مرزبانان میهن عزیزمان

“مرزبانان میهن عزیزمان”
ایدئولوژی دینی امت می سازد و ایدئولوژی ناسیونالیستی ملت. هر دو وجود شهروند و حقوق شهروندی را حاشیه ای می سازند چون در اساس بر مبانی خرافات و سنت گرایی و دروغ پردازی قادر به بازتولید خود هستند و نه از طریق مدنیت و مدرنیسم سیاسی و اجتماعی. در حالیکه ایدئولوژی منحط اسلامی در ایران و در کل خاورمیانه روزانه صدها میلیون بشر را در چنگال خود می فشارد ایدئولوژی ضد انسانی ناسیونالیستی تلاش دارد تا از فرصت استفاده کرده و برای خودش اعتبارسیاسی کسب کند. در اخبار می خوانیم که ۸ سرباز و نیروی نظامی ایران در سرحدات شمال غربی در یک درگیری نظامی کشته شده اند. هنوز میدیا اطلاع نداده اند که دقیقن کدام حزب و سازمان و گروه مسئولیت این درگیری را به عهده گرفته اند که رضا پهلوی مسیجی ارسال می کند مبنی بر “هم اکنون آگاه شدم ۸ نفر از مرزبانان میهن عزیزمان دیشب هنگام بازگشت از یک گشت شبانه مورد تهاجم یک عمل تروریستی قرار گرفتند و در این درگیری غافلگیرانه جان باختند. من با نهایت تاسف و تاثر این ضایعه دردناک را از صمیم قلب به خانواده آنان و همه مرزبانان میهن تسلیت میگویم.” تقربن همزمان خبر می آید که “کولبر کورد ۱۳ ساله اهل خوی بر اثر شکنجه وحشیانه نیروهای نژاد پرست مرزی ایران جانش را از دست داده.”
در کنار هم قرار دادن این دو خبر مشت جمهوری اسلامی را و مشت رضا پهلوی را باز می کند که دستشان در دست هم است. کودک ۱۳ ساله مجبور به کولبری می شود. به کودک هویتی وصل کرده اند که باید با آن زندگی کند: “کورد”. و چون کرد است امکان و فرصت شغلی و اجتماعی کمتری دارد لذا مجبور به کولبری می شود. “مرزبانان میهن” که “ایرانی و اسلامی” هستند قانع و راضی شده اند که کورد کولبر “قاچاقچی” است ولایق تیر و اگر زنده دستگیر شد هر جور رفتاری با او رواست چون دشمن مرز و میهن و قانون و امنیت ملی است. کشتن صدها نفری کولبران توسط جمهوری جنایت اسلامی (فقط طی یک سال بنا به آمار) و صدای خفه و سکوت مطلق امثال رضا پهلوی و سلطنت طلبان مکمل همدیگرند. اما رفتار فاشیستی حکومت ناسیونالیستهای اسلامی در مرزها است که باعث می شود ناسیونالیستهای کورد دست به انتقام بزنند و ۸ نفر “مرزبان میهن” را بکشند. اینجا دیگر رضا پهلوی و مرز پر گهر یها همدست و همصدا و همرزم جمهوری اسلامی این عمل را تروریستی و ضد “میهن عزیز” نام گذاشته و سزاوار نهایت سبعیت اسلامی و صلابت پهلوی علیه آنند.
ملی چی ها از تمام انواعش مرز و خاک و تمامیت ارضی برایش مهم است و نه جان افراد و شهروندان. از نظر ناسیونالیستها پاسداری از مرزها به هر قیمتی برحق است. مهم نیست خامنه ای باشی یا پهلوی صدام باشی یا آتا ترک مهم این است مرز را با خون دادن و خون ریختن پاسداری کنی. اینجا دیگر همیشه خون دادن مقدس است و خون ریختن رواست. بی کاری و بی حقوقی و کولبری سهم “کورد” است و سرکوب و جنایت و کشتار کولبران و اسبهایشان حق جمهوری اسلامی و دفاع از “میهن عزیز” هم وظیفه سلطنت طلبان و ملی چی ها. این تقسیم کار سیستم سرمایه داری و حاکمانش ضد مردمی و غیر انسانی است. اگر تروریستی را باید نشان داد جمهوری اسلامی است. رضا پهلوی در این میان آفتابه به دست خون دست سپاه پاسداران مرز پر گهر را می شوید و بس.
اقبال نظرگاهی