آنچه در کرکوک اتفاق افتاد تازه نیست

آنچه در کرکوک اتفاق افتاد تازه نیست!!
به تاریخ دویست سال اخیر مردم آزادیخواه در جهان ناسیو نالیست همیشه خاین و خود فروخته و نان به نرخ روز خور بوده؛ هست و خواهد بود. برای همه آزادیخواهان در جهان این یک واقعیت تاریخی است که در نبودن صف مستقل کارگران و مردم زحمتکش ناسیونالیسم و نژادپرستی نقش بازی کرده و هنوز میکند. در تاریخ چند دهه اخیر کردستان رهبران ناسیونالست هر دوره مزدور یکی از قدرتهای فاسد سرمای…ه داری در منطقه بوده اند. زمانی که جاشهای قیاده موقت پیشمرگان در ایران را تعقیب میکردند و مزدور رژیم اسلامی بودند. عبدارحمان قاسملو هم در ایران به پیام خمینی جلاد لبیک میگفت و در همان حال جلال طابانی به دست بوس صدام و خمینی میرفت. این نمونه های جدی و بارزی است از فاسد بودن ناسیونالیسم و رهبران فاسد جریانهای ناسیونالیستی/ عشره ای. حالا هم بعد از رسوایی کرکوک؛ بقول معروف (اسبها که به سربالایی رسیده اند همدیگر را گاز میگیرند) حالا بارزانی عشیره طالبانی را محکوم میکند و طایفه طالبانی هم مزدوربودن بارزانی در بارگاه ترکیه به رخش میکشند. این خائنان هر دو در جریانات اخیر مردم را سلاخی اهداف خود کرده اند و میکنند. شوینسم و ناسیونالیسم دو روی یک سکه اند. شونیسم فارس؛ عرب و ترک در همدستی با ناسیونالیسم کرد در منطقه زندگی میلیونها انسان آزاده و کارگر را به تباهی کشیده اند.
تا زمانی که جنبش آزادیخواهی و کارگری کردستان صف خودرا از رهبران و جریانهای خائن ناسیونالیستی جدا نکنند. تا زمانی که جنبش برابری طلب سیاست حاکمان فاسد امروز کردستان را جلو چشم مردم آزادیخواه و برابری طلب کرد افشا نکنند. این معاملات کثیف سیاسی که جز پرونده خائنانه جماعت بارزانی و طالبانی است هردور به نوع تکرار خواهد شد.
امروز باید مردم آزادیخواه و برابری طلب در فکر سازماندهی نیروی خود در محلات و مکانهای کارگری باشند. اتفاقا در این اوضاع که خیانت بارزانی و طالبانی روشن و آشکار است بهترین زمان است برای ایجاد صف مستقل کارگری و ایجاد کمیته های حمایت از جنبش آزادیخواهی در کردستان؛ که باید آگاهانه در همه جا مردم را به اتحاد و هبستگی فراخوان دهند و رسوایی نیرو های ناسیونالیستی و مزدور را همه جا جار بزنند.
کارگر و زحمتکش کرد یا هر ملتی دیگر نباید لشکر و فعله سیاستهای ناسیو نالیستی شوند. در این مورد خود جنبش برابری طلب در کردستان بهترین دسته مایه دارد برای رسوا کردن ناسیونالیستها و رهبران خائن شان.

http://emoloudi.blogspot.se/2017/10/blog-post.html