تیر خلاص زن حکومت اسلامی در شهر بانه

در خبرها و ویدوهایی که منتشر شده است، گویا احمدی نژاد، نور چشمی سابق علی خامنه ای به شهر بانه در کردستان رفته است. در یکی از این ویدئوها حدود صد نفر از مزدوران محلی او را احاطه کرده و نمیدانند چکارش کنند. قابل انتظار هم بود که تعدادی از مزدوران محلی در اوج سرافکندگی دور او جمع شوند. گفته میشود که میخواسته است در یکی از مساجد شهر بانه برای این جمع سخنرانی کند اما بدلیل نداشتن مجوز آخوند مسجد مانع از انجام سخنرانی او شده است.
اختلافات جناحهای حکومتی که پیشینه ای بقدمت حکومت اسلامی و پیش و پس از دوران ریاست جمهوری او دارد و امروز بیش از هر زمانی به اوج خود رسیده است، احمدی نژاد و باندش را واداشته است تا با راه اندازی کمپین علیه خانواده و باند لاریجانی ها آبروی نداشته نظام جمهوری اسلامی را نگه دارد.
از بست نشستن در حرم امام زاده ها و پخش ویدئوهای افشاگرانه علیه همدستان سابق خود در حکومت گرفته تا پز ظاهر شدن در میان مزدوران محلی در شهر بانه، ظاهرا بخشی از کمپین افشاگرانه او علیه دارودسته لاریجانی ها است.
اما این تنها ظاهر ماجرا است. احمدی نژاد زمانی که نور چشمی ولی فقیه بود، از فساد، قاچاق، دزدی و اختلاسهایی که در میان مقامات سپاه پاسداران و آیت الله های میلیارد در جریان بود، در رقابت با باندها و جناحهای دیگر حکومت و بیت رهبری، اسناد و مدارک زیادی را در دست دارد. جناح و دسته جات مقابل او نیز به اندازه باند احمدی نژاد اسناد و مدارک علیه او و دارو دسته اش در دست دارند. شرکای دیروز اکنون در مقابل هم ایستاده اند و این شرایط را مردم معترض، مردم ناراضی و مردم متنفر از حکومت اسلامی با هر جناح و دسته اش به آنان تحمیل کرده اند.
احمدی نژاد این تیر خلاص زن حکومت اسلامی، مهره انتخابی ولی فقیه برای هشت سال تحمیل فلاکت بر زندگی مردم سراسر کشور، بخیال خود میتواند بر بستر نارضایتی و تنفر عمیق مردم از کل نظام، با گشت زنی های افشاگرانه اش در کردستان از این نمد برای خود و نظام اسلامی اش کلاهی ببافد اما بجز تعدادی مزدور محلی و کاسه لیسان دوران ریاست جمهوری او، مردم آزاده و شرافتمند شهر بانه که چند ماه قبل با اعتصاب گسترده خود در اعتراض به کشتن کولبران پوزه مقامات حکومتی را بخاک مالیدند، به ریش و پشم احمدی نژاد، به مزدوران محلی و به همنظر سابق ولی فقیه خندیدند.
این روزها هر کس از رهبر قهر میکند سری هم به شهرهای کردستان میزند. علت این امر کاملا روشن است. “معترضین درون حکومت” شیر فهم شده اند که مردم شهرهای کردستان قریب به چهار دهه گذشته مدام جمهوری اسلامی را استفراغ کرده اند. حضور هر مهره سوخته نظام اسلامی در کردستان معنایی جز نشان دادن پایگاه خشم و تنفر مردم علیه کل نظام اسلامی ندارد.
از این رو سرکرده هر دارو دسته ای از بدنه نظام که با ولی فقیه زاویه پیدا میکند میکوشد بر دریای خشم و نفرت مردم سوار شده و با سبک و سیاق خود نظام اسلامی را از سقوط کامل نجات دهد.
احمدی نژاد، ولی فقیه و دیگر سران حکومت اسلامی صدای پای اعتراضات گسترده و کوبنده هر روزه کارگران، معلمان، بازنشسته گان و دیگر بخشهای مختلف مردم در خیابانها و مقابل مجلس اوباشان حکومتی را بخوبی شنیده اند. مردم شهرهای کردستان تیر خلاص زنهای حکومت اسلامی و قاتلان جوانان مردم را نیز بخوبی می شناسند. مردم معترض و ناراضی سراسر کشور نیز تحمیل زندکی مملو از فقر و فلاکت نزدیک به چهار دهه این دارودسته ها، جناحها و باندهای حکومتی را با تمام وجود لمس کرده اند. آنان با اعتراضات رو به گسترش و هر روزه خود اجازه نخواهند داد که اینبار مهره بدنام و پرورش یافته مکتب خمینی و خامنه ای، برای نجات کشتی در گل فرو نشسته حکومت اسلامی ادای اپوزیسیون از خود درآورد. مردم شهرهای کردستان و دیگر شهرهای ایران اوضاع بهم ریخته بالایی ها، دارودسته ها و جناحهای ریز و درشت حکومت اسلامی را بخوبی نظاره میکنند و منتظر فرصتی هستند که بساط همه این جنایتکاران را برای همیشه جارو کنند.

۱۱ آذر ۹۶
۲ دسامبر ۲۰۱۷