ای در جنگ های ضد صهیونیستی منطقه ای شرکت کنند؟

یکی نیست به اینها بگوید مبارزات تاریخی ضد صهیونیستی شما اگر قاسم سلیمانی سرنگون شود از دست میرود هر چه زودتر به ایشان بپوندید تاریخا مگر موقعیتی را برای حذف یهودیان و صهیونیستها پیدا کنید. فقط افسوس میخورم بحال مردم ایران که بعد از سرنگونی قاسم سلیمانی و اسلام ناب محمدی باید در جنگ جدید چریکهای هپروتی با یهودیان و اسرائیل و صهیونیستها شرکت کرده کشته شوند به این خاطر که فراماسیون اقتصادی اسرائیل تغیر نکرده است. آن از دیپلماسی چریکهای هپروتی در قبال مماشات اوباما در حمایت از اصلاح طلبان غیر قلابی و شیرین عبادی و رفرندام برای نگه داشتن اسلام عزیز و آخوند و این هم از دیپلماسی ایستادن امروزشان در کنار جامعه یکپارچه جهانی برای سرنگونی علی خامنه ای و جمهوری اسلامی.

نوید اخگر تاریخ ۸ دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی سوئد استکهلم