کشتن سه آخوند در شیراز ،تهران و لنگرود در عرض ٢۴ ساعت

کشتن سه آخوند در شیراز ،تهران و لنگرود در عرض ٢۴ ساعت

چرا آخوند ها کشتار میشوند و چرا این روند رو به افزایش است؟

در سال ۵۷ گستردگی سیستم آخوندیسم در محلات مساجد شهر ها و همکاری با مقامات کلیدی کشور تحلیل گران سیاسی را به این نتیجه رسانده بود که وحدت کلمه (خمینی) را برای پیروزی بر دشمن (شاه) حفظ کنند تا آخوند بر اسب پیروزی انقلاب سوار و اتوبوس را مجانی کند و آب و برق را مجانی کند و الی آخر ……

هیچکس از خود سئوال نمیکرد که دادن افسار اسب نجیب ایران بدست اسلام عزیز! چه بر سر نیروهای سکولار دمکرات و مردم ایران بطور خاص و مردم منطقه و جهان بطور عام خواهد آورد؟ گویا پتانسیل تروریزم و کشور گشائی و آماده کردن زمینه برای ورود امام دوازدهم شعیان جهان از دید همه مخفی مانده بود است.

میگویند چرائی نبرد سرسختانه چرچیل با هیتلر در جنگ جهانی دوم آن بوده که گویا چرچیل میگفته بر خلاف دیگر سران کشور های اروپائی من کتاب (مقاومت من) هیتلر را خوانده ام.

آیا فکر میکنید میشود امروز به مردم ایران و همین هائی که به کشتار آخوند ها روی آورده اند یعنی مردم ایران گفت که دست کتاب خمینی و قرآن و اسلام را بهتر از دیگران خوانده اند؟

فضای سیاسی جنگ سرد و ترس از کمونیسم توسط امریکا و کشور های اروپائی به اسلام پناهی جیمی کارتر و حمایت از اسلام خمینی و بعد ها طالبان و القاعده برای بیرون راندن شوروی سابق از افغانستان دامن زد که پس از ۴۰ سال از آن زمان تا امروز چه منطقه خاورمیانه چه افغانستان و ایران و چه جهان با گسترش تروریزم اسلامی روزانه در آتش آن میسوزد.

آیا اسلام پناهی امریکائی و سیاستشان در تجربه القاعده و طالبان و دوری کردن از نیروهای سکولار و دمکرات یگبار دیگر باید در مورد ایران آزمایش شود.

سئوال:

اگر مبارزه جهان با بمب اتم اسلامی اینقدر برای اتمیزه نکردن منطقه خاور میانه مهم است که به تهدیدی بر علیه کل جهان تبدیل نکردد هنوز جهان به این آگاهی و به این نتیجه نرسیده که خطر ناک تر از خود بمب اتم حمایت و دست یازید غرب مجددا به اسلام این پتانسیل منحرف فاسد متحجر و ضد تاریخی و ضد بشری است؟ که مجددا به تجربیات گذشته در سرکوب و تروریسم تبدیل خواهد شد.

اسلام در بطن خود دارای چنان پتانسیلی از تزویر ریا از خود بیگانگی دشمنی با بشریت و با انسان با تکامل و پیشرفت و مدرنیته و سکولاریسم و لائیسیته هست که میتواند جهانی را به فساد، تباهی، جنگ بی خانمانی ترور و اختناق و سرکوب زنان و انسان سوق دهد که تاریخ انگشت به دهان حیران بماند.

از شروع حملات اعراب به ایران و کشتاری که حسین و حسن و عمر و نیز بدستور علی از مردم ایران انجام گرفته و خونی که از پیکر این مردم شریف برای گردانیدن آسیاب های اسلامی برای تهیه نان مسلمانان متجاوز به یغما رفته از تاریخ سیاسی و ذهنیت مردم حذف نمیشود یعنی این خط خون تا امروز ما و کشتار های این حکومت از مردم ایران دنباله همان خونی است که حسین و حسن و علی و نوادگان آنان یعنی اسلام پناهان توحیدی امروز بر آن چشم بسته و میبندند و منابع و منافع ملی ایران را به قربانگاه منافع اسلامی ذبح میکنند.

