چند نکته در مورد تاریخ و جغرافیا و علوم اجتماعی دانستن حسن روحانی

چند نکته در مورد تاریخ و جغرافیا و علوم اجتماعی دانستن حسن روحانی

در جواب به پرزیدنت ترامپ که دقیق ، روانشناسانه و دیپلماتیک به یک سیاست کلی بر علیه جمهوری اسلامی دامن زده بود و بر محور کشیدن فرش از زیر پای اقتصاد آخوند ها و اعلام خطر دادن به سرمایه گزاران خارجی با پیش کشیدن مسئله برجام و دامن زدن به تضاد های گرگ های هار درون حکومتی و بسیج کردن نیروهای خاورمیانه بر علیه سپاه پاسداران حسن روحانی غیر دیپلماتیک عامیانه و با عجله شمشیر از رو بسته به میدان پرید و با دروغ و شیادی و دغلکاری خواست بگوید که اوست و آخوند است که تاریخ را میداند نه پرزیدنت ترامپ.

بررسی کنیم ببینم آیا واقعا حقیقت دارد و آخوند تاریخ دان جغرافیا شناس و علوم انسانی دان گشته است؟

نقش تاریخی آخوند

حس روحانی ترامپ را که نقشی در مسئله شاه و مصدق نداشته خارج از اینکه هواداران مصدق یا شاه چه نظری دارند فقط نقش آخوند را در این واقعه تاریخی بررسی کنیم.

حسن روحانی پرزیدنت ترامپ را متهم کرد که تاریخ نمیداند ولی خودش نامی از مصدق نبرد یعنی خیلی تاریخ دان است؟ خود را هوادار مصدق قلمداد کرد که به گفته ایشان با کودتای امریکائی به نفع حکومت پهلوی سقوط کرد گویا پدر ایدئولوژیک حس روحانی آیت الله خمینی هوادار مصدق بود و از سیلی خوردن مصدق اظهار خوشوقتی نکرده بود و یا جد خمینی و روحانی آخوند کاشانی از هواداران مصدق بود و برای سرنگون نشدن مصدق زحمات شایانی کشیده بود .

پس متوجه هستید که با موضع خصمانه ای که آخوند ها بر علیه مصدق داشته اند حسن روحانی شیادانه امریکا را محکوم میکرد و نقش تاریخی آخوندیسم و اسلام و ارتجاع را زیر پوش حمایت از مصدق بر علیه امریکا چماق کرده بود .

نقش جغرافیائی آخوند

آخوند از ابتدا اساسا جغرافیای ایران را نمشناخت و نمیشناسد تمامی سنت ها آداب رسوم و فرهنگ ایرانی را به نفع جغرافیای عرب و اسلام نابود کرده است حتی خوزستان را بعنوان یک استان ایران نمیشناسد و سوریه را بر خوزستان ترجیح میدهد و دارائی های مردم را در سوریه و لبنان و یمن و عراق صرف تروریست های اسلامی میکند صدای مردم را در خیابانها که مردم او را متهم به نشناختن جغرافیای ایران میکنند نیز نمیشنود که میگویند سوریه را رها کن فکری بحال ما کن یا میگویند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران اینجا حسن روحانی برای دیگران آنهم وقتی همه ایران را خودش و آخوند به فلاکت امروزی کشانده و به ثمن بخس فروخته آنهم از دریای خزر تا خلیج فارس شیادانه درس جغرافیا میدهد

نقش علوم انسانی

حسن روحانی بر علوم انسانی و انسانهائی تاکید میکند که در ایران هر روزه دارند شعار مرگ بر حسن روحانی سر میدهند و چنان مردم ایران مردم ایران میکند که گوئی هشتاد ملیون شیفته و واله آخوند و شخص ایشان هستند خودش تا قبل از انتصابات اسلامی معتقد بود که گروهی ۴۰ سال به کشتن مردم ایران مشغول بودند گوئی خودش در تمام این چهل سال در کره مریخ زندگی میکرده است و نقشی در امور اجتماعی اعم از سرکوب زنان و کشتار ۳۰ هزار زندانی سیاسی و کشتار روزانه مردم ایران نداشته و این علی خامنه ای نبوده که حتی علوم انسانی را از دانشگاه ها به نفع خرافات و مزخرفات اسلامی جمع کرده است.

آخوند شیاد بسیار ناشیانه به تضاد های بین المللی که خواست پرزیدنت ترامپ بود دامن زد بجای اینکه بیاد و جوابهای کودکانه و سطحی و آخوندی به سیاست های ترامپ ندهد و بر تروریسم و ساختن بیشتر موشکهای جنگی تاکید نکند. بایستی برای جهان روشن میکرد که چگونه میخواهد به میلیارد ها دلار سرمایه گزاری خارجی که الزام اقتصاد ورشکسته امروز ایران است تحقق بخشد ؟آیا با تاکید بر درست کردن بیشتر موشک یا باز کردن و رها کردن جامعه از بن بست دیکتاتوری ولایت فقیهی بنفع آزادی و دمکراسی؟

باید میگفت که برای جذب سرمایه های خارجی و تشنج زدائی در منطقه و خارج کردن نیروهای نظامی ایران از سوریه و یمن و لبنان و عراق و …….؟؟؟ چه میخواهد بکند تا ترامپ را آچمز میکرد

ولی حسن روحانی بر ولایت مطلقه فقیه تاکید کرد و پشت سر ولایت مطلقه فقیه به صف شد و جهان دیدند که گفتار و رفتار کودکانه ارتجاعی آخوند دردی از امنیت مردم ایران و جهان را حل نمیکند.

جامعه جهانی بسیار روشن متوجه شد که هیچ تفاوتی بین جناح های متخاصم که همچون گرگهای درنده روزانه یکدیگر را میدرند نیست و سپاه و ظریف و روحانی هر چند که معتقدند که سپاه دولت کشتارگر و تفنگدار است ولی در حفظ نظام موجود یگرنگ و یگانه و پشتیبان هم هستند.

ضرورت سرنگونی این رژیم قرون وسطائی و تروریستی بایستی با شعار با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید رفتار کنید هماهنگ تر شود آخوند شیاد تاریخ جغرافیا علوم انسانی و مسائل بین المللی را به بازی گرفته است و تا آخوند و اسلام هست امنیت جهانی در خطر و مردم ایران روزانه کشتار خواهند شد.

نوید اخگر

سوئد استکهلم ۱۳ اکتبر سال ۲۰۱۷ میلادی