روشنفکر نماهائی همچون جلال آل احمد که در حمایت شیخ فضل الله نوری جد خمینی و ارتجاع هار اسلامی سینه میزد و در خدمت و خیانت روشنفکران ایران کتاب مینوشت و آنان را غرب زده میخواند و به مکه معظمه! مشرف میشد و کتاب خسی در میقات مینوشت تا موحدین سوسیالست تا بازرگان تا شریعنی تا پیمان و تا حنیف نژاد و تا مجاهدین امروزی حتی صفحه ای از منافع ملی ایران را به نفع منافع ملی و تاریخی کشور ورق نزده اند و کلامی بجز در دفاع از اسلام و مسلمانی در پرونده خود و همه و همه به ضرر منافع ملی ایران را ندارند.

این شاخصه ها را مردم ایران گرفته اند تیغ تیز و برای مردم ایران بر علیه آخوند نفرت عمیق تاریخی مردم ایران را از حمله حسین و حسن و علی به ایران تا کشتار های امروزی و ۴۰ ساله حکومت ملایان را از این دین کثیف ضد زن و ضد بشر که با هیچ متدی قابل شستشو و پاکسازی نیست بروشنی در معرض دید جهانیان گذاشته است.

روند کشتار آخوند و حذف اسلام کشتار گر و متجاوز از صفحه تاریخ ایران اگر امروز در زیر چنین سرکوب شدید حکومتی در عرض ۲۴ ساعت سه آخوند را به دیدار اعلیشان میفرستد.

فکر کنید مردم ده در صد دست باز برای نشان دادن شدت غیض و عصبانیت خود از از اسلام و آخوند را در فردا داشته باشند نتیجه چه میشود؟

مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت از ترس گفته به بررسی ابعاد این اعمال نشسته اند در لنگرود سه جوان آخوند نصرت فخری مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را که در غارت و دست اندازی به نوامیس مردم معروف خاص و عام بوده کشته جسدش را به آتش میکشند.

در شیراز نزدیک باغ دلگشا در همان روز بضرب گلوله کشته میشود و آخوند دیگری را در تهران با ضربات کارد از پای در میآورند.

حکومت اسلامی بر روی کشتار بسیجیان و پاسداران و آخوند ها توسط مردم مرتب سرپوش میگذارد .

این پدیده های اجتماعی سیاسی چه برای اسلام پناهان داخلی و چه حامیان بین المللی جیمی کارتریشان باید بیش از پیش در زیر ذره بین قرار گیرد مردم ایران امروز مردم ۴۰ سال قبل نیستد که افسار اسب نجیب کشور را بدست اسلام پناهان عبا عمامه ای یا کچل و چارقدی بدهند و به انتظار مجانی شدن اتوبوس ها و مجانی کردن آب و برق به انتظار بنشینند.

هشدار که مردم ایران برای مقابله با آخوند و اسلام به صحنه آمده اند

سر ما را به سر دار کشیدند نگفتیم چرا؟

شیخکان تیغ به افراد کشیدند نگفتیم چرا؟

خنجر تیز محمد و علی با عمرش آن شمشیر

سر زدند گردن هر پیر و جوان را و نگفتیم چرا؟

گفته قرآن که چو کفار کشی آزاد است

پر ز خون نان همین شیخ چو دیدیم نگفتیم چرا؟

خردسالان همگی کودک و یکسر صیغه

پدوفیلی محمد چو بدیدیم و علی باز نگفتیم چرا؟

سورهء نور نوشته است زنان عورتی اند

کار قوادی شیخان بفنا داد جهان را و نگفتیم چرا؟

هر چه بردند و خوردند از این کشور ایرانی ما

چشم بستیم بر این کار جگر سوز نگفتیم چرا؟

همسر شاه مرا بردهء داماد عرب میکردند

چون بدیدیم تجاوزگر آن فرد حسین است نگفتیم چرا؟

همسر شاه مرا بردهء داماد عرب میکردند

چون بدیدیم تجاوزگر آن فرد حسین است نگفتیم چرا؟

جان تاریخ جهان پر ز ترور شد ز همین دین شما

اخگر شعله ورم سوخت چو دیدیم نگفتیم چرا؟

نوید اخگر ۲۶ ماه اکتبر سال ۲۰۱۷ میلادی سوئد استکهلم